Beroende på hur du gör med Helios One kan du få rep med dem.
Jag
satte ström till allting, tror jag fick rep med dom då
Mend u vet inte någe annan stans jag kan hitta quests med dom?
*edit*
Härligt, satte precis och spionerade på 2st baby deathclaws som sprang runt och jagade varandra, tänkte för mig sj "nej, nu måste jag vidare" och vänder mig om och ser en Deathclaw Alpha Male's klo flygandes mot mit huve, jävligt läskigt!
Senast redigerad av Lunkis 2010-10-26 kl. 00:35.
Fan jag diggar detta spel, känns mycket mer fallout än vad 3:an kunde åstadkomma. Nu är det bara att vänta på att NMC gör ett texture pack till detta spel också. De borde fan anställt snubben och lagt in hans F3 textures i detta spel som original, NV ser ut som skräp jämfört med mitt moddade F3...
Gillar alla blinkningar till de tidigare spelen, mycket saker folk säger i förbigående som man kan länka till 1:an och 2:an.
Än så länge bara crashat när jag kör i 1080 upplösning på tv:n. Kör jag min datormonitors upplösning på 1050 så har det fungerat felfritt...
BTW har de fixat monsterlagget som man var tvungen att tanka ner en dll fil för?
Fan jag diggar detta spel, känns mycket mer fallout än vad 3:an kunde åstadkomma. Nu är det bara att vänta på att NMC gör ett texture pack till detta spel också. De borde fan anställt snubben och lagt in hans F3 textures i detta spel som original, NV ser ut som skräp jämfört med mitt moddade F3...
Gillar alla blinkningar till de tidigare spelen, mycket saker folk säger i förbigående som man kan länka till 1:an och 2:an.
Än så länge bara crashat när jag kör i 1080 upplösning på tv:n. Kör jag min datormonitors upplösning på 1050 så har det fungerat felfritt...
BTW har de fixat monsterlagget som man var tvungen att tanka ner en dll fil för?
Monsterlagg?? Jag crashar kanske en gång varannan timme, tabbar ofta och kör crackat troligtvis därför.
Tycker spelet är sjukt kul så ska nog köpa det när jag "klarat ut" main storyn och sedan skapa ny o välja lite andra vägar.
Det går att använda NMCs texturer till New Vegas också, även om det givetvis tillkommit massa nya texturer som inte uppdateras via hans pack. Dock fortf väldigt mycket bättre än hur det är utan. Han har fixat till en Archive Invalidations fil att använda med NV tills han portat det "på riktigt" hjälpsam som han är: http://fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=12056 (längst ner under files)
Det går att använda NMCs texturer till New Vegas också, även om det givetvis tillkommit massa nya texturer som inte uppdateras via hans pack. Dock fortf väldigt mycket bättre än hur det är utan. Han har fixat till en Archive Invalidations fil att använda med NV tills han portat det "på riktigt" hjälpsam som han är: http://fallout3nexus.com/downloads/download.php?id=76680
Yes, läste det i kommentarerna. Är det mycket texturer som ändras i NV? Eller ser man till exempel en högupplöst väg och en lågupplöst bil som ser ut som en klick kladd i jämförelse? Svårt att förklara hur jag menar kanske, är redigt trött i pallet...
Yes, läste det i kommentarerna. Är det mycket texturer som ändras i NV? Eller ser man till exempel en högupplöst väg och en lågupplöst bil som ser ut som en klick kladd i jämförelse? Svårt att förklara hur jag menar kanske, är redigt trött i pallet...
Jag har inte testat det så mycket själv ännu. Bestämde mig för att spela om FO3 tills vissa mods (bl.a då NMVs texturer) hade portats till New Vegas, eftersom det kändes löjligt att spela ett mycket fulare Fallout. Men det lilla jag var in och spanade med texturerna i Vegas så var det en klar förbättring åtminstone, väldigt mycket texturer som är uppdaterade.
Sitter här lite förbannad över en bug gällande Brotherhood of Steel, har gjort klart Still in the Dark men det tar verkligen en evighet innan jag kan snacka med Eldern, vill så gärna gå med i BoS, någon som har någon aning hur många dagar man ska vänta? Har använt wait för att vänta minst 7 dagar nu, men jag kan fortfarande inte snacka med honom. :/ Förresten, någon som kan kommandot för att lägga till en quest? Tänkte att jag kunde göra det för att fixa det...
Spelar det någon större roll om man blir ovän med NCR? Jag skjöt den där rangern på BoS questen och nu bröt helvetet tydligen lös, jag orkar inte bry mig, borde jag? Är det något godis som jag kommer förvägras?
Har väl några dagar på mig eller vad hon sa....
Ifall du har blivit varnad av ett par rangers så har du 3dagar på dig att fixa upp NCR reputation annars kommer 3 NCR rangers och försöker döda dig. Dom är rätt elaka.
Ifall du har blivit varnad av ett par rangers så har du 3dagar på dig att fixa upp NCR reputation annars kommer 3 NCR rangers och försöker döda dig. Dom är rätt elaka.
Taget, jag är inne på vegas strip nu och tänkte ta över hela skiten med hjälp av Yes man så vi får se hur det går
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeG
Det är en känd bugg att det inte funkar.
Vadå, är det en bugg eller är det omöjligt? Satt också och funderade på hur länge man behöver vänta, vore ju trevligt att bli bra polare med dem så man kan få ut lite bättre saker ur vapen-kasun.
Senast redigerad av Dsndss 2010-10-26 kl. 03:42.