2011-03-06, 13:01
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Är expansionen värt sina 90 kr i storen ?
Citera
2011-03-06, 14:14
Medlem
Dolmantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Lite moddat är de, egentligen försvann aldrig boone, han fick bara för sig att stanna nere i thorn och spelet blev liksom lite roligare när han inte fanns med

Kom inte ens tillbaka efter jag hade spelat dead money,
Finns en bug som gör att ed-e kan dö i vissa situationer oavsett svårighetsgrad.

Har han blivit frenzied någon gång och sedan ivägskickad har han för vana att försvinna. Men kolla några sidor längre bak i tråden, där står det ju hur du får tillbaka honom via konsolen. Någon har postat en guide från youtube, en rätt omständlig guide där man dock försäkrar sig om att få tillbaka eventuellt gear han har på sig.
Citera
2011-03-06, 16:52
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
Är expansionen värt sina 90 kr i storen ?
Absolut, det är en jävligt bra vidarearbetning med Sierra Madra och allt!
Citera
2011-03-06, 17:36
Moderator
Arne.Ankas avatar
Tyckte dead money var
Senast redigerad av MondoBizarro 2011-03-06 kl. 23:14.
Citera
2011-03-06, 21:27
Medlem
Dead money sög verkligen. Varför?
Citera
2011-03-19, 13:33
Medlem
[SIC]s avatar
Nån här som är haj på modding, mina handleder är borta i första person och det brukar alltid bli nåt krux när man installerar fler typ 3 mods.
AP, FNV Sexual Innuendo, BOG + breeze tror jag och troligtvis så bör man installera i en viss ordning - vilken?
Citera
2011-03-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benkke
Lite smådrygt att fiender utan nå vidare skydd kan ta ca 3-5 skott utav granatkastare i början av spelet, vill ha lite mer realism i det hela.

Att en pistol tar si och så mycket skada när man har låga stats i "gun" medans samma pistol ger det tredubbla vid högre stats som 80-90 är ju bara trist

Någon trevlig vapenmod/utökat territorium hade varit fint.

Håller helt och hållet med om detta, vore väldigt uppskattat med en sådan mod.
Citera
2011-03-19, 14:31
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swambam
Håller helt och hållet med om detta, vore väldigt uppskattat med en sådan mod.
Japp, har letat röven av mig efter nåt liknande FWE både gällande fiender & primary needs.
Ett skott i huvudet = ond bråd död, 8 timmars sömn orsakar inte uttorkning och svält trots 7 portioner pork n' beans, deathclaw steak och 27 liter vatten
Citera
2011-03-20, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [SIC]
Japp, har letat röven av mig efter nåt liknande FWE både gällande fiender & primary needs.
Ett skott i huvudet = ond bråd död, 8 timmars sömn orsakar inte uttorkning och svält trots 7 portioner pork n' beans, deathclaw steak och 27 liter vatten

Ja, det är verkligen irriterande. Som du säger, ett headshot är ett headshot, det är inte något man ska överleva. Hör gärna av dig om du hittar en mod som är så här
Citera
2011-03-24, 18:48
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swambam
Ja, det är verkligen irriterande. Som du säger, ett headshot är ett headshot, det är inte något man ska överleva. Hör gärna av dig om du hittar en mod som är så här
Realistic Headshots såvida du inte använder tex. XFO vilken har ett helt hav med olika tweaks.

Har suttit framför nexus sedan 11 imorse och läst samt dragit hem ~2GB med moduler sedan 5 ominstallationer med nVamp inte funkade, dvs konstant med krasher t.o.m värre än vaniljen.
Med tanke på att det fungerade hur bra som helst första gången jag moddade då jag hade noll koll samt inte ens använde FOMM, eftersom jag blev så besviken på spelet så ska jag göra ett försök på mitt sätt hehe.
Får se hur detta går
Citera
2011-03-25, 23:48
Medlem
Kiggzors avatar
Tjena, har fastnat rejält på new vegas
ska göra "render unto caesar" men tjommen som ska träffa mig på bryggan i cottonwood cove är helt borta, kan inte hitta honom nånstans, och det verkar som att jag gjort allting man ska göra för att kunna komma till caesars camp
EN bug, antar jag, nån som varit med om något liknande? vad kan jag göra för att lösa skiten?
Citera
2011-03-26, 12:30
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Tjena, har fastnat rejält på new vegas
ska göra "render unto caesar" men tjommen som ska träffa mig på bryggan i cottonwood cove är helt borta, kan inte hitta honom nånstans, och det verkar som att jag gjort allting man ska göra för att kunna komma till caesars camp
EN bug, antar jag, nån som varit med om något liknande? vad kan jag göra för att lösa skiten?

Antagligen en bugg, som vanligt när det gäller detta spel

Gå in på http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas och kolla runt lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in