• 1
  • 2
2009-04-14, 19:50
Medlem
evilclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbel
alltså det jag är inte så här nojjig för att jävlas med er ;D jag är osäker eftersom i princip alla svaren inte har någon källa...jag vill helst inte vara 99% säker och torska pga att det fanns en liten chans att det ni sa inte stämde.

Det är 1000000% Lagligt och dom ser inte att du rökt det
Bara rök rök och rök
Citera
2009-04-15, 07:32
Medlem
redlineers avatar
Citat:
alltså det jag är inte så här nojjig för att jävlas med er ;D jag är osäker eftersom i princip alla svaren inte har någon källa...jag vill helst inte vara 99% säker och torska pga att det fanns en liten chans att det ni sa inte stämde.

Får jag fråga dig då varför du startade denna tråd om du nu inte tänkt dig att lyssna på svaren som 5 olika personer ger dig och ingen säger emot?

Det finns ingen anledning att leta efter spice, smoke osv eftersom det är lagligt och straff ej kan utdelas så är det ett stort slöseri med resurser och pengar att leta efter spice etc.
Citera
2009-04-17, 22:51
Medlem
korqs avatar
Jag går på urinprov och har rökt spice rätt regelbundet, räcker det som bevis?
Citera
2009-04-18, 06:15
Medlem
hockexxs avatar
Citat:

Jag har pissat samma kväll som jag rökte både spice och smoke då jag hamnade i fyllecellen, beror nog inte riktigt på rökat utan jag hade druckit en hel del. Hursomhelst, så var jag helt ren på stickan och det skickades även på analys men har inte fått något brev hem än men jag kan nog säga att det är helt lugnt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in