Melissa från Great Khan längre! Stötte på henne alldeles i början av spelet och hjälpte henne med hennes leverans, men nu när jag behöver henne för att få Great Khan på min sida så hittar jag henne inte. Pilen leder till deras camp site, men där är de inte. Har kollat runt i omgivningarna också. Vad ska jag göra?
Senast redigerad av MondoBizarro 2010-10-21 kl. 07:48.
Hon Veronica är fan helt sinessjukt bra, jag körde huvuduppdraget i Novac och hon slog fan ihjäl nightkins på ett par slag när jag själv stod där som ett fån och sköt magasin efter magasin i dem. sen var det också ganska kul att berätta sanningen för han människan .
Varför perk varje level? Har aldrig varit så och spelet är inte balanserat efter det =/
Hursomhelst, har nött spelet i 27h i sträck nu.. kört konstant sen jag tankade skidrow-releasen, är på lvl20 och har nog betat av nästan alla viktiga quests känns det som, men jag tycker fortfarande det är ett riktigt uruselt utbud på vettiga vapen! Jag är mer eller mindre tvingad till att använda nybörjarvapen eftersom höglvlvapnena droppar 2ggr/IRLdag i snitt.. Eller så kostar dom skjortan att köpa, men det är inte värt om man ändå inte kan plocka upp nya för att reparera imho.
Så du tror att du kommer använda mer än 1000? Det går ju faktiskt spara över dom andra savesen. Klarade Fallout 3 med kanske 10 saves (inräknat då att jag sparade över hela tiden). Gör separata sparningar när viktiga saker händer i spelet och vid vissa tillfällen. Förstår inte problemet
Behöver jävligt mycke hjälp med Brotherhood of steel quest.
Är på Still in the dark när man ska plocka upp saker från döda Brotherhood of steel medlemmar, ett av dom jävla liken ligger ute på Nellis området där det blir bombat hela tiden.
Hur fan ska jag ta mig dit?? har försökt i över en timme nu och det går inte, man blir sönder bombad innan man kommit 1/4 av vägen.
Någon som vet hur man ska gö?
Så du tror att du kommer använda mer än 1000? Det går ju faktiskt spara över dom andra savesen. Klarade Fallout 3 med kanske 10 saves (inräknat då att jag sparade över hela tiden). Gör separata sparningar när viktiga saker händer i spelet och vid vissa tillfällen. Förstår inte problemet
Exakt, tror fan ingen i hela världen har fler än 1000unika saves på fallout, jag brukar bara behöva 5 men rullar på ca 10 för att kunna gå tillbaka vid eventuella buggar eller dylikt
Behöver hjälp med en sak!
Hur ska man göra för att komma in till the strip? Alltså utan att behöva betala 2000caps! Såg att någon långt tidigare i tråden hade samma problem och att det löste sig med hjälp av att göra uppdrag åt nån, men vart hittar man dessa quests?