Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-12, 12:22
  #12121
Medlem
Väntar just nu på paket från bbt. Hoppas det kommer något inom en månad
2016-05-12, 13:34
  #12122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaMon
Jag beställde från melanotanshop.net i början av april! Vågade bara beställa 1 kit Melanotan 2 då för jag visste inte om dom gick att lita på. Tyckte också att det var liite skumt att skicka pengar kontant i ett kuvert till dom.. Men det gick ju hur bra som helst faktiskt, efter 2 dagar fick jag en bekräftelse att paketet skickats ut och efter 4 dagar fick jag hem paketet i brevlådan.

Den 3/5 gjorde en till beställning, alltså 7 dagar sen, och vågade mig då på att beställa 2 st kit, alltså skicka mer pengar kontant! Nu känns det tyvärr som om jag blivit blåst, har inte fått nån bekräftelse att dom skickat mitt paket eller nånting.. Jag skickade mail till dom idag för att kolla läget så får väl se om dom svarar! I'll keep you updated..

Allt löste sig, igår kom bekräftelsemailet och idag damp paketet ner i brevluckan
Så nu har jag alltså beställt 2 gånger från melanotanshop, en gång i april och så nu i maj och båda har funkat utan problemo!
Så alltså, melanotanshop.net är grön !!
2016-05-12, 14:16
  #12123
Medlem
Roidberts avatar
Tycker ni att 1mg/dag är rimligt under uppladdningsfasen? Är på dag #4 och har kört på 1mg/dag än så länge. Det känns som att min hy har blivit lite brunare, men det är svårt att avgöra.
2016-05-12, 15:18
  #12124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Förstår du är besviken, men du ett litet ljus i mörkret är att dem iallafall svarar! Hade ju varit värre om dem sket i att svara dig för då hade du verkligen varit lurad. Skriv till dem veckovis och fråga vart ditt paket tagit vägen osv så ska de nog dyka upp nångång.

dom svarar inte mer...
2016-05-12, 15:22
  #12125
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Tycker ni att 1mg/dag är rimligt under uppladdningsfasen? Är på dag #4 och har kört på 1mg/dag än så länge. Det känns som att min hy har blivit lite brunare, men det är svårt att avgöra.
Nej det är inte rimligt. Generell rekommenderation är 0,25, och du börjar med en 4 ggr så hög dos. Tycker du själv det är rimligt?
2016-05-12, 15:40
  #12126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaMon
Allt löste sig, igår kom bekräftelsemailet och idag damp paketet ner i brevluckan
Så nu har jag alltså beställt 2 gånger från melanotanshop, en gång i april och så nu i maj och båda har funkat utan problemo!
Så alltså, melanotanshop.net är grön !!

Vilken tur för dig, hur länge fick du vänta sa du?

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
1mg prövade jag när jag ville se hur långt jag kunde gå, gav väldigt häftiga resultat. Kände inte några direkta biverkningar i överlag, lite extra pigmentfläckar och minskad aptit. Men 1 Mg är onödigt hög dos om man inte har som plan att bli så brun att man står ut i mängden.

Underhållsdosen ligger på 0,25 vintertid, 0,5 vår/sommar

Du kör året om alltså? Härligt Hur mkt solarie kör du under vinterhalvåret då? hUR MÅGNA DOSER PÅ 1MG tog du för att de verkligen skulle hända grejer?
2016-05-12, 17:36
  #12127
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Nej det är inte rimligt. Generell rekommenderation är 0,25, och du börjar med en 4 ggr så hög dos. Tycker du själv det är rimligt?

Tack . Ska ta och sänka dosen då. Vill inte bli för brun.
2016-05-12, 18:24
  #12128
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Vilken tur för dig, hur länge fick du vänta sa du?
Du kör året om alltså? Härligt Hur mkt solarie kör du under vinterhalvåret då? hUR MÅGNA DOSER PÅ 1MG tog du för att de verkligen skulle hända grejer?
Under vinterhalvåret blir det faktiskt inte alls mycket solande. Sporadiskt någon/några gånger per månad. Räcker nästan enbart med underhållsdoser 1 gång i veckan för att bibehålla en fin nyans.

Jag hade redan kört uppladdning innan jag gick på den stora dosen. Tror det blev 6-7 25minuters solariesessioner i rad med 1mg per gång. Då förändrades även pigmentet i håret, och jag fick mörkare skägg och hårfärg. Detta är enda gången jag blivit ifrågasatt av bekanta varför jag var så oheligt brun, de misstänkte då spray-tan

Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Tack . Ska ta och sänka dosen då. Vill inte bli för brun.
Steady wins the race my friend. Ta bara inte fel på måtten. 1ml på kanyl = 0,5mg MT2
2016-05-12, 19:11
  #12129
Medlem
Herr Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson

Steady wins the race my friend. Ta bara inte fel på måtten. 1ml på kanyl = 0,5mg MT2
Haha, nu var det visst jag som sa fel. Menade såklart 0,1ml = 0,5mg

Ta verkligen inte 1ml i en dos, då blir det kaos
2016-05-12, 19:22
  #12130
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Haha, nu var det visst jag som sa fel. Menade såklart 0,1ml = 0,5mg

Ta verkligen inte 1ml i en dos, då blir det kaos

Jag förstod vad du menade . Har också blandat 10mg med 2ml vatten, så 0.1ml=0.5mg stämmer.
2016-05-12, 23:14
  #12131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Larsson
Under vinterhalvåret blir det faktiskt inte alls mycket solande. Sporadiskt någon/några gånger per månad. Räcker nästan enbart med underhållsdoser 1 gång i veckan för att bibehålla en fin nyans.

Jag hade redan kört uppladdning innan jag gick på den stora dosen. Tror det blev 6-7 25minuters solariesessioner i rad med 1mg per gång. Då förändrades även pigmentet i håret, och jag fick mörkare skägg och hårfärg. Detta är enda gången jag blivit ifrågasatt av bekanta varför jag var så oheligt brun, de misstänkte då spray-tan


Steady wins the race my friend. Ta bara inte fel på måtten. 1ml på kanyl = 0,5mg MT2

haha verkar ju väldigt spännande med denna 1mg dosen hehe. Men man bör nog köra några veckor på normal dos innan man börjar på en sån mega antar jag? Eller va säger du. Har nämligen inte börjat med mitt m2 i år. Så tänker kanske bra å värma upp lite innan man kör dem stora doserna.
2016-05-13, 17:01
  #12132
Medlem
Har någon fått nåt livstecken i form av avi eller paket från bbt? De är lite konstiga tycker jag

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback