2011-06-13, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAdam
Som det står skrivet på nästan varje sida, dem har haft problem då dem tar på sig alla beställningar dem får in men inte själva beställt in mera produkter... Du kommer säkert få dina grejer men förvänta sig inte mycket mera effekt än vatten.
Vad grundar du det på? Egna erfarenheter?
2011-06-13, 14:38
Medlem
karnafexs avatar
Citat:
Som det står skrivet på nästan varje sida, dem har haft problem då dem tar på sig alla beställningar dem får in men inte själva beställt in mera produkter... Du kommer säkert få dina grejer men förvänta sig inte mycket mera effekt än vatten.

Mitt från MelanotanBB har funkat kanon, men ska testa ifrån någon annan nästa beställning och se om det är någon skillnad faktiskt så att man får någon form av uppfattning hur pass stor skillnad det kan vara från olika ställen.
2011-06-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowcap
Har väntat i snart 3 veckor på mina saker från MelanotanBB då jag skulle fått det senast idag (enligt dom själva). Börjar lukta scam detta !
Din är skickad, fått mail från sånna som fick dom skickade samma dag som du...som har fått dom idag!

För övrigt är det ny leverantör på alla nya beställningar så inte samma melanotan.

Vi kommer INTE ta in mera beställningar denna veckan, utan lösa problemet som är just nu.
Senast redigerad av MelanotanBB 2011-06-13 kl. 14:46.
2011-06-13, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MelanotanBB
Din är skickad, fått mail från sånna som fick dom skickade samma dag som du...som har fått dom idag!

För övrigt är det ny leverantör på alla nya beställningar så inte samma melanotan.

Antingen så har ni ju inte skickat något eller så har posten slarvat bort det, såhär länge ska det inte ta !
2011-06-13, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowcap
Antingen så har ni ju inte skickat något eller så har posten slarvat bort det, såhär länge ska det inte ta !

Det ska de inte, men det är skickat.
2011-06-13, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .454
Vad grundar du det på? Egna erfarenheter?

Japp, böjade som de flesta andra på 0,25. Ökade successivt till fyrdubbla(även prövat 8ggr så¨mycke men bara 2 dagar som boost) men får fortfarande inte något som ens liknar den effekten som folk talar om. Jo, visst har jag blivit lite brunare men å andra sidan så har jag ju hållt mig i solen och solat solarium så...

Citat:
Ursprungligen postat av karnafex
Mitt från MelanotanBB har funkat kanon, men ska testa ifrån någon annan nästa beställning och se om det är någon skillnad faktiskt så att man får någon form av uppfattning hur pass stor skillnad det kan vara från olika ställen.

Precis vad jag tänkt göra, MG verkar ju folk tala gott om här, quicktan verkar ju helt dött...

Citat:

Vi kommer INTE ta in mera beställningar denna veckan, utan lösa problemet som är just nu.

Äntligen, något ni självklart borde gjort så fort som ni hade slut på produkter
2011-06-13, 15:20
Medlem
Citat:
Precis vad jag tänkt göra, MG verkar ju folk tala gott om här, quicktan verkar ju helt dött...
quicktan, är dött!
Har det dragits pengar och inget har kommit så ska man ta kontakt med https://www.klikandpay.com/

Citat:
Äntligen, något ni självklart borde gjort så fort som ni hade slut på produkter

Lätt att säga för någon som inte är insatt om hur det har gått till!
Vi har ett paket på posten med 400 melanotan 2 som vi inte få hämta ut pågrund av att posten vägra lämna ut det utan en avi som vi inte har fått! Så där ligger det ANTAL tusenlappar som vi ligger ute med!

För övrigt ska vi nu sponsra folk som använder vårat melanotan för att bevisa med före & efter bilder på hemsidan om att de funkar så vi kan ta död på all sånt skitsnack!
Kommer bli en rapport med mängd man har tagit och bilder!
Senast redigerad av MelanotanBB 2011-06-13 kl. 15:28.
2011-06-13, 15:34
Medlem
Vi har beslutat att sluta med våran närvaro på flashback och ta allt över mail/msn!
msn: melanotanbb@hotmail.se
mail: melanotanbb@elitefitness.com
2011-06-13, 17:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .454
Källa?

http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1183897770/0
2011-06-13, 17:37
Medlem
Citat:
Vi har beslutat att sluta med våran närvaro på flashback och ta allt över mail/msn!
msn: melanotanbb@hotmail.se
mail: melanotanbb@elitefitness.com

Ett bra beslut, om man nu ska vara en seriös återförsäljare så är det bra att tänka på attityden. Se upp för vad du skriver och använder för ord nästa gång.
Senast redigerad av Butikskontrollant 2011-06-13 kl. 17:48.
2011-06-13, 18:03
Medlem
Hur och var vänder jag mig för att göra en beställning av MG?
2011-06-13, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
vart vänder jag mig för att göra en beställning av MG?

Du vänder dig till MG. Varsågod för svaret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in