Idag så tackade jag nej, eller skjöt upp den till jag ska gå och lägga mig så att säga. Är dunderförkyld och har inte lust nu. Är dock skönt att somna in av en avsugning så därför skjöt jag upp den till senare ikväll.
Vilket gäng ni är som sitter och runkar till trådar där folk skriver om dagens blowjob, då har det gått utför.
1 dag av dom 3 första har det alltså blivit av, känns redan som det inte blivit nån hit direkt. Håll koll under året på hur många gånger det blivit nåt så lär det va långt ifrån varje dag.
Vilket gäng ni är som sitter och runkar till trådar där folk skriver om dagens blowjob, då har det gått utför.
1 dag av dom 3 första har det alltså blivit av, känns redan som det inte blivit nån hit direkt. Håll koll under året på hur många gånger det blivit nåt så lär det va långt ifrån varje dag.
Tja, har man så bra fantasi att man kan runka till den här tråden får man väl skatta sig lycklig. Skulle krävas betydligt mer för min del för att kunna göra det.
Idag så tackade jag nej, eller skjöt upp den till jag ska gå och lägga mig så att säga. Är dunderförkyld och har inte lust nu. Är dock skönt att somna in av en avsugning så därför skjöt jag upp den till senare ikväll.
Sånt fusk !
Ska det vara kl 20:00 så ska det väl fan vara då och inte senare, då får hon ställa upp på att suga och du ställa upp på att bli avsugen vare sig ni känner för det eller inte...
Varför väljer man annars att bestämma en fast tid ?
Det finns ett arabiskt ordspråk som säger:
"För mycket sol ger öken"
Det stämmer nog i detta fall. Tänk att få sitt favoritkäk. Varje dag i ett helt år. Not.
Och nu kommer tråkmoderatorn här och låser tråden då det inte pågår någon närmare diskussion, utan det har blivit mer en chat/ego-tråd och det hör inte hemma här.
Men jag önskar TS all lycka och hoppas spänningen finns kvar om en månad också.
//Moderator
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!