Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Jag brukar inte köra om övningskörningsbilar elr bete mig anorlunda, bara för att det står "övningskör" behöver de ju inte köra sämre. Däremot om jag vill bränna på så skiter jag i vilken bil som ligger framför.
Sen brukar jag titta hur de som kör med körskola (röd skylt) kör så jag kan snappa upp något som kanske är nytt eftersom jag kör tvåhjuligt utan körkort
(Jag kör jävligt bra enligt min far som kör RIKTIGT MYCKET i hela landet, så döm mig inte för att jag inte har körkort,de e på G

)
Din mamma säger säkert att du är jättesöt också?
Föräldrar säger sådana saker för att barnet ska känna sig säkrare bakom ratten, det gjorde även min far, men efter jag tog kortet insåg jag att jag var rätt medioker. Förövrigt dumt att köra utan körkort, det finns en anledning till varför man ska ha kort till olika fordon.
Under övningskörningsperioden var det väldigt mycket person 1.
Något som också störde mig var när man tränade koppling i korsningar och den bakomvarande satt och släppte upp kopplingen så att bilen skulle fara mot en för att markera "kör då för fan". Det hände ovanligt ofta, skumma är att det hände även fast man inte var seg alls.