2009-05-27, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimac
1, men tränar du inte på 3 dagar sen tränar du så får du mer + än va du skulle fått på 1 dag. Fast sammanlagd att träna varje dag skulle vara ungefär lika resultat som vänta 3 dagar och träna.

Nån av er som ska återvända efter dom har släppt ut hela?

Själv tycker jag Betan var inte ens hållbar för kalla det beta.
Tror tyvärr att ni kan ha lämnat lite för tidigt grabbar... var in och körde test-matcher under dagen och det ser nu faktiskt riktigt bra ut. Tro det eller ej men AIn känns i vissa lägen helt plötsligt utmanande och den gör till och med mål själv

Vet inte om ni stängt dörren helt men rekommenderar i alla fall att ni ger det en till chans i torsdagens liga-matcher.
Citera
2009-06-13, 03:11
Medlem
Är det nån som har koll på hur matcherna fungerar, min spelare har gjort 1 tackling på 3 matcher och inget annat
Citera
2009-06-13, 03:13
Medlem
OmgHaxxs avatar
Alla som gillar fotbolla är mentald störad i huve.
Citera
2009-06-13, 06:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmgHaxx
Alla som gillar fotbolla är mentald störad i huve.
Ehhhh, jaha och den åsikten var väldigt viktig att förmedla?
Citera
2009-06-22, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Är det nån som har koll på hur matcherna fungerar, min spelare har gjort 1 tackling på 3 matcher och inget annat
Du får spela matcherna själv... varje onsdag och söndag är det match... kolla på den här filmen om du vill veta mer hur det funkar:

http://www.youtube.com/watch?v=OEj0mQV2e-M
Citera
2009-06-22, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Du får spela matcherna själv... varje onsdag och söndag är det match... kolla på den här filmen om du vill veta mer hur det funkar:

http://www.youtube.com/watch?v=OEj0mQV2e-M

Och där försvann det intresse jag haft för spelet om jag ska behöva passa och skjuta också
Citera
2009-06-23, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Och där försvann det intresse jag haft för spelet om jag ska behöva passa och skjuta också
Haha! Kan ju inte falla alla i smaken... själv tycker jag det är det som är roligt Kul att ens egna beslut tillsammans med ens lagkamraters är det som gör skillnaden mellan framgång och fiasko. Men gillar man spel som går på autopilot så gör man
Citera
2009-06-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av losfreddos
Haha! Kan ju inte falla alla i smaken... själv tycker jag det är det som är roligt Kul att ens egna beslut tillsammans med ens lagkamraters är det som gör skillnaden mellan framgång och fiasko. Men gillar man spel som går på autopilot så gör man
Någonting annat som gör att du(och jag) tycker det är ett roligt spel är kanske att vi krossar allt tänkbart motstånd. Bara Svarta stjärnan som ser svåra ut

//P-A Bakkamumba
Citera
2009-06-23, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robin_hero
Någonting annat som gör att du(och jag) tycker det är ett roligt spel är kanske att vi krossar allt tänkbart motstånd. Bara Svarta stjärnan som ser svåra ut

//P-A Bakkamumba
LOL! Det kan ju vara en klart bidragande faktor Svarta Stjärnan obesegrade och Real Mani FC flåsande i nacken (för att inte tala om P-A Bakkamumba som ligger på nästan varje toplista som går att hitta)... bra jobbat!
Citera
2009-07-05, 20:05
Medlem
Nahibos avatar
Hade ju varit en fördel om man kunde komma in på sidan dagen då man ska ha match.. att den ska krascha är väl inte.. det mest optimala
Citera
2009-09-24, 17:57
Medlem
hur tar man bort en spelare som man skapat ?
Citera
2009-09-24, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av growboss
hur tar man bort en spelare som man skapat ?
Vad menar du? Pensionera honom och skapa en ny karaktär? Går bara om du är arbetslös för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in