2009-07-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horpenis
Som att vänta på julafton?!

Är det bara jag som är ett fullständigt nervvrak? Det e så jävla mycket som hänger på det här, bara man kommer in

Nepp du e inte ensam
Citera
2009-07-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plainvanilla
Nepp du e inte ensam
+ 1
Citera
2009-07-07, 20:51
Medlem
Är inte så orolig då jag skulle kommit in med mina betyg alla föregående år, samt att antalet sökande till linjen minskat med dryga tredjedelen jmfr med 2008.

Lite OT men var bor ni och var ska ni/hade ni tänkt plugga då?
Citera
2009-07-07, 20:57
Medlem
4522s avatar
Jag är i princip given att komma in på mina val, nu är bara problemet att sätta den släpande tentan illa kvickt. Men lite spännande är det allt. Löser det sig vettefan vad jag ska göra i höst.
Citera
2009-07-07, 21:03
Medlem
just gief ze results plx!

åker till USA och pluggar om jag inte kommer in. Har redan blivit antagen till en skola.
Citera
2009-07-07, 21:12
Medlem
juppys avatar
Loggar in på studera.nu och ser att det urval förbereds/körs. Fy fan va nervös man blev nu. Snart är väntan över. --> -->?
Citera
2009-07-07, 21:12
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socrates
Nej.

Om du är reservplacerad på ditt 1:a val så kan du tacka ja till den reservplatsen också.

Men det är väl så reservplatserna ges ut? Folk som inte tackar ja för att de vill ha en annan utbildning kanske? Om jag skulle komma in på mitt andrahandsval på första urvalet och tacka ja, sedan komma in på mitt förstahandsval på andra urvalet och ta den platsen, vem får min plats vid mitt andrahandsval?
Citera
2009-07-07, 21:20
Medlem
Kallekools avatar
Nu börjar nerverna spöka i kroppen Men troligtvis kommer jag inte in på industriell ekonomi så, Är det några här jag kommer träffa på Maskinteknik i Lund?

Hur fick ni reda på det "inofficiella" datumet 9 Juli?
Citera
2009-07-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekool
Nu börjar nerverna spöka i kroppen Men troligtvis kommer jag inte in på industriell ekonomi så, Är det några här jag kommer träffa på Maskinteknik i Lund?

Hur fick ni reda på det "inofficiella" datumet 9 Juli?

Det var 2st personer oberoende av varandra som skrev ut det och det verkar ju stämma.

Tänk om det kommer redan i morgon och dom sagt med vilje en dag senare för att "inte överbelasta servern"....
Citera
2009-07-07, 21:40
Medlem
Kallekools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Det var 2st personer oberoende av varandra som skrev ut det och det verkar ju stämma.

Tänk om det kommer redan i morgon och dom sagt med vilje en dag senare för att "inte överbelasta servern"....

Haha, jooo, det verkar vara på gång iaf på studera.nu, I vilket fall som helst tror jag inte att ett rykte skulle kunna få sån effekt att det skulle överbelasta servern, men man vet ju inte
Citera
2009-07-07, 21:43
Medlem
Nä det hoppas jag verkligen inte att det kommer göra. För jag kommer bli helt tokig, precis som troligen alla andra, om hela servern kraschar!
Citera
2009-07-07, 21:58
Medlem
browneyes avatar
Om det står "Urval förbereds/körs" redan nu, när kan vi vänta oss att resultaten kommer? Redan imorgon? Hur har det sett ut andra år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in