Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-30, 01:36
  #1
Medlem
Ja, varför inte skapa en sån här tråd? Kanske redan finns en, men jag fann den inte.

Tänkte i alla fall tipsa om en österrikisk affär jag hittade nyligen, var ute efter just GGG-filmer (German Goo Girls, jag tror det räcker) och de hade riktigt humana priser på dessa titlar. Ehh, humana betyder alltså 19 euro och uppåt för DVDerna, men GGG har en tendens att vara snordyrt. Överlag hade de bra priser för att vara en _europeisk affär_. Går att hitta det mesta i porrväg billigare i staterna, men gäller att filmerna man vill ha finns hos rätt affär som skickar "tullfritt" då (läs borttagna fodral och nerskrivet värde).
Hur som helst, själva erbjudandet går ut på att de har 20% rabatt nu under april (vet att det är i senaste laget) vid köp över 200 euro. 10% på mindre.
De som är intresserade kan ju kolla in Orgazmik.com som de kallar sig. Något som var posivit var att de har screenshots ur många filmer, inga trailers däremot. Men screenshots är bättre tycker jag, trailers har förmågan att ge en väl förskönande bild enligt mina erfarenheter.
De skickar i flera omgångar utan extra kostnad (allt du beställer finns antagligen inte i deras lager) men det kan man ändra om man vill så man bara får en sändning. Självklart drar de inte från kortet innan de vet att de kan få tag i filmerna och skickar iväg det.


Fyll gärna på med affärer ni tycker är bra och som har bra priser. Bumpa tråden när ni hittar något schysst erbjudande.

Är det nån som vet var man kan hitta billiga Viviann Schmitt-filmer förresten? Antagligen hos nån tysk affär, men de kör med FSK-18, lite knepigt... Skriv om ni vet iaf!

Bläddrade runt lite på det här forumet tidigare under kvällen och upplevde att i princip alla bara verkar ladda ner, trist att det är så, men finns det helt enkelt inget intresse får väl tråden självdö. Jag själv föredrar kvalité och och äkta, okomprimerade DVDer vilket man inte hittar i någon större utsträckning såvitt jag vet. Tro mig, jag har viss erfarenhet av att ladda ner porr. Den som vill kan ju gärna överbevisa mig annars. Men det är nog en diskussion vi ska ta i den här tråden - Betala för porr? överskattat eller inte?
https://www.flashback.org/showthread.php?t=823923
Citera
2009-04-30, 19:19
  #2
Medlem
BigIvars avatar
Ehhh... Hedervärt att införskaffa sin porr på ett sånt ärligt vis. Det finn juu trots allt goda alternativ.
Citera
2009-04-30, 20:07
  #3
Avstängd
modena12s avatar
Det finns såklart fler GGG filmer på nätet men
http://www.adultdvdsite.co.uk/
har för tillfället rea.

vill du ha länkar till gratis ggg filmer online får du gärna pm:a mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback