• 1
  • 2
2009-04-24, 00:26
Medlem
StefanHeterJags avatar
Jag lste den hr artikeln dr nn Charla Muller lovade sin man att han skulle f sex varje dag i ett r: http://www.aftonbladet.se/wendela/re...icle4976871.ab

Sen satt jag och tjejen och drack lite vin och tittade p tv och jag sa att "Du lskar inte mig lika mycket som hon den dr Charla".. Vadd, sa hon, jag har grna sex varje dag. S jag fortsatte "Men jag vill ha en avsugning varje dag. DET vore krlek!"

Det ena ledde till det andra. Nu har hon lovat att hon ska suga av mig varje dag kl. 20.00.

Frgan r, kommer frtjusningen att frsvinna nr man fr det varje dag? Iag r lite nyfiken ver det.

Och fr att det ska bli lite mer diskussionunderlag, tycler ni att sex r bra fdelsedagspresenter, som i Charlas fall dr hon gav bort sex varje dag i ett r. (typ, r det en uppoffring?)
2009-04-24, 00:29
Medlem
Shoffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Jag lste den hr artikeln dr nn Charla Muller lovade sin man att han skulle f sex varje dag i ett r: http://www.aftonbladet.se/wendela/re...icle4976871.ab

Sen satt jag och tjejen och drack lite vin och tittade p tv och jag sa att "Du lskar inte mig lika mycket som hon den dr Charla".. Vadd, sa hon, jag har grna sex varje dag. S jag fortsatte "Men jag vill ha en avsugning varje dag. DET vore krlek!"

Det ena ledde till det andra. Nu har hon lovat att hon ska suga av mig varje dag kl. 20.00.

Frgan r, kommer frtjusningen att frsvinna nr man fr det varje dag? Iag r lite nyfiken ver det.

Och fr att det ska bli lite mer diskussionunderlag, tycler ni att sex r bra fdelsedagspresenter, som i Charlas fall dr hon gav bort sex varje dag i ett r. (typ, r det en uppoffring?)

Tnk dig. VIll du/Orkar du ha sex varje dag?
Det kommer bli ett tvng och de kommer trttna p det. Man ska inte tvinga p sig sex. D r det inte lika intressant.
2009-04-24, 00:30
Medlem
orfikers avatar
Citat:
...
...

Med all skerhet, ja.
Annat hade varit ifall hon lovat dig en avsugning varje dag, men inte ndvndigtvis hade levererat den sjlv.
2009-04-24, 00:30
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoffen
Tnk dig. VIll du/Orkar du ha sex varje dag?
Det kommer bli ett tvng och de kommer trttna p det. Man ska inte tvinga p sig sex. D r det inte lika intressant.
En avsugning varje dag lr nog inte vara ngra problem, d kan man avvara en sjlvbeflckelse kanske.
2009-04-24, 00:35
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orfiker
Med all skerhet, ja.
Men andra sidan orkar man ju dra en tarsan varje dag s.. Om man fr vlja mellan tarsan och en avsugning utan ngra som helst krav s vete fan.

Citat:
Ursprungligen postat av orfiker
Annat hade varit ifall hon lovat dig en avsugning varje dag, men inte ndvndigtvis hade levererat den sjlv.
Haha.. Jag ska fan ta upp det med henne..
2009-04-24, 00:40
Medlem
orfikers avatar
Citat:
Haha.. Jag ska fan ta upp det med henne..

Du verkar ju kunna frhandla s du behver knappast ett lycka till.
2009-04-24, 00:46
Medlem
Artygs avatar
Ska detta dokumenteras och postas p FB?
Ngon form av bevis mste vi ha.
2009-04-24, 00:50
Medlem
Deeecs avatar
sch absolut inte. klart en avsugning blir nnu bttre om den sker exempelvis ovntat, med just den rtta stmning, full av passion och kthet. Men ven en tidsbestmd "plikt"-avsugning r ju fysiskt njutbar i hgsta grad.

Det som dremot kan f en snedvriden effekt av det hr experimentet r att tvnget din tjej knner gr att hennes allmnna sexlust frsvinner fr att hon associerar det med just tvng och frvntan och inte lust.

You're in deep water my friend!
2009-04-24, 00:57
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeec
sch absolut inte. klart en avsugning blir nnu bttre om den sker exempelvis ovntat, med just den rtta stmning, full av passion och kthet. Men ven en tidsbestmd "plikt"-avsugning r ju fysiskt njutbar i hgsta grad.

Det som dremot kan f en snedvriden effekt av det hr experimentet r att tvnget din tjej knner gr att hennes allmnna sexlust frsvinner fr att hon associerar det med just tvng och frvntan och inte lust.

You're in deep water my friend!
P ngot stt s tror jag inte att det r ett problem. Hon kommer nog att anvnda dessa tillfllen fr att f mer sex i anslutning till detta om jag knner henne rtt.
2009-04-24, 01:06
Medlem
playmates avatar
Frgan r ju om du gr igng p att din flickvn efter ett tag kommer att brja se uttrkad ut och inte gra det med inlevelse
2009-04-24, 01:18
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Frgan r ju om du gr igng p att din flickvn efter ett tag kommer att brja se uttrkad ut och inte gra det med inlevelse
Eller om *jag* brjar se uttrkad ut och flippa med fjrrkontrollen medan hon suger... Ja.. Det kan g hur som helst det hr..
2009-04-24, 01:19
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Men detta mste ju anses vara ett mnskligt experiment? Det har aldrig prvats frr och sledes br flashback vara stolta ver att detta dd dokumenteras hr.

Vi kan ju diskutera huruvida man tnder p att f sex p ett bestmt klockslag utan att behva anstrnga sig. (Mycket av det frna sitter i frfringen samt slumpmssigt klockslag p dygnet)
Haha.. Ja, imorgon blir iaf frsta dagen p ett lngt r fr tjejen.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in