Det har kommit till min vetskap att genom att stänga av människor ifrån Laidback så stängs dom även av ifrån Password delen, detta kan ju självklart inte fortsätta. Antingen får alla som har blivit avstängda ifrån Laidback tillbaka rätten att se Password forumet eller så får tekniker fixa det problemet ASAP.
Om det är så att en avstängning i Laidback orsakar att reguljära forumdelar också stängs ner så trumfar såklart dom reguljära forumen Laidback.
Alltså tills det har lösts eller om det inte går att lösa så bör alla avstängningar hävas.
Avstängningarna kommer inte att hävas men jag kan uppmärksamma teknikerna på den här missen. Med tanke på hur längesedan du åkte ut från LB så känns inte tillgång till Passwords som något du direkt varit beroende av.
Avstängningarna kommer inte att hävas men jag kan uppmärksamma teknikerna på den här missen. Med tanke på hur längesedan du åkte ut från LB så känns inte tillgång till Passwords som något du direkt varit beroende av.
Nå, nu är det faktiskt inte hurvida jag lider av det eller inte som är frågan. Bra att teknikerna uppmärksammas på detta, men tills det är åtgärdat är det ju faktiskt bara att häva bannen på mig och andra. Eller räknas Laidback före ett riktigt forum?
För att påverka användarna att följa normen som råder i samhället måste de som bestämmer ha nått att straffa dig med. Eftersom du inte lyckades hålla dig till den så ger de dig det hårdaste straffet möjliga, bortkoppling från porrpasswordssidan. Detta för att ävin ifall du förändrar dig påverka andra att bete sig som den påhittade eliten.
Nå, nu är det faktiskt inte hurvida jag lider av det eller inte som är frågan. Bra att teknikerna uppmärksammas på detta, men tills det är åtgärdat är det ju faktiskt bara att häva bannen på mig och andra. Eller räknas Laidback före ett riktigt forum?
Den dagen du är admin så är det självklart du som avgör hur sånt här ska hanteras. På Flashback är du det inte, så det enda som kommer att ske är att admin samt tekniker kommer att informeras om detta, sen får de ta ställning till ifall det är skäl nog att släppa tillbaks dig till Laidback.
Den dagen du är admin så är det självklart du som avgör hur sånt här ska hanteras. På Flashback är du det inte, så det enda som kommer att ske är att admin samt tekniker kommer att informeras om detta, sen får de ta ställning till ifall det är skäl nog att släppa tillbaks dig till Laidback.
Självklart, men som sagt rätt skall vara rätt. Det enda som gäller här är att om det inte kan lösas direkt så går rätten att ha tillgång till PW forumet framför icke rätten att ha tillgång till LB. Håller du med?
På Flashback är du det inte, så det enda som kommer att ske är att admin samt tekniker kommer att informeras om detta, sen får de ta ställning till ifall det är skäl nog att släppa tillbaks dig till Laidback.
Och nej det är inte skäl att släppa in dig i LB bara för detta, men tekniker är informerade och du får väl testa emellanåt om du kommer åt password. https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=24
Jag har fortfarande inte tillgång, börjat bli lite löjligt nu. Laidback kommer alltså före ett riktigt forum på Flashback. Det är viktigare att bevara tramsforumets regler än det riktiga forumets regler..
Jag har fortfarande inte tillgång, börjat bli lite löjligt nu. Laidback kommer alltså före ett riktigt forum på Flashback. Det är viktigare att bevara tramsforumets regler än det riktiga forumets regler..
Måste erkänna att jag håller med dig i sak om att Laidback ska stängas ner, men du behöver ju inte överdriva ditt motstånd utan bara argumentera när frågan kommer på tal. Passwords forumet har väl ett berättigande men det är ju samtidigt inte det som kan prioriteras mest, därför spelar det inte så stor roll anser jag om man blir bannlyst ifrån båda samtidigt.
Måste erkänna att jag håller med dig i sak om att Laidback ska stängas ner, men du behöver ju inte överdriva ditt motstånd utan bara argumentera när frågan kommer på tal. Passwords forumet har väl ett berättigande men det är ju samtidigt inte det som kan prioriteras mest, därför spelar det inte så stor roll anser jag om man blir bannlyst ifrån båda samtidigt.
Du anser att Laidback ska ha företräde framför ett annat forum på Flashback?