2009-05-03, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Nej, du pratar om att inte ta ansvar för dina handlingar.

Det är ingen annans fel än ditt eget att du inte kommer åt dom två delarna av forumet men du verkar mer intresserad av att klaga på allt och alla än att ändra det beteende som satt dig i klistret från början.

Det är alltså mitt fel att jag inte har tillgång till Passwords?
2009-05-03, 15:13
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
1.06. Användare på Flashback har rätt till anonymitet

Anonymiteten garanteras på Flashback. Den som publicerar personuppgifter, IP-nummer, eller inlägg med tydligt uppsåt att avslöja en annan användare riskerar avstängning. Hot om avslöjande, i inlägg eller i PM, är också förbjudet, med undantag för användare som själva publicerat dessa uppgifter i forumet.

Att publikt sammankoppla användares alternativa konton är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.

ok?

Edit : jaha du var bara dum och otydlig, jag trodde du bara var dum.

Det finns fortfarande ingen regel som garanterar dig tillträde till alla forum som finns på flashback. Trots att jag är dum och otydlig har admin bestämt sig för att inte gilla dig, tyvärr.
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Det är alltså mitt fel att jag inte har tillgång till Passwords?

Ja.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Det finns fortfarande ingen regel som garanterar dig tillträde till alla forum sin finns i flashback. Trots att jag är dum och otydlig har admin bestämt sig för att inte gilla dig, tyvärr.

Det står att jag skall ha tillgång till Passwords, det finns inget skäl att jag inte ska ha det.
2009-05-03, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ja.

Du menar att det inte är ett tekniskt problem, eller är det så att om jag kör för fort i Sverige ska jag ha böter i Uganda också?
2009-05-03, 15:16
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Det står att jag skall ha tillgång till Passwords, det finns inget skäl att jag inte ska ha det.

Var står det så?
2009-05-03, 15:19
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Du menar att det inte är ett tekniskt problem, eller är det så att om jag kör för fort i Sverige ska jag ha böter i Uganda också?

Nejdå, det är ett tekniskt fel som gör att du inte kommer in i password.
Däremot är det dina handlingar som gjort att detta är ett problem, ifall du inte inser detta så är ska du nog försöka skaffa lite självinsikt.
2009-05-03, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Var står det så?

https://www.flashback.org/announcement.php?f=25

För tillgång till Passwordsforumet så krävs att du har varit
medlem på Flashback i minst 6 månader och postat minst
500 inlägg.

Vilket betyder att 500 inlägg och 6 månader, ger tillgång. Det står inget om att det är "frivilligt" när man har 500 inlägg och varit medlem i 6 månader är det ens "rättighet" att ha tillgång till det forumet.
2009-05-03, 15:22
Bannlyst
Citat:
Däremot är det dina handlingar som gjort att detta är ett problem, ifall du inte inser detta så är ska du nog försöka skaffa lite självinsikt.

Så det är ett tekniskt fel, så kan du säga hur det fungerar i USA som ett exempel om polisen griper en brottsling på felaktigt sätt? Bara nyfiken vad som sker med själva brottet ifråga.

Klarar man inte att göra något rätt ska man inte göra det, nu har jag uppenbarligen blivit felbehandlad då jag inte har tillgång till PW-forumet. Laidback borde jag inte ens ha blivit avstängd ifrån, hur blir man avstängd för trams i ett tramsforum...
2009-05-03, 15:27
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Så det är ett tekniskt fel, så kan du säga hur det fungerar i USA som ett exempel om polisen griper en brottsling på felaktigt sätt? Bara nyfiken vad som sker med själva brottet ifråga.

Jag har ingen kunskap om amerikansk brotts och straffrätt eller polisrutiner.
Det finns säkert du kan maila i frågan.

Citat:
Klarar man inte att göra något rätt ska man inte göra det, nu har jag uppenbarligen blivit felbehandlad då jag inte har tillgång till PW-forumet. Laidback borde jag inte ens ha blivit avstängd ifrån, hur blir man avstängd för trams i ett tramsforum...

Jag tänker inte diskutera din avstängning med dig.
Det får du ta i feedback men det vet du ju redan.
2009-05-03, 15:32
Medlem
Artygs avatar
Citat:
https://www.flashback.org/announcement.php?f=25

För tillgång till Passwordsforumet så krävs att du har varit
medlem på Flashback i minst 6 månader och postat minst
500 inlägg.

Vilket betyder att 500 inlägg och 6 månader, ger tillgång. Det står inget om att det är "frivilligt" när man har 500 inlägg och varit medlem i 6 månader är det ens "rättighet" att ha tillgång till det forumet.

Krav för tillgång och rätt till tillgång är inte samma sak.
Admin behöver inte göra ett dyft åt problemet och det finns inget som tvingar honom att göra det. Att just du påverkas av problemet bidrar knappast till att problemet prioriteras högre, snarare tvärtom.
Admin kan dock om han vill var schysst mot dig, lösa problemet relativt fort.
2009-05-03, 15:36
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:

Finns det bevis att Lemasive misskött eller missbrukat Passwordsdelen på något sätt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in