2009-07-04, 21:01
Medlem
fredrocks avatar
ni som har varit i kontakt med studera.nu, håller ni inte med om att de är totalt jävla värdelösa på att svara på frågor? de är rätt snabba, de ska de ha beröm för, men svaren jag har fått på frågor har varit rent flum eller totalt fel.
Citera
2009-07-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
ni som har varit i kontakt med studera.nu, håller ni inte med om att de är totalt jävla värdelösa på att svara på frågor? de är rätt snabba, de ska de ha beröm för, men svaren jag har fått på frågor har varit rent flum eller totalt fel.
Typ vad för frågor?
Citera
2009-07-04, 21:06
Medlem
Censor Scipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock

Samma här, skickade in en fråga för någa veckor sedan och var tvungen att omforumulera frågan (och göra den extra tydlig) för att få ett relevant svar.
Citera
2009-07-04, 21:08
Medlem
Censor Scipios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ybx
Typ vad för frågor?

Jag frågade om anmälan betraktades som sen om jag ändrade i den och strök ett alternativ - och fick då till svar att utbildningar jag lägger till kommer att betraktas som sena.
Citera
2009-07-04, 23:00
Medlem
Holger Meinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Censor Scipio
Enligt statistiken från VHS har antalet förstahandssökande inte överstigit antalet platser under tidigare år, vilket borde göra att det är rätt låga odds för de betygen.
Hyfsat säkert alltså?
Citera
2009-07-04, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Censor Scipio
Jag frågade om anmälan betraktades som sen om jag ändrade i den och strök ett alternativ - och fick då till svar att utbildningar jag lägger till kommer att betraktas som sena.
Okej, ja, det var ju en ganska stor skillnad på vad som efterfrågades och det du fick som svar
Citera
2009-07-04, 23:22
Medlem
Jag ser att man kan fortfarande styrka alternativ nu. När jag ringde och frågade för ett tag sedan sade man att möjligheten möjligheten bara skulle finnas i juni ...

Jag strök fler alternativ ... Det blev inte en sen anmälan va? Det står inget om det iaf ...
Citera
2009-07-05, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savaran
Jag ser att man kan fortfarande styrka alternativ nu. När jag ringde och frågade för ett tag sedan sade man att möjligheten möjligheten bara skulle finnas i juni ...

Jag strök fler alternativ ... Det blev inte en sen anmälan va? Det står inget om det iaf ...

Nej, endast de du lägger till anses som sena. Tog själv bort ett par val så sent som i går.

Man får inte ta bort val efter första urvalet dock.
Senast redigerad av Lrssn 2009-07-05 kl. 00:06.
Citera
2009-07-05, 00:46
Medlem
Så om man har sökt 10 program, kan man då radera valen som är 2-9 eller måste man radera i ordning?
Citera
2009-07-05, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
Så om man har sökt 10 program, kan man då radera valen som är 2-9 eller måste man radera i ordning?
Du kan inte ändra ordning.

Alternativ 1 kommer alltid vara högre prioriterat än alternativ 4, oavsett hur du tar bort de övriga alternativen.
Citera
2009-07-05, 00:58
Medlem
jag visste inte riktigt jag skulle förklara, är lite trött. Jag menar kan man radera alternativ 2-7 så att val 8 flyger upp till nr 2 eller måste man gå i kronologisk ordning?
Citera
2009-07-05, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voine
jag visste inte riktigt jag skulle förklara, är lite trött. Jag menar kan man radera alternativ 2-7 så att val 8 flyger upp till nr 2 eller måste man gå i kronologisk ordning?
Ja, hur skulle det annars fungera? "Kronologisk ordning"? Spelar ingen roll när du la till alternativen om det var det du menade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in