• 1
  • 2
2009-04-13, 13:24
Medlem
robbels avatar
Kan man röka Organic Worx - Smoke som finns att köpa på SN utan att det syns på diverse piss prov / blod prov?.. Är det 100% riskfritt att röka det?
Citera
2009-04-13, 13:25
Medlem
korqs avatar
ja
Citera
2009-04-13, 19:50
Medlem
robbels avatar
Helt säker?
Citera
2009-04-13, 20:03
Medlem
korqs avatar
Ja
Citera
2009-04-13, 20:33
Medlem
Spritpennas avatar
Ja
Citera
2009-04-14, 17:47
Medlem
robbels avatar
Citat:
förutom tror jag det bara finns tre labb som hanterar droger, och deras tester är rätt dyra.

Vad menar du pinkskin?

Om dom t.ex tar ett blodprov/piss prov och ser att det finns "droger" där..då kan dem ju påpeka t.ex att du är ju fortf beroende av droger det spelar väl ingen roll ifall dem är lagliga eller ej...?
Citera
2009-04-14, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robbel
Vad menar du pinkskin?

Om dom t.ex tar ett blodprov/piss prov och ser att det finns "droger" där..då kan dem ju påpeka t.ex att du är ju fortf beroende av droger det spelar väl ingen roll ifall dem är lagliga eller ej...?

Han driver med dig va faen
Citera
2009-04-14, 18:00
Medlem
klart det kan synas om de letar efter det. men det lär de inte göra eftersom det är lagligt. rc's kan ge utslag (mephedrone kan ge utslag som tjack t.ex.) men när de gör en bättre analys visar det sig vad det är och då blir man rentvådd.
Citera
2009-04-14, 18:10
Medlem
robbels avatar
Citat:
klart det kan synas om de letar efter det. men det lär de inte göra eftersom det är lagligt. rc's kan ge utslag (mephedrone kan ge utslag som tjack t.ex.) men när de gör en bättre analys visar det sig vad det är och då blir man rentvådd.

Dem kommer alltså att få reda på att personen rökt en rökmix och blivit hög på lagliga grejjer?

Killen som ska röka det går på prover för att bevisa att han inte röker och bevisa att han inte är beroende..men om dem får reda på att han intagit en sak som är precis som cannabis fast laglig vad kommer deras slutsats att bli ?

Så här svara SN på min fråga om det kommer att synas på prover..

Det beror på vad dom söker efter men det ska inte finnas någon thc i varan det är en produkt som sålts i bla england i flera år och vi har inte hört att någon har åkt ditt på något urinprov..
Citera
2009-04-14, 18:15
Medlem
l3nalenas avatar
Eftersom att det är lagligt så letar de inte efter det. Hur svårt kan det vara att förstå?

Kan försöka att förtydliga det ännu mer: Det är 100 % riskfritt!
Citera
2009-04-14, 18:23
Medlem
robbels avatar
alltså det jag är inte så här nojjig för att jävlas med er ;D jag är osäker eftersom i princip alla svaren inte har någon källa...jag vill helst inte vara 99% säker och torska pga att det fanns en liten chans att det ni sa inte stämde.
Citera
2009-04-14, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robbel
alltså det jag är inte så här nojjig för att jävlas med er ;D jag är osäker eftersom i princip alla svaren inte har någon källa...jag vill helst inte vara 99% säker och torska pga att det fanns en liten chans att det ni sa inte stämde.
Det är lagligt, du kan just därför inte åka dit på det.
Precis som att dom skulle testa för koffein och att du sedan skulle torska för att du hade koffein i kroppen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in