2010-10-21, 15:22
Medlem
andhs avatar
Och där damp spelet ner i brevlådan
Man får tacka pccity så mkt för att jag fick det en dag för tidigt

NU jävlar äre äntligen dags att grotta ner sig totalt!
Hörs om några månader!
Citera
2010-10-21, 15:35
Medlem
HyVlarNPoWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Kom igen nu nån måste ha gjort detta, jag kommer inte vidare

Har några frågor till er erfarna spelare och jag undrar ifall ni har några tips ang grupper jag ska gå med i för att få så roligt som möjligt i spelet , ha det bäst.
Citera
2010-10-21, 15:38
Medlem
Helvete vad jobbigt det är att välja traits. Min gubbe fokuserar sig starkt på energy wepaons och science. Dock i traits så finns Good Natured som olyckligtvis ökar på science och talfunktioner, men minskar med -5 på vapen. Alltså +5 och -5.

Någon som har tips på vad man ska ta?

Dessutom verkar Wild Wasteland ganska intressant.
Citera
2010-10-21, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Kom igen nu nån måste ha gjort detta, jag kommer inte vidare
Citera
2010-10-21, 15:51
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troxie
Helvete vad jobbigt det är att välja traits. Min gubbe fokuserar sig starkt på energy wepaons och science. Dock i traits så finns Good Natured som olyckligtvis ökar på science och talfunktioner, men minskar med -5 på vapen. Alltså +5 och -5.

Någon som har tips på vad man ska ta?

Dessutom verkar Wild Wasteland ganska intressant.

Jag valde bara Wild Wasteland och ingen annan. Visst jag gillar traitsystemet med en bonus för en tradeoff men jag kunde verkligen inte välja något så jag tog bara en(Wild Wasteland) och skippade den andra.
Citera
2010-10-21, 15:52
Medlem
blåljuss avatar
Är det någon som vet vad man får för reward när man klarar spelet på Hardcore?

Står det när man startar.
Citera
2010-10-21, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreaper

Senast redigerad av qirtero 2010-10-21 kl. 15:58.
Citera
2010-10-21, 16:00
Medlem
Var inget större fan av Fallout 3, men har inte kunnat slita mig från NV. Har spelat i runt 12 timmar, har varit på The Strip hastigt, inte gjort så mycket där förutom att gambla och bli bannad Spelet ger mig en annan känsla än den jag fick av F3. Jag får typ samma känsla när jag lirar det här som när jag lirade Knights of the Old republic. Vilket är galet bra
Citera
2010-10-21, 16:09
Medlem
Schampoflaskans avatar
Ett litet tips: Om ni befinner er på Nellis Air Force Base så finns det massa armor att sno i barackerna. Dom är värda allt mellan 1900-3000 caps.
Citera
2010-10-21, 16:32
Medlem
sv1nt0s avatar
lite noobaktigt men vilket är mainquestet? Är det att man ska leta reda på och slakta snubbarna som sköt en?
Citera
2010-10-21, 16:33
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyuu
Ser riktigt tungt ut vill helst inte läsa här så mycket än för spoilers men, vad är bäst PC eller Xbox 360? kommer nog köra spelet på xbox för att modda på PC istället.

Har man en dator som klarar av det så är det bättre på PC.
Citera
2010-10-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Jag valde bara Wild Wasteland och ingen annan. Visst jag gillar traitsystemet med en bonus för en tradeoff men jag kunde verkligen inte välja något så jag tog bara en(Wild Wasteland) och skippade den andra.

Ligger lite i samma sits. Good Natured ser ut att vara riktigt bra, men jag vet dessvärre inte hur pass negativt -5 har för effekt på vapen. Därtill att den ger +5 vet jag dessutom inte heller hur effektivt det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in