2010-10-25, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minusgrader
Vad ska man göra efter att man blivit en av Brotherhood of steel. Känns som att jag har fastnat lite. Hjälp?

Kan man gå med dem oavsett om man:

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Någons om vet vart jag kan hitta quests till Followers of the apocalypse? Förutom Mormon fort

Citera
2010-10-25, 23:53
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
Okej, då vet jag inte, men här är några ref_id's du kan pröva

1732CF
1732D1
1732D0
1732CF funkade super
Citera
2010-10-25, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zukhramm
Kan man gå med dem oavsett om man:

Yes

Jag
Mend u vet inte någe annan stans jag kan hitta quests med dom?

*edit*
Härligt, satte precis och spionerade på 2st baby deathclaws som sprang runt och jagade varandra, tänkte för mig sj "nej, nu måste jag vidare" och vänder mig om och ser en Deathclaw Alpha Male's klo flygandes mot mit huve, jävligt läskigt!
Senast redigerad av Lunkis 2010-10-26 kl. 00:35.
Citera
2010-10-26, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minusgrader
Vad ska man göra efter att man blivit en av Brotherhood of steel. Känns som att jag har fastnat lite. Hjälp?

Citera
2010-10-26, 00:47
Medlem
Byxors avatar
Fan jag diggar detta spel, känns mycket mer fallout än vad 3:an kunde åstadkomma. Nu är det bara att vänta på att NMC gör ett texture pack till detta spel också. De borde fan anställt snubben och lagt in hans F3 textures i detta spel som original, NV ser ut som skräp jämfört med mitt moddade F3...

Gillar alla blinkningar till de tidigare spelen, mycket saker folk säger i förbigående som man kan länka till 1:an och 2:an.
Än så länge bara crashat när jag kör i 1080 upplösning på tv:n. Kör jag min datormonitors upplösning på 1050 så har det fungerat felfritt...

BTW har de fixat monsterlagget som man var tvungen att tanka ner en dll fil för?
Citera
2010-10-26, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxor
Fan jag diggar detta spel, känns mycket mer fallout än vad 3:an kunde åstadkomma. Nu är det bara att vänta på att NMC gör ett texture pack till detta spel också. De borde fan anställt snubben och lagt in hans F3 textures i detta spel som original, NV ser ut som skräp jämfört med mitt moddade F3...

Gillar alla blinkningar till de tidigare spelen, mycket saker folk säger i förbigående som man kan länka till 1:an och 2:an.
Än så länge bara crashat när jag kör i 1080 upplösning på tv:n. Kör jag min datormonitors upplösning på 1050 så har det fungerat felfritt...

BTW har de fixat monsterlagget som man var tvungen att tanka ner en dll fil för?

Monsterlagg?? Jag crashar kanske en gång varannan timme, tabbar ofta och kör crackat troligtvis därför.
Tycker spelet är sjukt kul så ska nog köpa det när jag "klarat ut" main storyn och sedan skapa ny o välja lite andra vägar.
Citera
2010-10-26, 00:58
Medlem
katatonis avatar
Citat:

Det går att använda NMCs texturer till New Vegas också, även om det givetvis tillkommit massa nya texturer som inte uppdateras via hans pack. Dock fortf väldigt mycket bättre än hur det är utan. Han har fixat till en Archive Invalidations fil att använda med NV tills han portat det "på riktigt" hjälpsam som han är: http://fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=12056 (längst ner under files)
Citera
2010-10-26, 01:01
Medlem
Byxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katatoni
Det går att använda NMCs texturer till New Vegas också, även om det givetvis tillkommit massa nya texturer som inte uppdateras via hans pack. Dock fortf väldigt mycket bättre än hur det är utan. Han har fixat till en Archive Invalidations fil att använda med NV tills han portat det "på riktigt" hjälpsam som han är: http://fallout3nexus.com/downloads/download.php?id=76680

Yes, läste det i kommentarerna. Är det mycket texturer som ändras i NV? Eller ser man till exempel en högupplöst väg och en lågupplöst bil som ser ut som en klick kladd i jämförelse? Svårt att förklara hur jag menar kanske, är redigt trött i pallet...
Citera
2010-10-26, 01:28
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Yes, läste det i kommentarerna. Är det mycket texturer som ändras i NV? Eller ser man till exempel en högupplöst väg och en lågupplöst bil som ser ut som en klick kladd i jämförelse? Svårt att förklara hur jag menar kanske, är redigt trött i pallet...

Jag har inte testat det så mycket själv ännu. Bestämde mig för att spela om FO3 tills vissa mods (bl.a då NMVs texturer) hade portats till New Vegas, eftersom det kändes löjligt att spela ett mycket fulare Fallout. Men det lilla jag var in och spanade med texturerna i Vegas så var det en klar förbättring åtminstone, väldigt mycket texturer som är uppdaterade.
Citera
2010-10-26, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferenc

Det är en känd bugg att det inte funkar.
Citera
2010-10-26, 03:20
Medlem
Coques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Spelar det någon större roll om man blir ovän med NCR? Jag skjöt den där rangern på BoS questen och nu bröt helvetet tydligen lös, jag orkar inte bry mig, borde jag? Är det något godis som jag kommer förvägras?

Har väl några dagar på mig eller vad hon sa....

Citera
2010-10-26, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coque

Citat:
Ursprungligen postat av FreddeG
Det är en känd bugg att det inte funkar.

Vadå, är det en bugg eller är det omöjligt? Satt också och funderade på hur länge man behöver vänta, vore ju trevligt att bli bra polare med dem så man kan få ut lite bättre saker ur vapen-kasun.
Senast redigerad av Dsndss 2010-10-26 kl. 03:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in