2011-10-23, 19:18
Medlem
ChristerNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalaran
Det är dags för min unarmed karaktär att dra till Caesars fort, men medan jag gjorde lite uppdrag åt NCR så blev jag anfallen av 3st legionärer, dödade dem i självförsvar och nu är jag hatad av Caesars legion. Kommer de attackera mig när jag kommer till fortet? Snubben som gav mig mark of caesar sade ju att alla mina brott mot Caesars legion var förlåtna, men jag dödade legionärerna efter jag hade fått märket.

De slutade attackera mig, efter jag gjort lite på "Strip" och efter snubben sagt att Caesar förlät mig.

Avslöjanden:

Christer
Citera
2011-10-24, 17:46
Medlem
AmIAnonymouss avatar
Först och främst bumpar jag min egna fråga
Citat:
Ursprungligen postat av AmIAnonymous
Har fått lite beslutsångest när det gäller ett uppdrag för Mr. House, lägger frågan i spoiler för säkerhetsskull.

Sedan undrar jag vilka mods ni kör med?
Har inte börjat modda NV än men funderar på att lägga in några mysiga.

Hade ganska många mods till Fallout 3, glömde vilka jag hade vilket gjorde att vissa mods krockade med varandra, det är därför jag undra vilka mods som är dom bästa så att jag slipper ha hur många som helst.
Senast redigerad av AmIAnonymous 2011-10-24 kl. 18:06.
Citera
2011-10-24, 18:14
Medlem
Artexs avatar
Citat:
Har fått lite beslutsångest när det gäller ett uppdrag för Mr. House, lägger frågan i spoiler för säkerhetsskull.

Spoiler!
Citera
2011-10-25, 15:28
Medlem
ChristerNs avatar
Citat:
Först och främst bumpar jag min egna fråga

Hade ganska många mods till Fallout 3, glömde vilka jag hade vilket gjorde att vissa mods krockade med varandra, det är därför jag undra vilka mods som är dom bästa så att jag slipper ha hur många som helst.

Jag spelade det nu andra gången, det blir nog mycket annorlunda, om man inte gör sista uppdragen åt Mr. House.

Jag rekomenderar inte modden Angel Park 2 i början. Jag tycker man skall lägga till det när man sprungit nästan överallt och vill ha nya områden.
Därför att jag tycker det förstör lite av känslan.

Modden World of Pain, passar bättre till stämningen i en värld efter kärnvapenkrig. Den ger mycke mer områden under jord. Jag la till den ganska sent in i spelet.

Om Angel Park 2:

Christer
Senast redigerad av ChristerN 2011-10-25 kl. 16:04. Anledning: rättelse
Citera
2011-10-25, 18:04
Medlem
hur fan klarar man ut spelet!? jag tror att jag gjort över 150 uppdrag men jag klarar aldrig ut skiten!! hjälp?
Citera
2011-10-25, 18:05
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robban2fast
hur fan klarar man ut spelet!? jag tror att jag gjort över 150 uppdrag men jag klarar aldrig ut skiten!! hjälp?

Öhm...uppdragen tar slut nån gång, jag lovar :P
Citera
2011-10-25, 22:28
Medlem
darjeengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Helvete, Fat Mine var inte dålig.. Ska fixa GRA på en gång!

Låter bra det! Väldigt underhållande att göra såna här galna vapen när man har det mesta. Lägg märke till att du dock kommer behöva perken "Mad Bomber" för att göra dessa, men det finns andra roliga vapen som går att köpa.
Citera
2011-10-25, 23:06
Medlem
tjena! dödade nyss ceasar borde man inte få någon belöning av NCR eller vinna kriget?
Citera
2011-10-25, 23:59
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
tjena! dödade nyss ceasar borde man inte få någon belöning av NCR eller vinna kriget?
Nej, världigt märkligt att NCR struntar i detta, det borde dom ändra i nån patch tycker jag..
Citera
2011-10-26, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
Nej, världigt märkligt att NCR struntar i detta, det borde dom ändra i nån patch tycker jag..

men vart finns han? vill gärna döda honom,vinner man kriget om man dödar honom? fan vad surt att dom inte bryr sig,min karaktär kommer aldrig mer kunna föda ett barn efter fighten mot hans vakter,
Senast redigerad av robban2fast 2011-10-26 kl. 00:22.
Citera
2011-10-26, 09:57
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:

Project Nevada är ett måste, den låter dig kunna springa snabbare, en hotkey till handgranater, ifall du har en hjälm ser du genom visiret i förstapersonsvy och lite annat skoj

Willow - A better companion experience, den lägger till en ny companion som faktiskt är en av de roligaste i hela spelet, ruggigt bra röstskådespeleri också

More Perks - ger dig just... mer perks

New Vegas Bounties - Lite fler uppdrag

Och så måste man ju självklart ha nån kul nakenmod
ett fåtal, najs moddar jag skrev där

Men jag har faktiskt inte börjat köra med mods förrän ganska nyligen, så jag letar fortfarande runt på New Vegas nexus efter sköna grejer
Citera
2011-10-26, 10:29
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
men vart finns han? vill gärna döda honom,vinner man kriget om man dödar honom? fan vad surt att dom inte bryr sig,min karaktär kommer aldrig mer kunna föda ett barn efter fighten mot hans vakter,
Nej, du vinner inte kriget. Dock om du dödar Legate Lanius vinner du. Däremot har du bara möjligheten att göra det i slutet av spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in