Är inte så orolig då jag skulle kommit in med mina betyg alla föregående år, samt att antalet sökande till linjen minskat med dryga tredjedelen jmfr med 2008.
Lite OT men var bor ni och var ska ni/hade ni tänkt plugga då?
Jag är i princip given att komma in på mina val, nu är bara problemet att sätta den släpande tentan illa kvickt. Men lite spännande är det allt. Löser det sig vettefan vad jag ska göra i höst.
Om du är reservplacerad på ditt 1:a val så kan du tacka ja till den reservplatsen också.
Men det är väl så reservplatserna ges ut? Folk som inte tackar ja för att de vill ha en annan utbildning kanske? Om jag skulle komma in på mitt andrahandsval på första urvalet och tacka ja, sedan komma in på mitt förstahandsval på andra urvalet och ta den platsen, vem får min plats vid mitt andrahandsval?
Nu börjar nerverna spöka i kroppen Men troligtvis kommer jag inte in på industriell ekonomi så, Är det några här jag kommer träffa på Maskinteknik i Lund?
Hur fick ni reda på det "inofficiella" datumet 9 Juli?
Nu börjar nerverna spöka i kroppen Men troligtvis kommer jag inte in på industriell ekonomi så, Är det några här jag kommer träffa på Maskinteknik i Lund?
Hur fick ni reda på det "inofficiella" datumet 9 Juli?
Det var 2st personer oberoende av varandra som skrev ut det och det verkar ju stämma.
Tänk om det kommer redan i morgon och dom sagt med vilje en dag senare för att "inte överbelasta servern"....
Det var 2st personer oberoende av varandra som skrev ut det och det verkar ju stämma.
Tänk om det kommer redan i morgon och dom sagt med vilje en dag senare för att "inte överbelasta servern"....
Haha, jooo, det verkar vara på gång iaf på studera.nu, I vilket fall som helst tror jag inte att ett rykte skulle kunna få sån effekt att det skulle överbelasta servern, men man vet ju inte