• 1
  • 2
2009-04-24, 12:10
Bannlyst
Idag, några timmar sedan, så stod det 3 araber och snackade högt och livade sig, men strax därefter flög tre stridsflygplan förbi på låg höjd och alla araberna trodde nog att det var krig. Den ena araben hoppade ner på marken med händerna över huvudet de andra två ställde sig mot en vägg, den ena såg chockad ut medans den andra såg ut att vänta på döden, efter förbiflygningen så gick de iväg och han som slängde sig på marken sprang iväg. Det var jag och två till som såg detta och vi började skratta.

Fyfan det var så jävla roligt, skulle detta ögonblick finnas på film vore det fantastiskt.
Citera
2009-04-24, 12:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Idag, några timmar sedan, så stod det 3 araber och snackade högt och livade sig, men strax därefter flög tre stridsflygplan förbi på låg höjd och alla araberna trodde nog att det var krig. Den ena araben hoppade ner på marken med händerna över huvudet de andra två ställde sig mot en vägg, den ena såg chockad ut medans den andra såg ut att vänta på döden, efter förbiflygningen så gick de iväg och han som slängde sig på marken sprang iväg. Det var jag och två till som såg detta och vi började skratta.

Fyfan det var så jävla roligt, skulle detta ögonblick finnas på film vore det fantastiskt.
Ja, tänk...*Fniss*

Citera
2009-04-24, 12:13
Medlem
tältpinnes avatar
Vettefan om det är så kul alltså, krigstrauma är nog inte vidare trevligt. Men det är helt klart en intressant observation du gjorde, skulle kunna funkat i psykologiforat eller militärditot.
Citera
2009-04-24, 12:39
Medlem
Jag har varit med om en liknande händelse fast en blåneger som cykla. När han cykla över en trottoarkant small bakdäcket så han slängde sig av cykeln och sprang/kröp på alla 4 upp till 10 meter och tog skydd bakom en buske. När han insåg att han inte hade blivit beskjuten så började han leda cykeln vart han nu än skulle till, mitt i ösregnet.

För oss nordbor är det svårt att förstå krigstrauman men kommer man från oroshärdar och upplevt krig så reagerar kroppen automatiskt och tar skydd.
Citera
2009-04-24, 12:44
Medlem
micaeles avatar
Det är väl bra att dom reagerar så här? Så dom har vanan inne då det är dags att realisera jakten på detta folk.
Citera
2009-04-24, 12:44
Bannlyst
Hahaha! Dagens skratt!!

Senast redigerad av Timix 2009-04-24 kl. 12:51.
Citera
2009-04-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timix
Hahaha! Dagens skratt!!

Ja så klart det är!
Citera
2009-04-25, 14:29
Medlem
Under---18s avatar
vilka pundare lolololol
Citera
2009-04-25, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timix
Hahaha! Dagens skratt!!

Självklart. Speciellt när det gäller berikare.
Citera
2009-04-25, 16:53
Medlem
Liberaliss avatar
Så dagens humor innefattar krigstrauma..?
Citera
2009-04-25, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liberalis
Så dagens humor innefattar krigstrauma..?

Givetvis.

Nazismen, spädbarn, mongolider och afrikanare i all ära, men inget slår krigstrauma!
Citera
2009-04-25, 23:30
Medlem
Sotarmurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krikk
Givetvis.

Nazismen, spädbarn, mongolider och afrikanare i all ära, men inget slår krigstrauma!

Bobby iall ära men att skämta om krigstrauma är faktiskt riktigt smaklöst. Kan dock tänka mig att det var roligt att se, om inte annat intressant!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in