Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja det är ju upp till var och en att dra de slutsatser som man tycker känns riktiga. Dina slutsatser, andra personers slutsatser kan vara de riktiga lika väl som mina?
En del av mina grunder finns redan i ett antal trådar förut.
En del av grunderna kommer inte att skrivas ut i tråden. Skulle kunna bli ev. problem, samt att vissa saker är för känsliga för att alla skall kunna läsa dessa.
Ja då är det med andra ord inte så enkelt att bidraga med saker utifrån att Skaraborg2 anser sig ha uppgifter som inte tål en allmän granskning.
Vad det beror på vill jag inte spekulera i. Men att orda om "förtal" eller annat efter 44 år ser jag som en aning naivt. Kan tycka att Skaraborg2 i det här läget vill "ruva" på sin historia i det längsta, varför har jag ingen aning om. Det som är relevant nu är ju endast att frambringa så mycket fakta i fallet som det bara går!
Som jag har framfört tidigare här så är jag öppen för att med min erfarenhet och kompetens analysera de fakta som finns i fallet.
Då är det av nöden tvunget att uppgiftslämnaren lägger fram de fakta som är relevanta.
I dagsläget Skaraborg2 så pratar du i hög grad i gåtor och hänvisar till olika skäl för att inte tala klarspråk. Jag kan inte ur juridisk aspekt se någon anledning till att inte utifrån fakta lämna ut de faktiska omständigheter som fallet omgärdas av.