Citat:
Ursprungligen postat av Ergnot
En halvtimme innan måste du tydligen vara online! Det är jag som är managern och jag som satte tiden. Förstod inte riktigt hur jag skulle kunna få kontakt med alla på ett lätt sätt så jag hoppas alla vet att de ska vara inne klockan 8 imorrn, känns som en tid som de flesta kan passa. Du/ni får gärna komma med förslag på tider, lagnamn osv.
Måste managern vara närvarande vid träningen? Mitt konto är som sagt låst
Man ska logga in och klicka på team training under en halvtimme EFTER den tid du satt upp. Alltså mellan 21.30 - 22.00.
Dessutom såg jag att du skrev kl 8 men någon annan sa 21.30... det har varit problem med tiderna på siten (se What's New? sektionen i forumet). Hade en kompis som såg fel tider jämfört med oss andra. Det löste sig genom att han loggade ut och sedan in igen (utan att använda Remember Me) och då blev det rätt. Rekommenderar alla användare att kolla med någon lagkompis om de ser rätt tider...
samt att kolla så att det står att matcherna ska spelas 20.00... står det 19.00 kan man vara säker på att man ser en timme för tidigt så att säga och då gäller detta även för Team Training.