2009-04-16, 23:48
Medlem
Ryghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkock
Han lär ju inte dö så låt han lära sig av sina egna misstag..
Testa du å ta lite propavan, allt som kommer å hända är att du antingen somnar eller så kommer du som sagt få "sköna" myrkrypningar i benen.
Good luck!
Propavan är helt odödligt.

Enligt Fass: (ska tilläggas att en propavantablett är på 25 mg)
75 mg till 1 1/2 -åring och 6-åring gav efter ventrikeltömning måttlig, 100 mg fördelat på 1 dygn till 2-åring gav lindrig intoxikation. 200-325 mg till 13-åringar gav måttlig, 200-875 mg till vuxna gav efter ventrikeltömning lindrig-måttlig, 1-2,5 g till vuxna gav efter ventrikeltömning måttlig-allvarlig, 2,5 g till vuxen gav allvarlig intoxikation.
Citera
2009-04-17, 02:24
Medlem
Calle.s avatar
Snälla. Sluta upp med den här hysterin kring dom där jävla Propavanen. Skitgrejer som man får myrkrypningar av och sen känner sig som en zombie på morgonen. Man får inget ruset av dom heller. Käka ett par geléhallon istället, man njuter betydligt mer av dom.
Citera
2009-04-17, 02:38
Medlem
Någon hysteri verkar det ju knappast vara kring de där propavanen :P

Men håller med om myrkrypningarna, och att man känner sig som en säck potatis halva dagen efter. Och inte sov jag bättre på dem heller, bättre att springa tre varv runt huset och avsluta med att snurra 18 varv, då blir du trött OCH snurrig
Citera
2009-04-17, 09:03
Medlem
Himmler!s avatar
Personligen älskar jag propavan. Man får givetvis inget rus av dom. Men blandat med zopiklon så somnar man garanterat. Det är riktigt härligt att ta propavanen vid 8 tiden för att sedan gå och lägga sig vid 10 och sova hela natten.
Citera
2009-04-17, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rygh
Propavan är helt odödligt.

Enligt Fass: (ska tilläggas att en propavantablett är på 25 mg)
75 mg till 1 1/2 -åring och 6-åring gav efter ventrikeltömning måttlig, 100 mg fördelat på 1 dygn till 2-åring gav lindrig intoxikation. 200-325 mg till 13-åringar gav måttlig, 200-875 mg till vuxna gav efter ventrikeltömning lindrig-måttlig, 1-2,5 g till vuxna gav efter ventrikeltömning måttlig-allvarlig, 2,5 g till vuxen gav allvarlig intoxikation.

Som du ser så skrev jag att han INTE lär dö. Är fullt medveten om vad propavan är för ngt och hur den verkar
Citera
2009-04-17, 10:09
Medlem
Mords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkiebusiness
Jag kom hem full en kväll längesedan och intog 2 propavan, slutade med minnesluckor och jag vaknade upp i sängen med kläderna på.

jag vaknar nästan alltid med kläderna på. alkohol vettu... kanske flödder också

till ts; skippa propavanen. drick dina cider du.
Citera
2009-04-17, 10:24
Bannlyst
Kanske ts har lust att uppdatera oss om vad som hände? Tog du dina propavan? Isf, hur mådde du?
Citera
2009-04-17, 10:48
Medlem
Robbadobbs avatar
En "rolig" effekt man kan få av propavan under fyllan är ju att man kan bli slemmig i käften och slöddra som fan (utan att de på något vis påverkan fyllan i sej).
Personligen tycker jag att det är roligare med bara fyllan, och vet heller ingen som tycker annat.

Men du kanske gillar det så, varför inte

GO FOR IT
Citera
2009-04-17, 20:12
Medlem
TrashCats avatar
Detta hände.

kunde inte somna när jag väl låg i sängen,
hade hemska krypningar.

=)
men somnade till slut.

Jag blir alltid harmonisk på morgonen av propavan, e dom lite ångestdämpande eller nå?
blir hur lugn som helst.
Citera
2009-04-17, 20:18
Medlem
undervattenfisks avatar
Får propavan utskrivet och har tagit dom efter en alkohol kväll för att somna in, inge speciellt alls^^ och dessutom äter jag dom helst inte med tanke på dom något äckliga myrkrypen man får i ben och armar... ska be om att få byta tillbaka till imovane igen istället

och gällande ditt sexpack cider, inte ens dem kan du nog ha kul på, bara äcklig smak i munnen
Senast redigerad av undervattenfisk 2009-04-17 kl. 20:20.
Citera
2009-04-19, 03:07
Medlem
Tjelsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashCat
Hej!

Jag har 12 propavan och sexpack päroncider från ICA,
kommer jag ha en kul kväll ?

eller kommer jag må piss imorgon ?

Du kommer nog bli rätt torr i munnen när du vaknat upp en dag senare.
Och du lär vara galet bakis pga propavanen, så ja, du kommer må piss imorgon.

ovärt.
Citera
2009-11-07, 13:36
Medlem
missWs avatar
Jag går på fluoxetin, dicloferm och fick för en vecka sen propavan för att "bota" mina sömnsvårigheter. Jag lider av svår ångest och förväntade mig att somna in i en behaglig sömn. Det jag fick istället var ett antal hemska panikångestattacker och det kändes som jag hade stoppat i mig 700 mg tram och supit ner mig. Ville bara somna för att jag inte pallade vara vaken och ville att mina konstiga tankar i huvudet skulle försvinna. Har sedan dess inte vågat ta fler, och tro mig. Jag har testat en del saker i mitt liv inom droger men detta var som inget annat, en hemsk flippning i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in