• 1
  • 2
2009-04-16, 21:29
Medlem
TrashCats avatar
Hej!

Jag har 12 propavan och sexpack päroncider från ICA,
kommer jag ha en kul kväll ?

eller kommer jag må piss imorgon ?
Citera
2009-04-16, 21:30
Medlem
henke1984s avatar
du kommer inte få en så kul kväll.. så vida du inte blir lite kul på dina päron cider från ica
Citera
2009-04-16, 21:35
Medlem
jerros avatar
Nej Propavan är skit
Citera
2009-04-16, 21:47
Medlem
Du kanske blir trött! Det ända roliga med propavan
Citera
2009-04-16, 21:52
Medlem
knoxahs avatar
Ta de rektalt så blir det en fest i alla fall. 2,25or eller?
Citera
2009-04-16, 21:58
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashCat
Hej!

Jag har 12 propavan och sexpack päroncider från ICA,
kommer jag ha en kul kväll ?

eller kommer jag må piss imorgon ?

Nej, propavan är skit som sagt. Jag och samtliga av mina droganvändande vänner skulle hellre hitta en karta alvedon på marken än en karta propavan.
Alvedonen kan ju komma till nytta iaf...

edit: gissar på att ts kommer ta dom ändå
Citera
2009-04-16, 22:04
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Jag blir rätt seg långt in på dagen och då tar jag bara mina 2 ordinerade. Klåda får en del, men inte alla. Det känns som om något kryper under huden på en. Mycket obehagligt! Inte tror jag att det blir roligare med flera + ett par cider. Möjligtvis trött och kissnödig
Citera
2009-04-16, 22:27
Medlem
junkiebusinesss avatar
Jag kom hem full en kväll längesedan och intog 2 propavan, slutade med minnesluckor och jag vaknade upp i sängen med kläderna på.
Citera
2009-04-16, 22:28
Awaiting Email Confirmation
zmaitilayos avatar
Propavan är skit och päron cider... ja dem hinner du bli vatten förgiftad på innan du ens är berusad
Mvh zmaitilayo
Citera
2009-04-16, 22:32
Medlem
Flytande_argots avatar
Mitt tips är att du kommer att ha ont i benen om du tar alla tolv. Jag utgår ifrån att du är ganska ung, och av alla personer jag känner som är unga så är det fan inte mer än 10% som kan ta en normaldos Propavan utan att få myrkrypningar i benen...

Så om du tillhör de 90% jag känner så kommer du att vakna ganska omgående efter att du somnat av spriten med en äckligt krypande känsla i benen.

Det enda du kan göra då är att hoppa upp och göra en jävla massa benböj. Du kommer inte att somna av det men det känns aningen bättre. Lycka till.
Citera
2009-04-16, 23:41
Medlem
sthlmnights avatar
Lyssna på Flytande_argot! Själv får jag nära på panikattacker av en halv propavan. Hemska krypningar i kroppen.
Citera
2009-04-16, 23:44
Bannlyst
Han lär ju inte dö så låt han lära sig av sina egna misstag..
Testa du å ta lite propavan, allt som kommer å hända är att du antingen somnar eller så kommer du som sagt få "sköna" myrkrypningar i benen.
Good luck!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in