Citat:
Ursprungligen postat av ........
Är väl personen själv som måste bedömma vad släpbart är? För mig är 0.5 ganska så jävla mycket mer

gillar din slutkläm om USA, ONLY IN AMERIIICAT.
Precis, tycker man att 500gram är skillnaden mellan bärbar och släpbar så får man såklart tycka det. Alla har sina åsikter så inga problem.
Men för mig är släpbar en dator som väger iallafall 4 kilo, som min gamla Dell.. där har vi släpbar, men den nya macbook pro 17 kallar jag inte släpbar, men de e vad jag tycker
Citat:
Ursprungligen postat av emilsund
Nä du pratar ju som sagt inte om svenssonfolk så varför ens argumentera om varför han ska ha en 17"?

Det jag menade är folk som säger "ja kan, jag vet, ja kan.."
Sverige ligger näst sist tror jag i grafik, internet, och webbutveckling.
De finns tusentals arbetslösa webbdesigners, grafiker i de här landet.
Det jag menade var just de, att folk som säger att "de kan.." borde kanske se runt innan de säger något sånt. Men skillnaden mellan 15 och 17 är som sagt 500gram, så därför rekommenderar jag alla 17 före 15 ...men men. Det är vad jag tycker.
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Jodå, jag vet att jag kan.
Men, alltså, tror du på fullaste allvar att man måste ha en 60-tummare för att göra "superdetaljerade" bilder i Photoshop? Skrattretande.
"Några tjejer hade väl 15 tror jag.."
Vad menar du, att tjejer inte kan göra lika detaljerade saker eller vad?
Va? Menade jag att tjejer inte kan göra detaljerade saker med 15?
Eller jag kanske menade att 15 är för tjejer?
Eller så menade jag att tjejerna var fattiga så de köpte 15?
Nej, jag menade varken de ena eller de andra.
Jag sa att jag såg några få 15 tummare som några tjejer hade i skolan, de betyder inte att det är sämre på att jobba med Photoshop, utan att 17 tum är betydligt vanligare bland fashion designer, industrial designer, webbdesigner, spel designer m.m.
Sen så sa jag inte heller att man MÅSTE ha en 60tummare för att göra avancerade och detaljerade photoshop bilder, det jag menar är att i en skola av den världsklassen ANVÄNDER sig av 60tum, såsom Gnomon skolan där de har biosalar och annat för avancerad arbete. I lilla Sverige så har ingen skola någon 60tum, inte heller finns de någon skola i klass med Gnomon eller Academy of Art..