2009-05-04, 00:40
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpecialOne
Du sa ju "vi klarar oss utan san smuts" och var emot Albaniens intrade i EU. Eftersom Serbien ar vaaaldigt langt borta fran ett intrade i EU ar det pinsamt att du sager "vi". Era roster raknas inte da ni inte ar EU medlemmar. Har du forstatt nu, lilla analfabeta serbiska träl.

Jag är född i Sverige din urblåsta muslim, vad fan har det med Serbien att göra?
Tråden handlar fortfarande om albanien, har du inget vettigt att tillföra kan du fara åt helvete din smutsiga muslim..... Förstått!!!" Zivela Srebrenica"
Citera
2009-05-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moreorless
Jag är född i Sverige din urblåsta muslim, vad fan har det med Serbien att göra?
Tråden handlar fortfarande om albanien, har du inget vettigt att tillföra kan du fara åt helvete din smutsiga muslim..... Förstått!!!" Zivela Srebrenica"

Om man nu ska tillfora nagot vettigt traden ska man inte i sitt forsta inlagg skriva om smuts.
For det andra ska du ta det lite lugnare med det dar "forstatt" da en träl inte pratar med sina herrar pa det sattet. Forstatt?
Sen ar det ganska lustigt att du hela tider pratar om smuts.. Du tittar nog i spegeln varje gang du skriver ett inlagg..

P.S. Handzar, kolac, Jasenovac
Citera
2009-05-04, 00:44
Bannlyst
Citat:

Lugna ner dig din halvturk, jag vet att blodet är tjockt men försök att förtränga mellanösternmentaliteten. Du är ju som du själv påpekade i Sverige och inte i Kurdistan
Citera
2009-05-04, 01:15
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSpecialOne
Om man nu ska tillfora nagot vettigt traden ska man inte i sitt forsta inlagg skriva om smuts.
For det andra ska du ta det lite lugnare med det dar "forstatt" da en träl inte pratar med sina herrar pa det sattet. Forstatt?
Sen ar det ganska lustigt att du hela tider pratar om smuts.. Du tittar nog i spegeln varje gang du skriver ett inlagg..

P.S. Handzar, kolac, Jasenovac

ABSOLUT inga MUSLIMER i EU!!!!! FÖRSTÅTT!!!
Citera
2009-05-04, 01:23
Medlem
Citat:

Varför inte? Albanien som tråden behandlar, dess befolkning är väldigt västvänlig. Är det inte bättre att ta in ett land som är det än säg ditt land, Serbien, som egentligen inte vill vara med i EU men har förstått att EU är ett väldigt bra redskap till att förbättra landets ekonomiska situation, men som annars hade valt öst framför Europa alla dagar i veckan?
Citera
2009-05-04, 06:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IliricumSacrum
Albanien var världens första och än idag historiens enda ateistiska land.

Albaner är inte religiösa, hälsan och vännskapen har mycket större betydelse bland albanerna än något annat.

Kulturellt så står vi närmast med syditalienarna om man bortser från syditalienarnas religiösa fanatism.

De flesta röker gräs och har svårt för att skilja på mitt och ditt. Se där, två fördomar som jag mer eller mindre uppfattar som sanningar. Albanien kan gärna gå med i EU; då får svenskarna en ännu större anledning att gå ur.
Citera
2009-05-04, 16:26
Medlem
Hpnotiqs avatar
Citat:

Om du är född i Sverige håller du dig till svenska signaturer eller är du bara helt enkelt dum i huvudet?
Citera
2009-05-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hpnotiq
Om du är född i Sverige håller du dig till svenska signaturer eller är du bara helt enkelt dum i huvudet?

Han vill inte erkänna att han är serb. Det skulle inte jag ha gjort heller om jag var serb. Måste vara svårt att leva som smuts
Citera
2009-05-04, 19:03
Medlem
gunseng2s avatar
Varför finns det så jävla mycket bittra albaner på FB?
Citera
2009-05-04, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunseng2
Varför finns det så jävla mycket bittra albaner på FB?

Tror alla FB:are på I&I, PU, PI och -naziforumen är lika bittra
Citera
2009-05-04, 22:03
Medlem
Opaques avatar
Jaha, det blir säkert kul för oss och EU att ha med så mycket hatiskt balkantrash med i Europa.

Förslag : Vi gör om Balkan till ett eget litet reservat, hägnar in det och då kommer vi och besöker er då och då, för att se era spännande stöveltrampsexcersiser och skriver om er historia så att alla barn i grundskolan får läsa om all hopplösa drägg som bor där. ? Överens ?
Citera
2009-05-04, 22:21
Medlem
Citat:

http://www.youtube.com/watch?v=C6M4peQCxuY&eurl=http%3A%2F%2Fwww.rctank.j p%2F03-e.htm&feature=player_embedded

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in