2010-06-20, 15:42
Medlem
darjeengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Omformulering: det var den starka fokusen på grafik och snygga 3D-miljöer som gjorde Fo3 till en ovärdig uppföljare till originalspelen.

Inte mycket var perfekt, inte ens grafiken, men det märks ju vad Bethesda satsar på. Hoppas Obsidian skiter i att ändra grafiken (okej, optimera den har de sagt att de gör) och istället satsar på en grym Fallout-upplevelse.

Känns som att denna diskussionen inte är ny i tråden...

Fattar nu vad du menar och jag håller med, om dem ska satsa på någonting så är det upplevelsen av att existera i världen "att andas fallout". Men jag tycker att det inte skulle skada om spelet skulle få en fin grafik på köpet :P
Citera
2010-06-20, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darjeeng
Fattar nu vad du menar och jag håller med, om dem ska satsa på någonting så är det upplevelsen av att existera i världen "att andas fallout". Men jag tycker att det inte skulle skada om spelet skulle få en fin grafik på köpet :P
Självklart inte, grafik är ju trevligt det med men absolut inte högsta prioritet i ett RPG. Men Fallout 3 var nog kanske inte riktigt tänkt att vara ett riktigt datorrollspel heller.

Obsidian har väl sagt någonstans att de gjort lite förändringar i animationer och modeller för att optimera och förbättra grafiken. Det låter ju bra i alla fall, hoppas bara de inte förstör något... Obsidian tenderar ju att bugga sönder sina spel
Citera
2010-06-20, 16:01
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Omformulering: det var den starka fokusen på grafik och snygga 3D-miljöer som gjorde Fo3 till en ovärdig uppföljare till originalspelen.

Inte mycket var perfekt, inte ens grafiken, men det märks ju vad Bethesda satsar på. Hoppas Obsidian skiter i att ändra grafiken (okej, optimera den har de sagt att de gör) och istället satsar på en grym Fallout-upplevelse.

Känns som att denna diskussionen inte är ny i tråden...
Håller med om att det var stark fokus på miljöerna i spelet. Men grafiken Håller inte med. Tycker grafiken är väldigt kass(fast beror kanske vad man jämför med?). Har dock aldrig riktigt fastnat för Fallout. Tycker allt är så dystert. Dock gillar jag själva konceptet extremt mycket.
Citera
2010-06-24, 21:43
Medlem
overseer101s avatar
Förhandsbokade mitt ex på Gamestop idag!
31 september!
Citera
2010-06-24, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overseer101
Förhandsbokade mitt ex på Gamestop idag!
31 september!
Dvs nån gång i november
Citera
2010-06-24, 22:51
Medlem
Vad är det för datum ni svammlar om? 22:a oktober har ju Obsidian gått ut med.
Citera
2010-06-24, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zukhramm
Vad är det för datum ni svammlar om? 22:a oktober har ju Obsidian gått ut med.
och det litar du blint på...
Citera
2010-06-24, 22:57
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
It has an official release date of October 19th in North America and October 22nd in Europe and will be available on the PC, Xbox 360 and PlayStation 3. It is currently at the top of the pre-order charts.
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas
Citera
2010-06-24, 23:19
Medlem
Citat:
och det litar du blint på...

Nej, men det kommer ju definitivt inte i september.

Nej, man bör kanske inte lita blint på sattaa datum, men man an inte räkna med att alla spel försenas heller.
Citera
2010-06-25, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zukhramm
Nej, men det kommer ju definitivt inte i september.

Nej, man bör kanske inte lita blint på sattaa datum, men man an inte räkna med att alla spel försenas heller.
Sant. Vi nöjer oss med "höst"
Citera
2010-07-15, 00:18
Medlem
Har bara spelat Fallout 3 i hela Falloutserien och det är helt klart världens bästa spel, utav alla stora titlar som jag spelat. Kan knappt vänta tills New Vegas kommer ut, ryser.
Citera
2010-07-15, 00:59
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungJohan
Har bara spelat Fallout 3 i hela Falloutserien och det är helt klart världens bästa spel, utav alla stora titlar som jag spelat. Kan knappt vänta tills New Vegas kommer ut, ryser.
Tar tillbaka mina föregående uttalanden och ger denna en +1.

Fan vad jag nötat Fallout 3 de senaste dagarna. När man väl vant sig vid spelet så är det sjukt awesome. Längtar som fan efter nya titeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in