Gillar ju att läsa om svensk kriminalitet. är den som aldrig läste böcker i skolan och har liksom aldrig gjort det annars. MEN! de här böckerna gick ju liksom inte att sluta läsa!! (Har läst dom det senaste året)
* Snabba cash - Jens Lapidus. Vem har liksom inte hört om den? :S Min absoluta favorit. REKOMENDERAR!
* Aldrig fucka upp - Jens Lapidus. Fortsättningen på snabba cash. Inte lika bra som snabba cash men ändå en jävligt bra bok! REKOMENDERAR!
* Insidan - Skriven av Liam Norberg. mycket läsning om hur han hade det när han satt häktad på kronoberg och inte fick vara med på premiären av sökarna. Har en polare som sitter på kronoberg nu så jag gick upp dit med 4 böcker som han läst ut på 4 dagar. Han föredrog mest "Insidan" REKOMENDERAR!
* Det svarta spelet - Skriven av Daniel Nyhlén. Handlar om droger på stureplan. Själv tycker jag den är VÄLDIGT intressant. REKOMENDERAR!
* Svensk maffia - Matti Larsson, Lasse Wierup. Kartlägger och intervjuar personer från svenska kriminella gäng. lyssnade på ljudboken när jag var i thailand. Hehe några dagar skippade man stranden och utelivet och låg i sängen och lyssnade.

REKOMENDERAR!
* Infiltratören - Lasse Wierup. Var ganska spännande i början men sen började den bli mer och mer tråkig så jag har för mig att jag inte läste slutet på den. NOT GOOD!
Vet att tråden handlar om vilken bok man läser nu men vill bara rekomendera några böcker som verkligen är värda att läsa.
Kind Regards!