2009-05-03, 01:58
Medlem
Aritzos avatar
Hur spelar man?
Ska jag sitta och spela min karaktär som själv på tv-spel? Fifa 09 lr?

Eller spelar den utav sig själv så får man se live-score o prickar som springer runt??
Citera
2009-05-03, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Hur spelar man?
Ska jag sitta och spela min karaktär som själv på tv-spel? Fifa 09 lr?

Eller spelar den utav sig själv så får man se live-score o prickar som springer runt??
Inget dera faktiskt... i Footballidentity är det liga-match 2 ggr i veckan och om du då blivit uttagen av din manager deltar du i matchen genom ett tur-baserat (turn-based) match-interface. Varje runda har du några sekunder på dig att besluta vad din spelare ska göra och alla val görs med hjälp av dator-musen. Sedan spelas resultatet av din och alla andra spelares initiativ upp. Om du inte kan finnas på plats under match eller inte hinner ta ett beslut innan sekunderna gått ut så kommer servern ta beslut åt dig.

Om du redan är medlem rekommenderar jag att du kikar i FAQn under "Playing the Matches".
Citera
2009-05-03, 14:57
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Inget dera faktiskt... i Footballidentity är det liga-match 2 ggr i veckan och om du då blivit uttagen av din manager deltar du i matchen genom ett tur-baserat (turn-based) match-interface. Varje runda har du några sekunder på dig att besluta vad din spelare ska göra och alla val görs med hjälp av dator-musen. Sedan spelas resultatet av din och alla andra spelares initiativ upp. Om du inte kan finnas på plats under match eller inte hinner ta ett beslut innan sekunderna gått ut så kommer servern ta beslut åt dig.

Om du redan är medlem rekommenderar jag att du kikar i FAQn under "Playing the Matches".

Är det så där man får upp en ruta så ska man göra beslut snabbt?
Men jag små tittade lite igår, får man själv dra gubben på planen vart den ska springa lr?

För övrigt så verkar sidan vara ner.
Citera
2009-05-03, 14:59
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Är det så där man får upp en ruta så ska man göra beslut snabbt?
Men jag små tittade lite igår, får man själv dra gubben på planen vart den ska springa lr?

För övrigt så verkar sidan vara ner.

Kanske någon som misstänker att dom delar ut filer genom sidan så IPRED har väl stängt ner hela skiten? :O
Citera
2009-05-03, 15:02
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Kanske någon som misstänker att dom delar ut filer genom sidan så IPRED har väl stängt ner hela skiten? :O

Hur fan ska de vara möjligt och dela ut filer på sidan? haha?
Citera
2009-05-03, 15:04
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Hur fan ska de vara möjligt och dela ut filer på sidan? haha?

Jag vet faktiskt inte helt säkert om jag var ritkigt seriös med det uttalandet ;P

syftade mer på att jo, sidan verkar vara nere.
Citera
2009-05-03, 16:30
Medlem
Fortfarande nere....
Citera
2009-05-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robin_hero
Fortfarande nere....
Japp, det är tydligen nåt fel hos server-leverantören... kanske nåt som har brunnit
Citera
2009-05-03, 17:07
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Japp, det är tydligen nåt fel hos server-leverantören... kanske nåt som har brunnit

Men nu är den uppe! blir lite avundsjuk på er andra när jag ser hur mycket en del lag skriver i forumet.. känns som att eran lagsammanhållning kommer vara 1000 gånger bättre än andra lags (läs: Mitt lag)

Edit: Och nu är den nere igen.. svajigt värre!

Edit 2: Och uppe igen! sa jag att det var svajigt?
Senast redigerad av Nahibo 2009-05-03 kl. 17:20.
Citera
2009-05-03, 17:26
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:

Spelas matcherna i realtid, en match pågår i 90 minuter. Vad händer om man inte är på plats när matchen spelas, och samtidigt är uttagen att spela?
Citera
2009-05-03, 17:37
Medlem
Ergnots avatar
Kenny, vad heter din spelare?

Ni andra som tycker ert lag suger, laget som jag coachar har platser över! PMa mig så bjuder jag in.
Senast redigerad av Ergnot 2009-05-03 kl. 17:39.
Citera
2009-05-03, 17:49
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergnot
Kenny, vad heter din spelare?

Ni andra som tycker ert lag suger, laget som jag coachar har platser över! PMa mig så bjuder jag in.

Min första spelare hette Jelal Hashimi, jag valde dock att pensionera honom. Min spelare heter som en skotsk TV-personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in