2010-11-10, 12:37
Medlem
Blev helt random anfallen av tre gamla kärringar med varsin brödkavel i näven nyss! Sånt är väldigt underhållande tycker jag. Nåt som inte är lika kul är att min "kompis" helt plötsligt försvann. Letade som fan efter henne med hon är puts väck. Finns det nåt man kan göra? Kan inte ta med någon annan eftersom hon fortfarande är i mitt sällskap s a s.
Citera
2010-11-10, 13:01
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sune123
Blev helt random anfallen av tre gamla kärringar med varsin brödkavel i näven nyss! Sånt är väldigt underhållande tycker jag. Nåt som inte är lika kul är att min "kompis" helt plötsligt försvann. Letade som fan efter henne med hon är puts väck. Finns det nåt man kan göra? Kan inte ta med någon annan eftersom hon fortfarande är i mitt sällskap s a s.

Enklaste är nog att dra http://www.newvegasnexus.com/downloads/file.php?id=36523 och teleportera henne till dig. Riktigt fin mod för såna tillfällen, hjälpte mig många ggr med ED-E när den buggade ur
Citera
2010-11-10, 13:19
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Hur ska man annars tolka ditt inlägg när du tycker att det är kul men kass att "det krävs ett helt mag mellan ögonen"?

Jag skrev aldrig att jag trodde hardcore mode gjorde så att fienderna dog lättare som i andra spel?
Citera
2010-11-10, 14:19
Medlem
WalterSullivans avatar
Nån som vet om det finns nån frisör nånstans? är trött på min frilla och det fanns ju frisörer i 3an
Citera
2010-11-10, 14:34
Medlem
Dolmantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Nån som vet om det finns nån frisör nånstans? är trött på min frilla och det fanns ju frisörer i 3an

Citera
2010-11-10, 14:38
Medlem
Enitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Jag skrev aldrig att jag trodde hardcore mode gjorde så att fienderna dog lättare som i andra spel?
Öh va?
Vem har sagt något om att fienderna dör lättare?
Hardcore ändrar inte hur mycket fienderna tål överhuvudtaget, varken mer eller mindre.

Därför kan man ställa sig frågan varför du tog upp att det krävs "ett mag mellan ögonen".

Du verkar vara uppenbart förvirrad.
Citera
2010-11-10, 17:16
Medlem
Dr.hankeys avatar
Klämde till en viper med Balistic fist och sju helvete vad han flög, dock så buggade spelet så vi hamnade cirka 100 meter upp i luften och föll neråt direkt.

Tacka Caesar för tcl
Citera
2010-11-11, 00:09
Medlem
Maobaos avatar
Tjabba! Har stött på ett problem... Vet inte hur långt i spelet jag kommit procentuellt sett så vet inte vad jag går miste om.. hur som helst; Det hela började med att jag hamnade i

Någon som vet vad man kan göra eller har jag satt mig i en allt för idiotisk sits så att jag inte kan fullfölja spelet och måste därför börja om? Tackar för svar
Senast redigerad av MondoBizarro 2010-11-11 kl. 19:45.
Citera
2010-11-11, 00:11
Medlem
Mojo Nixons avatar
Underbart spel. Enda "nackdelen" är att jag inte får någon sömn om nätterna.
Citera
2010-11-11, 01:04
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Öh va?
Vem har sagt något om att fienderna dör lättare?
Hardcore ändrar inte hur mycket fienderna tål överhuvudtaget, varken mer eller mindre.

Därför kan man ställa sig frågan varför du tog upp att det krävs "ett mag mellan ögonen".

Du verkar vara uppenbart förvirrad.

Har jag visat okunskap om detta? Nej.

Jag nämnde bara att fienderna dör så jävla segt, precis som i 3an.
Citera
2010-11-11, 01:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maobao
Tjabba! Har stött på ett problem... Vet inte hur långt i spelet jag kommit procentuellt sett så vet inte vad jag går miste om.. hur som helst; Det hela började med att jag hamnade i

Någon som vet vad man kan göra eller har jag satt mig i en allt för idiotisk sits så att jag inte kan fullfölja spelet och måste därför börja om? Tackar för svar

Hahahaha ! Får man fråga varför ?

Gå till NCR's ambassad som ligger på The Strip, där finns massa quests, du börjar en hel questline.

Berätta gärna hur det går sen.
Senast redigerad av MondoBizarro 2010-11-11 kl. 19:45.
Citera
2010-11-11, 03:13
Medlem
Finns det patchar tillgängliga eller kommer de automatiskt om man har sitt PS3 med internet? Tänkte att det söker efter uppdateringar varje gång man startar?

Tänker på buggarna som de måste ta itu med...

tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in