Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-07, 14:13
  #13333
Medlem
Jag är nu inne på dag 5 i uppladdningsfasen, (ska ta 5e sprutan idag alltså) och har solat solarium en gång sen dess.

Jag åker utomlands på tisdag morgon, vågar inte ta med mig melanotanet dit så hur mycket tror vi att det kommer ha skett? Jag kan ju absolut ta ett stick på tisdag innan jag åker. Då har jag alltså injectat 7 ggr totalt. Ligger på 0.25 och har relativt lätt för att bli brun. Kommer alltså inte ha kört på en vecka när jag kommer hem, men då är det väl bara fortsätta eller hur skulle ni gjort?
2018-01-09, 17:25
  #13334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nellygirl
Jag är nu inne på dag 5 i uppladdningsfasen, (ska ta 5e sprutan idag alltså) och har solat solarium en gång sen dess.

Jag åker utomlands på tisdag morgon, vågar inte ta med mig melanotanet dit så hur mycket tror vi att det kommer ha skett? Jag kan ju absolut ta ett stick på tisdag innan jag åker. Då har jag alltså injectat 7 ggr totalt. Ligger på 0.25 och har relativt lätt för att bli brun. Kommer alltså inte ha kört på en vecka när jag kommer hem, men då är det väl bara fortsätta eller hur skulle ni gjort?
Japp de bara fortsätta när du kommer hem. Är du nöjd med brännan när du kommer hem så finns de ingen anledning med att fortsätta uppladdningen. Ta ett stick direkt när du kommer hem så kommer brännan hålla sig längre Detta gör du såvida du är nöjd med brännan, vill du bli brunare så kan du ju sola solarium och ta ett stick innan solariet tills du uppnått önskat resultat Glöm inte ta samma dag som du ska flyga! M2 tar allra bäst i RIKTIG sol.
2018-01-10, 16:47
  #13335
Medlem
JavierPenas avatar
Någon som testat nässpray eller? Orkar verkligen inte sitta med nålar och desinfektionsmedel och skit längre.
2018-01-17, 08:12
  #13336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JavierPena
Någon som testat nässpray eller? Orkar verkligen inte sitta med nålar och desinfektionsmedel och skit längre.

Testat både nässpray och är en erfaren brukare av MT2 sedan många år tillbaka. Nässprayen är markant sämre, upptaget är oerhört mycket mindre än vid injektion. Så om det inte känns allt för jobbigt så skulle jag rekommendera dig att fortsätta med nålarna för bästa resultat.
2018-01-17, 17:16
  #13337
Medlem
Lajris avatar
Jag har testat mello ett par gånger nu, dock bara nässprayen , och jag har varit mer än nöjd ,
Blivit så sjukt brun, helt klart bästa färgen jag fått.
Problemet nu är att jag ska utomlands om ett par månader, och eftersom den andra tråden är stängd, har jag svårt att hitta en grön shop som säljer mello på nässpray.
Många verkar scamma dessa tider..

frågan är om man vågar göra en test beställning på någon utav sidorna som säljer sprayen...
2018-01-21, 19:18
  #13338
Medlem
Hej,


Ska till Thailand om en månad och undrar om man vågar ta med sig en vial med outblandat m2 i resväskan? Utan några nålan såklart utan bara pulvret, sen köper man något sterilt vatten därnere och så.
Kan man åka fast för det på flygplatsen tros?
2018-01-23, 23:31
  #13339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbastistan
Hej,


Ska till Thailand om en månad och undrar om man vågar ta med sig en vial med outblandat m2 i resväskan? Utan några nålan såklart utan bara pulvret, sen köper man något sterilt vatten därnere och så.
Kan man åka fast för det på flygplatsen tros?

Nej, inte om du bordar väskan. Så lägg det absolut inte i handbagaget
2018-01-23, 23:34
  #13340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenss0n
Det låter som en vanlig bränna Men man rekommenderar alltid att köra en uppladdningsfas för bästa resultat. Där du injicerar önskad mängd varje dag och börjar sola dag 6, därefter solar du varannan dag samtidigt som du cirka en kvart innan injicerar din dagliga dos tills du uppnått önskat resultat.

Därefter kan du köra en injektion var femte/sjunde dag


Tack för tipset . Får ha det i åtanke tills nästa kur i maj.
2018-02-01, 17:13
  #13341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerXL
Nej, inte om du bordar väskan. Så lägg det absolut inte i handbagaget


inte i handbagaget men i resväskan borde funka eller?
2018-02-04, 20:55
  #13342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbastistan
inte i handbagaget men i resväskan borde funka eller?
yes
2018-02-12, 16:56
  #13343
Medlem
hej jag har använt mello i ca ett halvår och har nu på senare tid märkt att jag har en typ brun fläck eller en mörkare fläck exakt där jag brukar injicera mellot. någon som fått samma sak eller vet varför å om det går bort? jag brukar inte variera plats så mkt men e på underhåll så gör inte så ofta
2018-02-24, 23:58
  #13344
Medlem
Tjena undrar över lite gällande melanotanet.

Hur länge sitter bruna pigmentet i? alså hur lång tid efter en kur behöver jag spruta igen så inte all färg försvinner?
Vad är en bra start dos? vill inte bli för brun

Grejjen är jag ska flytta till ett varmt land och då det tar tid för mig att bli brun och jag bränner mig ganska enkelt så därför jag vill köra
Vill inte bli afrikan brun, bara lite grann.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback