2011-07-07, 03:43
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jaha vad gör E-knappen då? skjuter? hoppar? springer? sugerav?....
Du måste vara obeväpnad och tryck på E.
Citera
2011-07-07, 12:55
Moderator
Arne.Ankas avatar
Men vad gör knapp E? alla kör ju inte med samma tangentbordskonfiguration.
Citera
2011-07-07, 13:52
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Men vad gör knapp E? alla kör ju inte med samma tangentbordskonfiguration.

Det är Activate knappen. T.ex att öppna dörrar, disarma minor eller att hacka en terminal.
Citera
2011-07-08, 05:55
Medlem
HappyHours avatar
Sen den senaste uppdateringen så har jag haft ett jävla problem med Legionary assasins. Tidigare har jag kanske mött dom en gång per spelomgång, och då har det vart en eller två personer. Nu har jag mött dom 3 gånger på kanske två timmar, med en kvart mellan dom två första, samt att dom nu är 4-6 personer.

Ska det komma så mycket och så ofta? Vågar knappt ge mig ut i wastelandet längre..
Citera
2011-07-08, 18:06
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Sen den senaste uppdateringen så har jag haft ett jävla problem med Legionary assasins. Tidigare har jag kanske mött dom en gång per spelomgång, och då har det vart en eller två personer. Nu har jag mött dom 3 gånger på kanske två timmar, med en kvart mellan dom två första, samt att dom nu är 4-6 personer.

Ska det komma så mycket och så ofta? Vågar knappt ge mig ut i wastelandet längre..
Träffade på en grupp med Assasins nyss, och kanske knappt en minut efteråt en till..
Sen så har spelet aldrig vart med buggigt än nu, det kraschar inom tio minuter-en kvart efter jag startar det..
Citera
2011-07-08, 18:36
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Träffade på en grupp med Assasins nyss, och kanske knappt en minut efteråt en till..
Sen så har spelet aldrig vart med buggigt än nu, det kraschar inom tio minuter-en kvart efter jag startar det..

Använder du dig utav en o-uppdaterad mod eller liknande? Kan vara därför det är instabilt.
Citera
2011-07-08, 19:19
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Måste tacka dig, jag hade aldrig sett det om inte du sa det, sparade mig massa pengar!

Någon som vet om dom redan har haft ett liknande erbjudande om Fallout 3? Om inte ska jag hålla tummarna för att det kommer de närmsta dagarna.

Nu finns Fallout 3 GOTY-Edition uppe på steam för 10,19€. 66% billigare än ordinarie pris
Citera
2011-07-09, 02:27
Medlem
Mystiqes avatar
Nu när Honest Heart har kommit, vad är max level man kan ha nu?
Citera
2011-07-09, 02:53
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni
Använder du dig utav en o-uppdaterad mod eller liknande? Kan vara därför det är instabilt.
Har inga mod's installerade och har inte haft..
Citat:
Ursprungligen postat av Prawni
Nu finns Fallout 3 GOTY-Edition uppe på steam för 10,19€. 66% billigare än ordinarie pris
Shit va härligt, tack för upplysningen! Jävla Steam, kommer vara pank snart..
Citera
2011-07-09, 03:42
Medlem
Prawnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Nu när Honest Heart har kommit, vad är max level man kan ha nu?

Level 40 är högst just nu om du har både Dead Money och Honest Hearts installerat, då varje DLC lägger till 5 levels utöver de 30 som fanns i vanilla. Dock så blir det 45 om ungefär en vecka när det nya DLC't Old World Blues släpps. Du kan ju dock lätt höja cappen med hjälp av mods om du spelar på PC.

Citat:
Har inga mod's installerade och har inte haft..
Det finns ett par mods som optimizerar spelet och gör så att man får bättre prestanda och stabilitet. Kan ju kika runt på New Vegas Nexus och se om du hittar något som passar.

Citat:
Shit va härligt, tack för upplysningen! Jävla Steam, kommer vara pank snart..

Mjo, har själv köpt ett par grejjer. Sjukt nice priser!
Citera
2011-07-10, 09:08
Medlem
Mystiqes avatar
Jaha...efter jag installerad honest heart så blir min mus helt fuckad =/

jag menar inte det går snabbt utan den flippar runt på skärmen.....kan vara razor som inte rätt installerad elller fått skitt expansion?
Citera
2011-07-10, 18:37
Medlem
Herr Lindholms avatar
Såg att iom senaste uppdateringen så är det numera en terminal på ytterväggen till Gun Runners kiosk. Vad skall det vara bra för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in