2009-05-02, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag tränar laget Flashback, men vi har inga pengar att köpa spelare för så dom man har dom har man om det inte är på free transfer.

Om du behöver en ytterback så finns Beatrice Evra till din tjänst, om man nu kan värva någon som inte blivit tilldelad ett lag än.
Citera
2009-05-02, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Om du behöver en ytterback så finns Beatrice Evra till din tjänst, om man nu kan värva någon som inte blivit tilldelad ett lag än.

Du kan acceptera, ska försöka bli av med dom inaktiva och ta in FBare eller aktiva människor.
Citera
2009-05-02, 18:28
Medlem
Ergnots avatar
Äsch, fan vad det krånglar. Loggade ut och skulle sedan in igen och då funkade inte mitt lösenord. Tryckte då på glömt lösenord och då står det "user account has been locked". Vad i helvete?
Citera
2009-05-02, 20:46
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergnot
Äntligen fick jag jobb! Vilka här är med i lag 7?

Fasen vad jobbigt det är när ingenting fungerar. Går ju inte att skriva i chatten i omklädningsrummet. Vad är det näst bästa sättet?

Trevligt med en lagkompis.

OnTopic: Hur fungerar det med lagträningar? Det står att nästa lagträning är 3:maj 21:30 , måste jag vara online då?
Citera
2009-05-02, 20:49
Medlem
Ergnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenny.Dalglish
Trevligt med en lagkompis.

OnTopic: Hur fungerar det med lagträningar? Det står att nästa lagträning är 3:maj 21:30 , måste jag vara online då?
En halvtimme innan måste du tydligen vara online! Det är jag som är managern och jag som satte tiden. Förstod inte riktigt hur jag skulle kunna få kontakt med alla på ett lätt sätt så jag hoppas alla vet att de ska vara inne klockan 8 imorrn, känns som en tid som de flesta kan passa. Du/ni får gärna komma med förslag på tider, lagnamn osv.

Måste managern vara närvarande vid träningen? Mitt konto är som sagt låst
Citera
2009-05-02, 20:49
Medlem
Nahibos avatar
Skoj att första ligamatchen är på onsdag klockan åtta.. jobbar ju för fan 14:00 - 22:00 hela veckan.. och jag som trodde att matchen var imorgon
Citera
2009-05-02, 21:03
Medlem
Citat:
En halvtimme innan måste du tydligen vara online! Det är jag som är managern och jag som satte tiden. Förstod inte riktigt hur jag skulle kunna få kontakt med alla på ett lätt sätt så jag hoppas alla vet att de ska vara inne klockan 8 imorrn, känns som en tid som de flesta kan passa. Du/ni får gärna komma med förslag på tider, lagnamn osv.

Om jag har förstått det rätt så har du en halvtimme på dig att träna, i ert fall alltså 21:30-22:00.
Citera
2009-05-02, 21:08
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Trevligt att veta, hur fungerar det vid matcherna ska jag vara inne då också? Har ju inte en aning om vilka personer det är i laget.
Senast redigerad av kenny.Dalglish 2009-05-02 kl. 21:12.
Citera
2009-05-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenny.Dalglish
Trevligt att veta, hur fungerar det vid matcherna ska jag vara inne då också? Har ju inte en aning om vilka personer det är i laget.

Ja du måste vara inne för du styr själv din gubbe så det ska bli riktigt kul att se hur det funkar. Det ska tydligen vara turbaserat. Ett tips är att läsa FAQen.
Citera
2009-05-02, 22:15
Medlem
Citat:

Man ska logga in och klicka på team training under en halvtimme EFTER den tid du satt upp. Alltså mellan 21.30 - 22.00.

Dessutom såg jag att du skrev kl 8 men någon annan sa 21.30... det har varit problem med tiderna på siten (se What's New? sektionen i forumet). Hade en kompis som såg fel tider jämfört med oss andra. Det löste sig genom att han loggade ut och sedan in igen (utan att använda Remember Me) och då blev det rätt. Rekommenderar alla användare att kolla med någon lagkompis om de ser rätt tider... samt att kolla så att det står att matcherna ska spelas 20.00... står det 19.00 kan man vara säker på att man ser en timme för tidigt så att säga och då gäller detta även för Team Training.
Citera
2009-05-02, 23:35
Medlem
Ergnots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Man ska logga in och klicka på team training under en halvtimme EFTER den tid du satt upp. Alltså mellan 21.30 - 22.00.

Dessutom såg jag att du skrev kl 8 men någon annan sa 21.30... det har varit problem med tiderna på siten (se What's New? sektionen i forumet). Hade en kompis som såg fel tider jämfört med oss andra. Det löste sig genom att han loggade ut och sedan in igen (utan att använda Remember Me) och då blev det rätt. Rekommenderar alla användare att kolla med någon lagkompis om de ser rätt tider... samt att kolla så att det står att matcherna ska spelas 20.00... står det 19.00 kan man vara säker på att man ser en timme för tidigt så att säga och då gäller detta även för Team Training.
Okej. Måste jag som manager vara online?
Senast redigerad av Ergnot 2009-05-02 kl. 23:38.
Citera
2009-05-03, 00:10
Medlem
Citat:
Okej. Måste jag som manager vara online?
Du måste inte vara online och du får inget extra för det... förutom möjligtvis nöjda spelare i laget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in