Citat:
Ursprungligen postat av
tlarsson365
Det första har jag inget minne av.
Jag tror inte det . Den informationen har inte jag om hennes konsumtionsbehov.
När det gäller det andra har vi olika åsikter.
Jag hävdar att dom bygger varumärke och inte söker sanningen om den går utanför bulvanen.
2/Där har dom noll resultat på 10 års arbete men ni dyrkar dom ändå.
Där har dom lyckas att lura några.
Det tror jag du har väldigt fel i. De har väl inte fördolt ny info om direktören tex?
Det är ju tack vare GG som det kommit fram nya grejer om direktörens desperata kamp för vatten till minkarna tex. Och GG har också framfört att de tyckte det var ytterst uppseendeväckande att direktören inte blev tillfrågad av polisen om alibi för natten 5/6 oktober. Så jag tycker att de varit så objektiva de kunnat efter omständigheterna.
Sedan råkar det vara så att det finns mest material på bulvanen sedan innan.
Men vem vet vad som kommer fram i sista avsnittet? Det skulle ju handla om minkfarmen.
Fetade 2. De har fått fram ny info om bulvanen, direktören och i fallet Björn Adolfsson.
De har pysslat med detta från och till i 10 års tid. På sin fritid. De har inte jobbat heltid i tio år med detta som du försöker få det att framstå som. De har väl ett liv också att leva, samt studier och arbete. Sluta tramsa.
EDIT: Det är ingen som dyrkar dem. Däremot är det upprörande och orättvist med förtalet här i tråden. Som du själv är en stor del av. Förra veckan när du antog rakt ut i det blå att GG skulle stoppat insamlade medel i sina egna fickor eftersom de inte redovisat vad hunden kostat dem.
Det är förtal. Och man får inte ens förtala folk, om det så skulle vara sant och man har BEVIS. Fråga partiledare Ebba Slebba som fick betala 60 000 kr i böter för att hon förtalat en försvarsadvokat med en gammal dom. Men ni har ju aldrig bevis. Bara elakt förtal. Och de förtjänar de inte efter allt sitt slit.