• 1
  • 2
2009-04-25, 23:46
Medlem
Disco Moskvas avatar
Jag tror att TS är rädd för araber.
Citera
2009-04-26, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmurre
Bobby iall ära men att skämta om krigstrauma är faktiskt riktigt smaklöst. Kan dock tänka mig att det var roligt att se, om inte annat intressant!

Bobby tillhör både katogorerna "mongolider" och "afrikanare".

Just for your information.
Citera
2009-04-26, 00:25
Medlem
PacmanSwes avatar
Vi har en kul neger där jag bor. Han är livärdd för jultomten tydligen och så fort man nämner ordet 'tomten' blir han helt fucking insane.
Citera
2009-04-26, 03:22
Medlem
Sotarmurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krikk
Bobby tillhör både katogorerna "mongolider" och "afrikanare".

Just for your information.

Precis, då är det okej. Men krigstrauman kanske är att ta i?
Citera
2009-04-26, 03:24
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Idag, några timmar sedan, så stod det 3 araber och snackade högt och livade sig, men strax därefter flög tre stridsflygplan förbi på låg höjd och alla araberna trodde nog att det var krig. Den ena araben hoppade ner på marken med händerna över huvudet de andra två ställde sig mot en vägg, den ena såg chockad ut medans den andra såg ut att vänta på döden, efter förbiflygningen så gick de iväg och han som slängde sig på marken sprang iväg. Det var jag och två till som såg detta och vi började skratta.

Fyfan det var så jävla roligt, skulle detta ögonblick finnas på film vore det fantastiskt.
Urbota festligt! Du skulle sett för 15 år sen när snubben på marken höll sin splitterskadade, döende 7-årige son i famnen! Såg det på YouTube, skrattade så jag ramlade av stolen!
Citera
2009-04-26, 10:28
Medlem
Tjernobyls avatar
Citat:
Idag, några timmar sedan, så stod det 3 araber och snackade högt och livade sig, men strax därefter flög tre stridsflygplan förbi på låg höjd och alla araberna trodde nog att det var krig. Den ena araben hoppade ner på marken med händerna över huvudet de andra två ställde sig mot en vägg, den ena såg chockad ut medans den andra såg ut att vänta på döden, efter förbiflygningen så gick de iväg och han som slängde sig på marken sprang iväg. Det var jag och två till som såg detta och vi började skratta.

Fyfan det var så jävla roligt, skulle detta ögonblick finnas på film vore det fantastiskt.

Låter som det skulle ha inträffat i Söderhamn.. Då jag själv fick se 3 stridsflygplan flyga förbi på låg höjd här!

Och araber har vi gott om
Citera
2009-04-26, 12:58
Medlem
qwiiiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Urbota festligt! Du skulle sett för 15 år sen när snubben på marken höll sin splitterskadade, döende 7-årige son i famnen! Såg det på YouTube, skrattade så jag ramlade av stolen!
Kan du länka?
Citera
2009-04-27, 03:05
Medlem
Siefmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwiiik
Kan du länka?

behövs inge krigstrauma för o bli rädd för flygplan

http://www.youtube.com/watch?v=ddlCI...eature=related

Notera 1:40 hur han klappar piloten på axeln i "bra jobbat" stil

Citera
2009-04-27, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius

Ytterligare en vanlig svenne som går på allt media säger, det är inte så farligt i Irak, Iran m.m. som folk tror...
Citera
2009-04-27, 17:47
Medlem
thereisnoguds avatar
Citat:
Ytterligare en vanlig svenne som går på allt media säger, det är inte så farligt i Irak, Iran m.m. som folk tror...

För att krigstrauman får man av att titta på Rederiet och dricka saft med familjen

För övrigt kan jag tänka mig att själva situationen var lustig att se. Ungefär som det är svårt att hålla sig för skratt när folk gör sig illa
Citera
2009-04-27, 19:58
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Nejnej, det har inte förekommit en enda väpnad konflikt i Mellanöstern på 50 år!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in