2011-06-12, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
Tjenare! Har nu fått hem 10mg Melanotan & 2ml vatten... Är 1.83 & väger 86 pannor, hur mycket ska jag skjuta under uppladdningsfasen för att få någorlunda schysst färg? 0.25?

Börja med 0.25 några dagar, jag är 1.97 och väger 102Kg jag trycker 0.30-0.35.
Mår du illa eller känner av någon biverkning från början så kan du testa sänka dosen för att sedan öka den lite. Vissa tar alldeles för lite enligt mitt tycke.
2011-06-12, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butikskontrollant
Har använt Melanotan i snart 2 år, jag har alltid beställt från melanotangrossisten.com - snabba leveranser, du har ditt Melanotan inom 3 dagar. Sidan är nere sedan länge men mail adressen finns kvar på sidan, det är bara att maila MG om deras paket priser. Köp inte skit från några utländska sidor!

MG är billig och har sjukt bra kvalité på sitt Melanotan!

Beställning: melanotangrossisten@safe-mail.net <-- Sedan är det bara att följa deras betalningsinstruktioner som du får på mail.

*Man undrar vad det är för skit som vissa av er har beställt, som killen i Grekland. Har kört Melanotan i 14 dagar utan att änns märka av det? Antingen så injicerar ni fel, eller tar alldeles för liten dos eller så har ni enkelt fått skit kvalité.*

För det första: Jag sa inte att jag inte märkte något bara att jag förväntade mig mer. Är nu hemma och är såklart brun men inte mycket brunare än vad jag brukar bli bara marginellt. 0.25 är dosen som rekommenderades min fråga var kanske jag behöver mer? Har injicerat helt enligt instruktion och har haft de vanliga biverkningarna så nog inget problem där.

För det andra jag har handlat av MG.

För det tredje är jag tjej..
2011-06-13, 06:29
Medlem
melanotanbb@elitefitness.com, är denna grön? mvh!
2011-06-13, 09:03
Medlem
Citat:
Är väl lite spridda åsikter om det.
Har själv beställt i torsdags från dom, jag uppdaterar här om jag får ngt.
2011-06-13, 11:13
Bannlyst
Jag får inte sola direkt i sommar, på grund av en massa nya och pågående tatueringsprojekt.
Funderar på att köra M.
Bra eller anus?
Kostnad?
Var köper jag?
Hur funkar injecten?
2011-06-13, 11:15
Bannlyst
Någon som testat näs-spray-varianten?
http://www.melanotansite.info/nasalspray.html

Låter ju helt absurt. Men om det fungerar så kör man ju gärna på det istället för att injicera sig själv.
2011-06-13, 11:45
Medlem
Citat:

Den är grön, dvs du får ett paket hem på lådan. Frågan är bara vad som är i de, själva melanotanet verkar hålla låg kvalite och när jag skulle beställa hem extra sprutor så tog det en evighet och de slutade svara på mail. Jag kommer handla från MG nsta gång så kanske man slipper krångel...
2011-06-13, 12:25
Medlem
Nån som vet hur mkt sterilt vatten det är från MG, står bara Drop-it på den ?
2011-06-13, 13:26
Bannlyst
Bara jag som är rädd för M2 efter att ha läst att det är möjligt att få någon sorts cancer i ögat till följd av den ökade produktionen av pigment? Självklart är risken > 0 men < 1/100,000 så det är inget att börja oroa sig för, men man tänker att - om - det händer. Så ovärt.
2011-06-13, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OMGWTFLOL
Bara jag som är rädd för M2 efter att ha läst att det är möjligt att få någon sorts cancer i ögat till följd av den ökade produktionen av pigment? Självklart är risken > 0 men < 1/100,000 så det är inget att börja oroa sig för, men man tänker att - om - det händer. Så ovärt.
Källa?
2011-06-13, 14:11
Medlem
Har väntat i snart 3 veckor på mina saker från MelanotanBB då jag skulle fått det senast idag (enligt dom själva). Börjar lukta scam detta !
2011-06-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowcap
Har väntat i snart 3 veckor på mina saker från MelanotanBB då jag skulle fått det senast idag (enligt dom själva). Börjar lukta scam detta !

Som det står skrivet på nästan varje sida, dem har haft problem då dem tar på sig alla beställningar dem får in men inte själva beställt in mera produkter... Du kommer säkert få dina grejer men förvänta sig inte mycket mera effekt än vatten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in