2010-10-30, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Det är väl han med 100 i repair? det är ju inte riktigt vad jag letar efter.

jo det är det men han är också den första man kan reparera hos, kommer inte riktigt ihåg när nästa kommer..
Får man fråga varför du vill ha någon med lägre repair skill?
Citera
2010-10-30, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
jo det är det men han är också den första man kan reparera hos, kommer inte riktigt ihåg när nästa kommer..
Får man fråga varför du vill ha någon med lägre repair skill?

Jag har ett vapen som är helt trasigt och det kostar 14 tusen att reparera, jag har inte de pengarna just nu utan skulle bara vilja få upp det till 25% eller nått och sen ta repairkits efter det.
Citera
2010-10-30, 02:06
Medlem
Citat:
Jag har ett vapen som är helt trasigt och det kostar 14 tusen att reparera, jag har inte de pengarna just nu utan skulle bara vilja få upp det till 25% eller nått och sen ta repairkits efter det.

Aha, now i get it.. Dock kan jag tyvärr inte hjälpa dig :/
Citera
2010-10-30, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
Aha, now i get it.. Dock kan jag tyvärr inte hjälpa dig :/

Jag vill inte ens minnas att det finns någon som har 25 i repairskill som man stöter på, men jag kanske har fel? Därför jag letar lite där ikring man börjar.
Citera
2010-10-30, 02:18
Medlem
Citat:
Jag vill inte ens minnas att det finns någon som har 25 i repairskill som man stöter på, men jag kanske har fel? Därför jag letar lite där ikring man börjar.

Tror inte det finns någon faktiskt..
Tror att anledningen till att han har 100 är att man inte har så dyr equipment i börjar så det inte kostar så mycket att reparera men så att man ändå kunde få det till 100% durability..
Citera
2010-10-30, 02:49
Medlem
Jävlar alltså, det tog ett tag men nu har jag kommit in i stadiet där jag bara kan sitta och lira i 2-3 dagar i sträck utan att göra någonting annat!

...har Booner med mig. Som förresten har försvunnit och vart borta ett tag. Har fortfarande hans "spotter" perk trots att han aldrig är närvarande. Ibland när han kommer bort så kommer han fram igen nästa gång jag "fast travelar" men inte nu längre, någon som vet vad man kan göra?
Citera
2010-10-30, 03:02
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLoneWanderer
[spoiler]...har Booner med mig. Som förresten har försvunnit och vart borta ett tag. Har fortfarande hans "spotter" perk trots att han aldrig är närvarande. Ibland när han kommer bort så kommer han fram igen nästa gång jag "fast travelar" men inte nu längre, någon som vet vad man kan göra?
Prova skriv "player.moveto 00092bd2", funkar inte det prova med "player.moveto 00096bce"
Citera
2010-10-30, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Prova skriv "player.moveto 00092bd2", funkar inte det prova med "player.moveto 00096bce"

Jag spelar på 360 :/
Citera
2010-10-30, 03:38
Medlem
groils avatar
Citat:

Dra till vault 22; ta hissen ned till bottenplanet; tada! Dina companions spawna där med dig.
Citera
2010-10-30, 04:09
Moderator
Arne.Ankas avatar
Finns det nån mod som snabbar upp animationen när vats används eller helt stänger av animationen?

Citat:
Därav "rockar" pc men har du provat att gå tillbaka där du först träffade din kompanjon?
För boone
Citera
2010-10-30, 05:02
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Finns det nån mod som snabbar upp animationen när vats används eller helt stänger av animationen?[/spoiler]
Detta skulle vara användbart. Till skillnad från Fallout 3 så tar man ju skada precis som vanligt nu under animationen vilket gör v.a.t.s i stort sett helt värdelöst förutom i närstrid då den siktar uselt på långt avstånd och man blir sitting duck i många kritiska stadier. Jag använder inte ens V.A.T.S förutom när jag vill se någon lam Freeside Thugs skalle spridas över kullerstenen.
Citera
2010-10-30, 05:50
Medlem
Flamezons avatar
Hur tar man sig in i själva new vegas? Går det ens? Kommer bara in på freeside.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in