2017-11-30, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheButcherSthlm
Precis gjort min första melanotanbeställning någonsin från ilovemelanotan.com återkommer med recension. Blev nässpray nu i och med att det är första. Någon som har erfarenhet och kan komma med lite tips?
Första gången på m2 så tror jag inte du kommer få några vidare resultat. Hade du kört lite sprutor innan och vant din kropp med m2 så tror jag de funkat bättre. Men som sagt framtiden får avgöra Nässprayerna är overall kända för att inte ge något märkbart resultat efter vad jag läst i forumet.
2017-11-30, 22:07
Medlem
Tryckte min första dos mt2 i magen igår kväll efter att nässpray inte gett några vidare resultat. Givetvis var jag medveten om att jag kunde (och antagligen skulle) bli illamående, så jag tog det innan läggdags som alla tipsat om... det tog 10 sekunder innan jag hade ansiktet i toaletten. Jag kräktes inte men det var otroligt hur snabbt illamåendet kom som ett slag, var svimfärdig en snabbis också.

Någon som vet vad fan jag kan göra för att slippa den obehagliga upplevelsen igen? Läser att biverkningarna blir bättre efter några dagar, men hur är det med 1 dag? 2 dagar? Är nästan rädd för att göra om det. Illamåendet försvann plötsligt efter 6-7 minuter och efter det var jag lite yr och utmattad.
2017-12-07, 17:09
Medlem
Köpte mitt Melo i Oktober, gått exakt 2 månader sen dess. Legat i kylskåpet (blandat med BAC-vatten).

Antar att det tappat en hel del potens, inte tagit mer än 4-5 ggr totalt.

Borde fortfarande ha lite effekt i sig väl, eller?? Köra typ dubbla dosen innan solning borde funka? Vill få ut lite värde av den innan det expirat helt, inte mycket pengar det rör sig om men känner mig ltie dum som itne använt det i tid
2017-12-08, 17:58
Medlem
Frågan är säkerligen besvarad någonstans men jag har letat och letat.

Jag har kört M2 länge. Mest för att jag bränner mig så vansinnigt lätt och att det i längden är så farligt.

Jag skall utomlands i februari. Skall vara borta i 3 veckor.

Hur hade ni gjort nu?

Jag tänker att jag kör med M2 lite mer än vanligt i januari, men kommer det att hålla sig i kroppen i 3 veckor? 1a veckan är förmodligen lugn men det är de 2 kommande som oroar mig. Skall flyga så kan ju inte ta med det heller :/
2017-12-13, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beyyo
Frågan är säkerligen besvarad någonstans men jag har letat och letat.

Jag har kört M2 länge. Mest för att jag bränner mig så vansinnigt lätt och att det i längden är så farligt.

Jag skall utomlands i februari. Skall vara borta i 3 veckor.

Hur hade ni gjort nu?

Jag tänker att jag kör med M2 lite mer än vanligt i januari, men kommer det att hålla sig i kroppen i 3 veckor? 1a veckan är förmodligen lugn men det är de 2 kommande som oroar mig. Skall flyga så kan ju inte ta med det heller :/
Alltså min erfarenhet så känns det som melo har effekt flera månader efter man tar det. Fick höra senast idag att jag såg brun ut, fastän jag kört minimalt med melo denna höst (typ 2-4 ggr totalt) och solade senast för typ 3v sen.

Men alla är ju olika Sen förstår jag inte hur du lyckas bränna dig så lätt när du kör melo helt ärligt, skiter du i solkräm eller? Använd ALLTID solkräm.
2017-12-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Alltså min erfarenhet så känns det som melo har effekt flera månader efter man tar det. Fick höra senast idag att jag såg brun ut, fastän jag kört minimalt med melo denna höst (typ 2-4 ggr totalt) och solade senast för typ 3v sen.

Men alla är ju olika Sen förstår jag inte hur du lyckas bränna dig så lätt när du kör melo helt ärligt, skiter du i solkräm eller? Använd ALLTID solkräm.

Solkräm använder jag givetvis. Men vi alla har olika hudtyper. De finns många som bränner sig oavsett hur mycket solkräm personen använder.
Tycker det är intressant hur okunnig en människa kan vara som inte känner till detta. Men varsågod, nu har du fått lära dig något nytt.

Obs, jag bränner mig inte när jag kör med melo? Det är när jag inte använder det.

Tackar dock för din info för övrigt.
2017-12-30, 13:10
Medlem
Hejsan, hoppar in i tråden här för en snabb fråga.

Jag och min tjej ska åka på asien resa nu i ett par månader och kommer utsättas för en hel del sol och tänkte ta melanotan 2 i förebyggande syfte! En liten uppladdningsfas innan vi drar alltså.

Hur mycket borde man köpa för en uppladdningsfas? Är 10mg för lite eller för mycket? Tack på förhand
2017-12-30, 14:58
Medlem
Tjena!

Jag ska åka till thailand om ungefär en månad och ska vara borta i 2 veckor.
Jag har tänkt ta med en vial melanotan 2 till thailand.
Är det någon som vet om det är olagligt att ta med sig eller om det kan skapa problem i tullen?
2017-12-31, 02:20
Medlem
Köpte melanotan för typ 1 månad sedan. Inte använt det förrän igår 29-12. (5 enheter)

Idag drog och solade under morgonen och nu ikväll upptäckte jag och min tjej att jag bränt mig runt ögonen-över hakan, och med andra ord är helt vit fläckig över kinderna! Kan detta ha med mellot att göra eller ör det bara en vanlig bränna?

Peace
2018-01-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dogeatingadog
Köpte melanotan för typ 1 månad sedan. Inte använt det förrän igår 29-12. (5 enheter)

Idag drog och solade under morgonen och nu ikväll upptäckte jag och min tjej att jag bränt mig runt ögonen-över hakan, och med andra ord är helt vit fläckig över kinderna! Kan detta ha med mellot att göra eller ör det bara en vanlig bränna?

Peace

Det låter som en vanlig bränna Men man rekommenderar alltid att köra en uppladdningsfas för bästa resultat. Där du injicerar önskad mängd varje dag och börjar sola dag 6, därefter solar du varannan dag samtidigt som du cirka en kvart innan injicerar din dagliga dos tills du uppnått önskat resultat.

Därefter kan du köra en injektion var femte/sjunde dag
2018-01-04, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurrster
Tjena!

Jag ska åka till thailand om ungefär en månad och ska vara borta i 2 veckor.
Jag har tänkt ta med en vial melanotan 2 till thailand.
Är det någon som vet om det är olagligt att ta med sig eller om det kan skapa problem i tullen?

Klurigt det där, men folk brukar säga de lugnt. Dock kan du köpa m2 i Thailand . så hade hellre satsat på de. Man får fråga alla apotek man stöter på för de inte alla som säljer de

Köpte i Thailand och gjorde en inrikes flygning med de och de va inga konstigheter. De ju inte knark precis så att köpa där eller ta med sig går nog vilket som.
2018-01-05, 14:17
Moderator
manamanahs avatar
Diskutera inte shoppar i den här tråden.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in