Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-04-30, 17:07
  #1
Medlem
jerros avatar
Blir han dömd för dessa våldtäkter är mannen femfaldig våldtäktsman! Då han har blivit dömd för två st våldtäkter tidigare.

http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.453985


Han verkar vara en notorisk våldäktsman!


Uppfyller han kriterierna för en serievåldtäktsman?

Och vet ni vad? Hör och häpna men mannen är svensk
__________________
Senast redigerad av jerro 2009-04-30 kl. 17:25.
Citera
2009-04-30, 17:27
  #2
Medlem
Att han är svensk förvånar mig faktiskt inte överdrivet mycket i detta fall. Oskarström är inget ghetto för negrer och araber utan snarare en håla för alkoholister och allmänt WT.
Citera
2009-04-30, 18:53
  #3
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iuvenesco
Att han är svensk förvånar mig faktiskt inte överdrivet mycket i detta fall. Oskarström är inget ghetto för negrer och araber utan snarare en håla för alkoholister och allmänt WT.

Ja det verkar ju vara det. Många våldtäktare för att var en liten håla.

För den som är nyfiken på Oskarström:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Oskarstr%C3%B6m
Citera
2009-04-30, 19:43
  #4
Medlem
Tingalings avatar
Jag bor i Halmstad och jag hoppade till lite när jag såg honom på nätet (Bild och dom finns att läsa på någon av de där sidorna där man hänger ut sexbrottslingar. Minns inte adressen längre). Men som sagt, han bor i Oskarström och där bor ju bara pack och bönder

Edit:
Blandade ihop dem, det fanns ingen bild på denna. Tror det är den här killen http://www.kriminellt.com/domda-forb...-halmstad.html

Det fanns en till i O-ström men det är möjligt att det finns ännu fler. Som sagt, skum håla. Vi var där och skulle titta på hus en gång. Körde rakt in i en massiv samling bilbingo. Då vände vi.
__________________
Senast redigerad av Tingaling 2009-04-30 kl. 19:50.
Citera
2009-04-30, 20:02
  #5
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingaling
Jag bor i Halmstad och jag hoppade till lite när jag såg honom på nätet (Bild och dom finns att läsa på någon av de där sidorna där man hänger ut sexbrottslingar. Minns inte adressen längre). Men som sagt, han bor i Oskarström och där bor ju bara pack och bönder

Edit:
Blandade ihop dem, det fanns ingen bild på denna. Tror det är den här killen http://www.kriminellt.com/domda-forb...-halmstad.html

Det fanns en till i O-ström men det är möjligt att det finns ännu fler. Som sagt, skum håla. Vi var där och skulle titta på hus en gång. Körde rakt in i en massiv samling bilbingo. Då vände vi.

Japp det kan bara vara han. Lite skumt, det verkar ju som om han var ihop med bruden han våldtog samtidigt som han gick ut på stan och våldtog en annan.

Fattar fan inte hur någon brud vill vara ihop med en våldtäktsman.

Jag har sett att det finns två stycken där i O-ström och det tycker jag verkar vara ganska mycket för att vara i en by.
Citera
2009-04-30, 23:12
  #6
Medlem
jerros avatar
Någon i Halmstad eller O-ström som känner till snubben?
Citera
2009-04-30, 23:16
  #7
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerro
Någon i Halmstad eller O-ström som känner till snubben?
Jag var bekant med honom när jag var yngre
Citera
2009-04-30, 23:21
  #8
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Jag var bekant med honom när jag var yngre

whatafuck

Kan du inte berätta lite?
När startade han sin karriär?
Hur var han när ni var yngre?
Kunde du ana att han skulle sluta som våldtäktsman?
Citera
2009-04-30, 23:23
  #9
Medlem
Tingalings avatar
Han är bara ett år yngre än mig men jag är inte uppväxt här. Ska kolla runt bland de jag känner här som är i samma ålder.

johanbtk: Är det han som jag länkade till som det står om i hp?
Citera
2009-04-30, 23:24
  #10
Medlem
b0gfettos avatar
Varför skulle vi häpna över att han är svensk? Jag tror att du tar I&I och Veckans brott som för stor faktakälla.
Citera
2009-04-30, 23:27
  #11
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Varför skulle vi häpna över att han är svensk? Jag tror att du tar I&I och Veckans brott som för stor faktakälla.

Aa det var inte så allvarligt menat.
Citera
2009-04-30, 23:30
  #12
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerro
whatafuck

Kan du inte berätta lite?
När startade han sin karriär?
Hur var han när ni var yngre?
Kunde du ana att han skulle sluta som våldtäktsman?
Det finns inte så mycket relevant att berätta eftersom att vi var riktigt små på den tiden.
Det enda skvallret jag har är väl att vi slogs några gånger och att han lyckades att bli avstängd från sitt fritids.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback