2009-05-02, 19:42
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Du anser att Laidback ska ha företräde framför ett annat forum på Flashback?

Laidback är inget forum.
2009-05-02, 21:36
Bannlyst
Nej men uppenbarligen är det viktigare att jag är avstängd ifrån ett tramsforum än att ta del my god given right av porrpasswords..
2009-05-02, 21:37
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Nej men uppenbarligen är det viktigare att jag är avstängd ifrån ett tramsforum än att ta del my god given right av porrpasswords..
Du har helt rätt, att hårdnackat vägra dig inträde till Flashbacks självskrivna rövhål Laidback med hjälp av krystade förklaringar eller påhittade "oskrivna regler" visar bara hur sorglig administrationen kan vara på Flashback ibland.

Jävla lekstuga.
2009-05-02, 21:59
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:

Finns det någon given koppling eller anledning som gör att din LB avstängning även innefattar passwords?

Har du levt jävel i passwords?

För vad jag fattar så ligger ju Passwords under en av de "seriösa" forumsdelarna. (finns ju som sagt inte mycket seriöst kvar här).

Det är inte ens samma mods i passwords som i tramsback.

Och sen en gång för alla, GLÖM LB, eller vill du så jävla gärna vara en del av dagisbarnen i tuffa rökrutan?
Senast redigerad av Rostmannen 2009-05-02 kl. 22:01.
2009-05-02, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Finns det någon given koppling eller anledning som gör att din LB avstängning även innefattar passwords?

Har du levt jävel i passwords?

För vad jag fattar så ligger ju Passwords under en av de "seriösa" forumsdelarna. (finns ju som sagt inte mycket seriöst kvar här).

Det är inte ens samma mods i passwords som i tramsback.

Saken är den att det är två forum som det krävs tid och posts att vara med i, så dom har lagt båda på samma bann. Uppenbarligen går det före att jag ska vara avstängd ifrån en tramshörna än att ha tillgång till ett riktigt forum på FB.
2009-05-02, 22:03
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Saken är den att det är två forum som det krävs tid och posts att vara med i, så dom har lagt båda på samma bann. Uppenbarligen går det före att jag ska vara avstängd ifrån en tramshörna än att ha tillgång till ett riktigt forum på FB.

Men ta upp det med nån Admin då!!! Solklart fel i handläggandet av avstägningen från LB då det som sagt Inte är samma mods.
2009-05-02, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Men ta upp det med nån Admin då!!! Solklart fel i handläggandet av avstägningen från LB då det som sagt Inte är samma mods.

https://www.flashback.org/showpost.php?p=16430982&postcount=7
2009-05-02, 22:51
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=16430982&postcount=7

Ja sätt dig då och vänta tills dom blir klara med travelforum. Din tur kommer, du är inte Prio 1 bara.
2009-05-02, 23:15
Medlem
Citat:
Du anser att Laidback ska ha företräde framför ett annat forum på Flashback?
Nej, men det är ju så förbannat oviktigt att du inte ens behöver göra det till en principfråga och tjata på som fan om det.
2009-05-03, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Nej, men det är ju så förbannat oviktigt att du inte ens behöver göra det till en principfråga och tjata på som fan om det.

Varför inte? Laidback går före Flashback, det är väl intressant?
2009-05-03, 14:02
Medlem
Megalomanias avatar
Passwords är ett ickeforum precis som Laiback så du har inget argument.
2009-05-03, 14:05
Medlem
Citat:
Varför inte? Laidback går före Flashback, det är väl intressant?
Men eftersom det går före så extremt lite är det nästan ingenting. Fokusera på andra saker om du vill stänga Laidback såsom att LBanvändarna rent generellt sett sprider trams i högre grad än vad ickeLBarna gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in