2009-04-24, 11:56
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Jaha nu har jag skapat en gubbe, what now?

Man väntar på ett lag och tränar en gång per dag vad jag har förstått? inte allt för krävande spel men ett trevligt tidsfördriv.

Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Strålande! Var in och kollade och nu skapas nog ett till lag i natt och det borde du komma med i :-)

Det hoppas jag.. blir det bättre träning när man är med i ett lag eller är det fortfarande samma? (= slumpad antal % vid varje träning? )
Citera
2009-04-24, 12:09
Medlem
Citat:
Jaha nu har jag skapat en gubbe, what now?
Kul! Såg att du hade tränat också. Nu är det bara lite tålamod som krävs till dess att nya lag skapas och det är din tur att kastas in i ett. Borde inte dröja mer än en dag eller två. Så som det utvecklas på siten nu skulle jag faktiskt gissa att du är med i ett lag redan imorgon bitti
Citera
2009-04-24, 12:11
Medlem
torrenttobbes avatar
Men jag vill vara med i ett FB lag
Citera
2009-04-24, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
Det hoppas jag.. blir det bättre träning när man är med i ett lag eller är det fortfarande samma? (= slumpad antal % vid varje träning? )
Din lön bestämmer din utväxling under träning! Blir svårt att få någon löneökning i början dock då nyskapade lag inte har allt för stora salary budgets. Se till att delta i team training (som scheduleras av managern en gång i veckan). Den ger nämligen utväckling i tre attributes på en dag! Och se för guds skull till att inte träna individuellt samma dag som det är team training... nån i vårt lag gjorde det och då kunde han inte delta i lagträningen (han var väl för trött )
Citera
2009-04-24, 12:15
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Din lön bestämmer din utväxling under träning! Blir svårt att få någon löneökning i början dock då nyskapade lag inte har allt för stora salary budgets. Se till att delta i team training (som scheduleras av managern en gång i veckan). Den ger nämligen utväckling i tre attributes på en dag! Och se för guds skull till att inte träna individuellt samma dag som det är team training... nån i vårt lag gjorde det och då kunde han inte delta i lagträningen (han var väl för trött )
Ah intressant, bra att tänka på!
Citera
2009-04-24, 12:17
Medlem
Citat:
Men jag vill vara med i ett FB lag
Tyvärr stödjer inte Footballidentity.com egenskapade lag av den typen . Är tänkt att vara mer realistiskt likt hur verkliga fotbolls-världen fungerar med transfers och kontrakt-skrivande etc. Kanske är en sak du kan ta upp i forumen på Footballidentity... som en förbättringsåtgärd?

(P.s. Gillar din profil-bild! Bottom är bara bäst!)
Citera
2009-04-24, 12:20
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Tyvärr stödjer inte Footballidentity.com egenskapade lag av den typen . Är tänkt att vara mer realistiskt likt hur verkliga fotbolls-världen fungerar med transfers och kontrakt-skrivande etc. Kanske är en sak du kan ta upp i forumen på Footballidentity... som en förbättringsåtgärd?

(P.s. Gillar din profil-bild! Bottom är bara bäst!)

Men om man är manager kan man inte då efter hand köpa in FB spelare?
Ah Bottom är bland det bästa som har kommit från öarna.
Citera
2009-04-24, 12:21
Medlem
Citat:
Men om man är manager kan man inte då efter hand köpa in FB spelare?
Ah Bottom är bland det bästa som har kommit från öarna.
Jo det skulle ju vara teoretiskt möjligt... frågan är bara vad man gör med de 18 spelarna man fått i laget från början. Är nog inte gjort i en handvändning.
Citera
2009-04-24, 12:26
Medlem
Nu har det droppat in lite fler spelare! Men många vill fortfarande vara mittfältare .

Saknas nu 4 backar och 1 forward i Sverige så skapas det nog två nya lag i natt. Står inte på så har sverige en hel liga!
Citera
2009-04-24, 12:28
Medlem
pontatiss avatar
Jag kanske är blind, men hur tränar man?

EDIT: hittade det.

EDIT 2: Hur ändrar jag position, tänkte byta till back?
Senast redigerad av pontatis 2009-04-24 kl. 12:35.
Citera
2009-04-24, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pontatis
Jag kanske är blind, men hur tränar man?

EDIT: hittade det.

EDIT 2: Hur ändrar jag position, tänkte byta till back?
Härligt! Du måste pensionera din spelare först och skapa en ny som är back.

EDIT: Pensionera spelaren gör du på din "User Space"
Citera
2009-04-24, 12:45
Medlem
pontatiss avatar
Citat:
Härligt! Du måste pensionera din spelare först och skapa en ny som är back.

EDIT: Pensionera spelaren gör du på din "User Space"

Okej, gjort det och skapat en ytterback.

Är det bara att vänta nu? Hur ofta kan man träna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in