Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-17, 23:19
  #1
Medlem
Hej! Jag har tänkt köra en kur med testosterone depot 200mg/ml och winstrol injekt på det. Jag undrar om jag ska köra slut på testosteronet och sen kliva på winstrolet. Eller om jag ska trycka i mig båda 2 i varsin muskel samtidigt ? Räcker det att sticka var tredje dag med depot kanske ?
2009-04-17, 23:36
  #2
Medlem
FreeOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoche
Hej! Jag har tänkt köra en kur med testosterone depot 200mg/ml och winstrol injekt på det. Jag undrar om jag ska köra slut på testosteronet och sen kliva på winstrolet. Eller om jag ska trycka i mig båda 2 i varsin muskel samtidigt ? Räcker det att sticka var tredje dag med depot kanske ?


Du gör nog bäst i att lägga kur planera på hyllan och läsa på mer först.

Hur lmånga veckor ska du köra? Hur ofta ska du sticka? Va ska du köra om du får känningar? Hur ska din pct se ut? någon hcg under kuren?
2009-04-17, 23:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOne
Du gör nog bäst i att lägga kur planera på hyllan och läsa på mer först.

Hur lmånga veckor ska du köra? Hur ofta ska du sticka? Va ska du köra om du får känningar? Hur ska din pct se ut? någon hcg under kuren?

Tänker inte lägga nått på hyllan, har bestämmt mig för denna kur. De är det jag vill ha svar på, hur ofta jag ska sticka, eftersom det är depot. Nej inget hcg eller pct. Vill ha svar på hur ofta jag ska sticka.
2009-04-18, 05:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoche
Tänker inte lägga nått på hyllan, har bestämmt mig för denna kur. De är det jag vill ha svar på, hur ofta jag ska sticka, eftersom det är depot. Nej inget hcg eller pct. Vill ha svar på hur ofta jag ska sticka.


TS: stick varje dag.. d e ju depot för fan, o winnarna sticker du e5d.. eller så snackar jag en massa skit o du tar dig tiden o läser på innan du sabbar din kropp för att få omkull lite fitta under sommaren.


Natural: lås tråden o låt TS läsa på, annars kommer han säkert att bjuda Aftonhoran på en första sida som lyder ungefär:

" ung kroppsbyggare misshandlar sin tjej"

Mvh// SB
2009-04-18, 12:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
TS: stick varje dag.. d e ju depot för fan, o winnarna sticker du e5d.. eller så snackar jag en massa skit o du tar dig tiden o läser på innan du sabbar din kropp för att få omkull lite fitta under sommaren.


Natural: lås tråden o låt TS läsa på, annars kommer han säkert att bjuda Aftonhoran på en första sida som lyder ungefär:

" ung kroppsbyggare misshandlar sin tjej"

Mvh// SB
Din vilja är min lag =)
Nej men seriöst, man måste läsa på lite själv först, det håller inte att man ska ha allt på ett silverfat. Det är farliga mediciner och bör behandlas med respekt.
Läs igenom detta så har du kommit en bra bit på vägen, sen är du välkommen med dina frågor.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=812616
https://www.flashback.org/showthread.php?t=704675

Tråd låst.
/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback