2010-10-20, 09:12
Medlem
Newera123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manwhor3
Hur är egentligen grafiken?
Vet att grafiken inte är det primära i fallout serien.
Men de hackar ju på den i varenda recension..?
Skulle säga ungefär samma grafik som i Oblivion, det är inte Crysis grafik men det är inte heller så fult.
Citera
2010-10-20, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avery
Tänkte höra med alla er som spelat det.

Är det värt att spela på "hardcore mode" direkt eller borde man vänta efter man klarat spelet en första gång för att sen spela om det?

Hardcore försvårar inte nämnvärt. Det här med sömn, vätska och mat är verkligen en icke-fråga. Enda skillnaden är väl att companions dör permanent vilket kan leda till en del reloads. Har bara kört en strid med komanjoner och en av dem dog direkt (lyckligtvis en jag skiter i så jag låter det stå).

Senast redigerad av stardeath 2010-10-20 kl. 09:17.
Citera
2010-10-20, 09:29
Medlem
Smerdyakovs avatar
Fan att man har tenta snart, jag vill ju börja lira!
Citera
2010-10-20, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Gjorde denna ändringen med new vegas och hade ingen krash under 20minuters spelande.

Open up the fallout.ini file in: My Documents\My Games\Fallout3 Find the line:
bUseThreadedAI=0
change it to:
bUseThreadedAI=1
Add another line after it and insert:
iNumHWThreads=2

Kraschar fortfarande för mig även fast jag har lagt till de två sakerna i min fallout.ini.
Citera
2010-10-20, 10:37
Medlem
Tycker det borde finnas en synlig meter för när man är hungrig/trött typ under Hälsobaren, att gå in i pipboy o kolla varje gång e rätt besvärligt tycker jag iallafall. Samma med vapen o sådär, e det verkligen så svårt o ordna så man kan ändra vapen med 1-10? antar att det kommer mods för sånt men ändå...
Citera
2010-10-20, 10:42
Medlem
Porryhatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reez86
Tycker det borde finnas en synlig meter för när man är hungrig/trött typ under Hälsobaren, att gå in i pipboy o kolla varje gång e rätt besvärligt tycker jag iallafall. Samma med vapen o sådär, e det verkligen så svårt o ordna så man kan ändra vapen med 1-10? antar att det kommer mods för sånt men ändå...

Nu har jag inte lirat New Vegas. Men i 3an kunde du fixa hotkeys till dina vapen. Genom att gå in på listan med vapen, hålla nere [shift], hålla musen över vapnet du vill ha sedan trycka 1-9.
Citera
2010-10-20, 10:44
Medlem
blåljuss avatar
Fan vad irreterad jag blir.

Sitter och väntar på att Steam ska låsa upp spelet... Så sitter folk i USA och lirar för fullt på lagliga version och i Europa sitter folk och lirar på piratkopior.

AR)H(?G"#%QB)BAGBUGBUGBUGBUIO!!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-10-20, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porryhatter
Nu har jag inte lirat New Vegas. Men i 3an kunde du fixa hotkeys till dina vapen. Genom att gå in på listan med vapen, hålla nere [shift], hålla musen över vapnet du vill ha sedan trycka 1-9.

fattar inte hur jag missade det..det underlättade en del, lite för sent för 3an dock

Tackar
Citera
2010-10-20, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blåljus
Fan vad irreterad jag blir.

Sitter och väntar på att Steam ska låsa upp spelet... Så sitter folk i USA och lirar för fullt på lagliga version och i Europa sitter folk och lirar på piratkopior.

AR)H(?G"#%QB)BAGBUGBUGBUGBUIO!!!!!!!!!!!!!

Kör genom en VPN i USA då?
Citera
2010-10-20, 11:13
Medlem
Har en fråga angående "world map". Jag kan inte se "hela" kartan, fastän jag besökt de ställen jag vill fast travela till. Går liksom inte att scrolla ut helt om man säger så. Är jag ensam om detta problem? (PC)
Citera
2010-10-20, 11:29
Medlem
blåljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime
Kör genom en VPN i USA då?

Mitt Steam konto är linkat i Europa?

Så spelar ingen roll, samma sak som att jag bor i Norge men ändå så tvingar Steam mig att handla i Euros så allt blir dyrare.
Citera
2010-10-20, 11:34
Medlem
cokemans avatar
Wohoo, spelet är skickat från Webhallen!
Förhoppningsvis får man det i morgon då!

Då slipper man ladda ner det =) Bättre att krypa upp i soffan i morrnkväll och jazza runt på störrebild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in