Det är väl han med 100 i repair? det är ju inte riktigt vad jag letar efter.
jo det är det men han är också den första man kan reparera hos, kommer inte riktigt ihåg när nästa kommer..
Får man fråga varför du vill ha någon med lägre repair skill?
jo det är det men han är också den första man kan reparera hos, kommer inte riktigt ihåg när nästa kommer..
Får man fråga varför du vill ha någon med lägre repair skill?
Jag har ett vapen som är helt trasigt och det kostar 14 tusen att reparera, jag har inte de pengarna just nu utan skulle bara vilja få upp det till 25% eller nått och sen ta repairkits efter det.
Jag har ett vapen som är helt trasigt och det kostar 14 tusen att reparera, jag har inte de pengarna just nu utan skulle bara vilja få upp det till 25% eller nått och sen ta repairkits efter det.
Aha, now i get it.. Dock kan jag tyvärr inte hjälpa dig :/
Aha, now i get it.. Dock kan jag tyvärr inte hjälpa dig :/
Jag vill inte ens minnas att det finns någon som har 25 i repairskill som man stöter på, men jag kanske har fel? Därför jag letar lite där ikring man börjar.
Jag vill inte ens minnas att det finns någon som har 25 i repairskill som man stöter på, men jag kanske har fel? Därför jag letar lite där ikring man börjar.
Tror inte det finns någon faktiskt..
Tror att anledningen till att han har 100 är att man inte har så dyr equipment i börjar så det inte kostar så mycket att reparera men så att man ändå kunde få det till 100% durability..
Jävlar alltså, det tog ett tag men nu har jag kommit in i stadiet där jag bara kan sitta och lira i 2-3 dagar i sträck utan att göra någonting annat!
Innan jag pratade men "Yes man" så var jag helt inne på vara på NCR:s sida hela tiden. Men när man tydligen kunde göra så att man själv kommer "ta över" New Vegas vart jag ju självklart sugen på det. Iaf att man kan göra de som jag har fattat det. Så nu ska jag få över några på min sida först.(BoS och Boomers bl.a.) Hoppas man kan göra de på nå sätt utan att bli alltför ovän med NCR då de inte passar så bra då jag...
...har Booner med mig. Som förresten har försvunnit och vart borta ett tag. Har fortfarande hans "spotter" perk trots att han aldrig är närvarande. Ibland när han kommer bort så kommer han fram igen nästa gång jag "fast travelar" men inte nu längre, någon som vet vad man kan göra?
[spoiler]...har Booner med mig. Som förresten har försvunnit och vart borta ett tag. Har fortfarande hans "spotter" perk trots att han aldrig är närvarande. Ibland när han kommer bort så kommer han fram igen nästa gång jag "fast travelar" men inte nu längre, någon som vet vad man kan göra?
Prova skriv "player.moveto 00092bd2", funkar inte det prova med "player.moveto 00096bce"
Finns det nån mod som snabbar upp animationen när vats används eller helt stänger av animationen?[/spoiler]
Detta skulle vara användbart. Till skillnad från Fallout 3 så tar man ju skada precis som vanligt nu under animationen vilket gör v.a.t.s i stort sett helt värdelöst förutom i närstrid då den siktar uselt på långt avstånd och man blir sitting duck i många kritiska stadier. Jag använder inte ens V.A.T.S förutom när jag vill se någon lam Freeside Thugs skalle spridas över kullerstenen.