2013-07-17, 18:15
Medlem
cavvemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmabilen
Jo märkte det igår kunde inte tanka ner ett skit men idag verkar det fungera! Ahh får ta och kolla in dom. Är fook kompitabelt med Project Nevada?

FOOK är kompatibelt, till viss del. Här kommer det jag hittade om fook och PN kompatibilitet.

Citat:
About Project Nevada:
  • Remember that Project Nevada is split up into different modules.
  • Project Nevada Core and Cyberware modules are compatible with FOOK (and any other mod).
  • As for the Equipment module, there's a lot of overlap between the two, so just pick one or you will end up with a lot of duplicate weapons.
  • Rebalance module should also be compatible with FOOK, since most settings can be set to 'Vanilla' which will stop PN from changing the settings and other mods can alter them instead.

Källa: http://newvegas.nexusmods.com/mods/34684/
Citera
2013-07-18, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cavveman
FOOK är kompatibelt, till viss del. Här kommer det jag hittade om fook och PN kompatibilitet.

Källa: http://newvegas.nexusmods.com/mods/34684/

Tack!
Citera
2013-07-18, 17:34
Medlem
Dalarans avatar
Citat:
Har precis installerat detta underbara spel igen. Tänkte höra vad kör ni med för mods? Vilka är måsten?
MVH

Beror ju lite på vad du vill göra i spelet. Vissa gillar att köra med mods som gör om spelet helt, andra gillar hardcore mods med inriktning på överlevnad där du måste äta, dricka, sova, bajsa och borsta tänderna regelbundet.
Citera
2013-07-18, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dalaran
Beror ju lite på vad du vill göra i spelet. Vissa gillar att köra med mods som gör om spelet helt, andra gillar hardcore mods med inriktning på överlevnad där du måste äta, dricka, sova, bajsa och borsta tänderna regelbundet.

Vill mest lägga till så mkt skit som möjligt, alltid varit en modnörd när det gäller elderscrolls & fallout serien Finns det något liknanade wanderers edition som fanns till fo3?
Citera
2013-07-19, 21:54
Medlem
Dalarans avatar
Citat:
Vill mest lägga till så mkt skit som möjligt, alltid varit en modnörd när det gäller elderscrolls & fallout serien Finns det något liknanade wanderers edition som fanns till fo3?

A World of Pain lägger till många nya ställen att utforska. Annars kan du bara titta på top 100 listan eller titta igenom de olika kategorierna (quests, new lands, buildings osv).
Citera
2013-07-21, 20:18
Medlem
Hirvis avatar
Funderar i banorna att starta en ny gubbe nu.
Tänker mig en jävligt ond manipulativ typ, en ensamvarg med en dold agenda.

men vad för agenda? funderade på om jag är utsänd från typ "The enclave" för att förstöra för NCR = förenkla ett övertagande för Enclaven i framtiden.

Det går att kombinera med att jag ska mörda hor-Benny.
Citera
2013-08-08, 23:57
Medlem
Bravidas avatar
Jag håller på att göra uppdraget för Brotherhood of steel där man ska hitta tre komponenter för att ordna upp deras ventilationssystem.

Jag har hittat alla tre sakerna, men när jag pratar med Mcnamarra (heter han va?) så får jag inte upp alternativet som säger att jag hittat alla sakerna. Jag har testat allt, försökt ordna det med konsolen m.m. men förstår inte vad jag ska göra... Någon som kan hjälpa mig?
Citera
2013-08-17, 15:44
Medlem
bobbebobbes avatar
Skulle precis köpa det till xbox360 när jag kollade på några bilder från spelet. Då såg det ut som det var jätte dålig grafik. Är det bra eller dålig grafik?

Om man jämför med Skyrim, vilket spel har bäst grafik ?
Citera
2013-08-17, 16:12
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbebobbe
Skulle precis köpa det till xbox360 när jag kollade på några bilder från spelet. Då såg det ut som det var jätte dålig grafik. Är det bra eller dålig grafik?

Vad tror du? New Vegas är inte direkt nytt
Citera
2013-08-17, 23:04
Medlem
Hirvis avatar
Kör en ny karaktär som är väldigt ont och sadistisk, egoistisk men definitivt inte maktfullkomlig.
Det enda syftet är egentligen att döda HOR-Benny och att sen få till en bra sits och dra in deg.

Men vet inte vem jag ska hjälpa i mainquesten, House känns närmast till hands men samtidigt så gillar jag inte robotar. Caesar är en keff snubbe, men hans syn på sadism är romantiserande.
NCR är dumma och kan utnyttjas, vilket skulle ge mig en stark position.

Svårt svårt svårt, vill inte styra själv.
Citera
2013-08-17, 23:32
Medlem
Armons avatar
Citat:

Jag skulle nog säga att de har i stort sett lika bra grafik.
Citera
2013-08-18, 00:05
Medlem
Citat:

Skyrim lätt, går inte ens att jämföra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in