Citat:
Ursprungligen postat av Butikskontrollant
Har använt Melanotan i snart 2 år, jag har alltid beställt från melanotangrossisten.com - snabba leveranser, du har ditt Melanotan inom 3 dagar. Sidan är nere sedan länge men mail adressen finns kvar på sidan, det är bara att maila MG om deras paket priser. Köp inte skit från några utländska sidor!
MG är billig och har sjukt bra kvalité på sitt Melanotan!
Beställning: melanotangrossisten@safe-mail.net <-- Sedan är det bara att följa deras betalningsinstruktioner som du får på mail.
*Man undrar vad det är för skit som vissa av er har beställt, som killen i Grekland. Har kört Melanotan i 14 dagar utan att änns märka av det? Antingen så injicerar ni fel, eller tar alldeles för liten dos eller så har ni enkelt fått skit kvalité.*
För det första: Jag sa inte att jag inte märkte något bara att jag förväntade mig mer. Är nu hemma och är såklart brun men inte mycket brunare än vad jag brukar bli bara marginellt. 0.25 är dosen som rekommenderades min fråga var kanske jag behöver mer? Har injicerat helt enligt instruktion och har haft de vanliga biverkningarna så nog inget problem där.
För det andra jag har handlat av MG.
För det tredje är jag tjej..