Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-21, 21:56
  #1
Medlem
Vet en snubbe som ljuger om allt. Verkar som om han tror på allt själv. Försöker ge folk en bild av att han är rik. Han klär sig i stiliga dyra kläder. Pratar om lägenheter han har i olika länder, bilar, båtar han ska köpa.

Han är miljonär säger han.

Han blåser folk på pengar. Är kriminell.

Försöker hela tiden vända på allt. NEJ han är inte skyldig folk pengar, dom är skyldig han pengar.

Han har inget arbete, är ca 20 år och lever hos sin mamma och pappa. Känd i sin stad för att vara mytoman. Han ifrågasätter detta starkt och "förhör" folk som sagt detta om han.

Folk som han är skyldig pengar ställer han ultimatum till. "Ta reda på varför folk säger att jag är mytoman. Lös detta så får du dina pengar. Gör du inte det så får du inte dina pengar."

Är han bara en "vanlig" idiot eller kan det vara någon sjukdom/personlighetsstörning?
Citera
2009-04-21, 21:58
  #2
Medlem
troligens avatar
Han låter ju som en snubbe med seriösa problem, extrem avundsjuka på "riktiga" rika personer!?
Citera
2009-04-21, 22:01
  #3
Medlem
Som du själv säger är han uppenbarligen mytoman.
Citera
2009-04-21, 22:09
  #4
Medlem
xx-xs avatar
Vad heter han. Tänkte bara om jag känner till personen.

Jag har en till fråga, är han stor och stark?.. Förmodligen kanske eftersom han kommer undan skulder från folk genom att ställa sådana Ultimatum. Men om han inte är stor och stark, klå upp han så han fixar fram pengarna.

Annars kan det ju hända att dom han är skyldig pengar äs så snälla att dom inte vill göra något. Det är ju också gulligt
Citera
2009-04-21, 22:51
  #5
Medlem
Nej han är inte stor och stark. Han är "normal" i övrigt. Knarkar inte, dricker ibland. Lugn och stabil. Röker ganska mycket. Har aldrig sett han få några konstiga vredes utfall.

Har har köpt sex för 30.000 senare året dock. OM det nu stämmer.
Citera
2009-04-21, 23:14
  #6
Medlem
xx-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GLU_54
Nej han är inte stor och stark. Han är "normal" i övrigt. Knarkar inte, dricker ibland. Lugn och stabil. Röker ganska mycket. Har aldrig sett han få några konstiga vredes utfall.

Har har köpt sex för 30.000 senare året dock. OM det nu stämmer.
Okej, så börjar hans namn på T slutar på im eller.. börjar på T och slutar på obbe?
Citera
2009-04-21, 23:24
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xx-x
Okej, så börjar hans namn på T slutar på im eller.. börjar på T och slutar på obbe?


nej
Citera
2009-04-21, 23:25
  #8
Medlem
nej det gör det inte
Citera
2009-04-21, 23:33
  #9
Medlem
xx-xs avatar
Haha okej, då var denne person inte någon av dom sjuka personer jag känner till. Jaja, jag önskar dig lycka till i livet och att du har det så kul med mytomanen i din stad!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback