2010-10-21, 11:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Ok så jag har kommit i en bad twist med NCR och har "1 dag kvar att leva". Någon som vet mer specifikt vad som kommer hända när min tid gått ut?

Troligen kommer de skicka mercs efter dig eller så kommer de att jaga dig själva.
Citera
2010-10-21, 11:46
Medlem
Har spelet nedladdat och klart, men dock gillade jag aldrig Fallout 3 till särskilt stor grad. Finns det några specifika skillnader mellan New Vegas och Fallout 3?
Citera
2010-10-21, 11:51
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troxie
Har spelet nedladdat och klart, men dock gillade jag aldrig Fallout 3 till särskilt stor grad. Finns det några specifika skillnader mellan New Vegas och Fallout 3?

Ja, vapensystemet är nytt, med att man kan modda befintliga vapen i stor utsträckning. NV har även ett väldigt välutvecklat craftingsystem, med betydligt fler saker man kan framställa än F3. Även hardcoreläget som implementeras gör att NV känns väldigt annorlunda än F3.

Men om man verkligen ogillade F3 så skulle jag tro att NV inte kommer att sätta klorna i en heller direkt. Skillnaderna som finns är mest för de som redan uppskattade F3, och längtat efter en mer "finslipad" motor.
Citera
2010-10-21, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Ja, vapensystemet är nytt, med att man kan modda befintliga vapen i stor utsträckning. NV har även ett väldigt välutvecklat craftingsystem, med betydligt fler saker man kan framställa än F3. Även hardcoreläget som implementeras gör att NV känns väldigt annorlunda än F3.

Men om man verkligen ogillade F3 så skulle jag tro att NV inte kommer att sätta klorna i en heller direkt. Skillnaderna som finns är mest för de som redan uppskattade F3, och längtat efter en mer "finslipad" motor.

Aha. Tackar så mycket för svar. Jag älskar dock temat och det hela postapokalyptiska miljön. Den retrofuturistiska designen är nästintill underbar. Dock har jag aldrig gillat alla mörka extrema miljöer som väldigt likt Oblivion i alla grottor, nästan blev obehagligt.

Lite mer Fable II, KOTOR perspektiv hade varit susen. Nu är jag medveten om tredjepersonsläget som finns i F3, men det är långt ifrån dugligt.
Citera
2010-10-21, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
Ok så jag har kommit i en bad twist med NCR och har "1 dag kvar att leva". Någon som vet mer specifikt vad som kommer hända när min tid gått ut?

När tiden gått ut så kmr dom för att döda dig.

Gör som jag, dra på dig NRC dräkt tills du fixat upp rep med dom igen så rör dom dig inte.

Jag har själv hamnat i en bad twist med uppdraget man får efter man har fått hon bruden Rose of Sharon Cassidy efter sig.

Senast redigerad av Katek01 2010-10-21 kl. 13:05.
Citera
2010-10-21, 13:09
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Hur många hus finns det att skaffa sig?

Well, jag hittade inget hus som gick att köpa, men så letade jag inte heller.
Men vafan, vill du ha dig en kåk så finns det hur många som helst ute i wasteland bara man letar lite.. Annars är det bara att skjuta ner nån jävel i ett hem man tycker är fint och claima skiten.

Citat:
Ursprungligen postat av Lupos

Citera
2010-10-21, 14:23
Medlem
DoktorKubiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorKubik
*Tänkbar spoiler*

Hittar inte
Citerar mig själv, för att jag verkligen behöver hjälp med detta. Någon annan som haft samma problem?
Citera
2010-10-21, 14:33
Bannlyst
Ser riktigt tungt ut vill helst inte läsa här så mycket än för spoilers men, vad är bäst PC eller Xbox 360? kommer nog köra spelet på xbox för att modda på PC istället.
Citera
2010-10-21, 14:40
Medlem
SnuFFs avatar
Är det svårt att använda spoiler-taggar? Spelhelvetet har inte haft release än och det är många som har sett fram emot det här spelet. ANVÄND SPOILER

Tack till er som använder dock.
Citera
2010-10-21, 14:46
Medlem
mantrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mantrain
Vet inte om någon har skrivit det innan, men om man har registrerat sig som student på Dustin Home kan man köpa det till PC för 302 kr, fraktfritt.
Det var ju satan också, fick nyss mail från Dustin att beräknat leveransdatum är den 28:nde. Vilka stolpskott!

Tur att man har annat som man egenligen borde göra istället för att spela
Citera
2010-10-21, 14:46
Bannlyst
Trodde det haft release.. jag bränner jusst nu till skiva Iaf gillar factions grejen .
Citera
2010-10-21, 15:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Behöver jävligt mycke hjälp med Brotherhood of steel quest.

Kom igen nu nån måste ha gjort detta, jag kommer inte vidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in