Ett litet gammalt tips om ni vill ha saker gratis från Van Graffs affär:
Bär in allt (på PS3, så tryck på R3 alltså, vet inte vad som gäller för PC eller Xbox) du vill ha i rummet man kan gå in i, i ena hörnet. Sen är det bara att plocka på dig allt! Se till att ha med dig två vänner också så får du nog med dig allt du vill ha.
Du ska alltså gå och prata med någon som har någon slags anknytning till the Enclave, eller som pratar om det, står flera personer på vault-wiki. Sen ska du vänta X antal dagar, och sedan prata med någon annan person om det. När du pratar med folk om det ska det triggas att ED-E läser upp ett förinspelat meddelande. Ett par dagar senare kommer BoS och Followers of the Apocolypse kontakta dig via ED-E och erbjuda dig att dom ska få tillgång till informationen han har lagrat. Väljer du att ge den till BoS så kommer dom uppgradera hans skydd, väljer du FoA så kommer dom uppgradera hans vapen. Det tar 3 dagar innan du får tillbaka honom från dom, oavsett vilka du väljer att hjälpa.
Vet inte om detta tagits upp men kan nån hjälpa mig med questen ED-E My love?
Nog den svåraste questen faktiskt. Med tanke på att man inte har någon aning om vars man ska gå osv. Använde också en guide, blev sjukt nöjd efteråt med det man fick i belöning osv!
Jag stod i en toalett och läste på en skylt ungefär: Alla måste tvätta händerna innan ni lämnar toaletten.
Jag tittade mig omkring, det fanns inget handfat. Inte fan vill jag tvätta händerna i den där äckliga toahålet.
Jag vet inte om det var medveten humor, men tyckte det var lite komiskt.
Jag stod i en toalett och läste på en skylt ungefär: Alla måste tvätta händerna innan ni lämnar toaletten.
Jag tittade mig omkring, det fanns inget handfat. Inte fan vill jag tvätta händerna i den där äckliga toahålet.
Jag vet inte om det var medveten humor, men tyckte det var lite komiskt.