2020-07-09, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.39
Mail och lösenord räcker, ja.

Citat:
Ursprungligen postat av TheGodEmperor
Vanlig inloggning funkar också med lösenord och användarnamn, viktigaste är att du kan komma in på din profil!
Skönt. Då slipper jag oroa mig för det. Tack för snabbt svar! Håller tummar och tår för er som väntar spänt
Citera
2020-07-09, 10:44
Medlem
Bonna86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Spännande, hoppas du kommer in. Jag väntar också och känner mig med otålig, hoppas inte det kommer på efermiddagen bara. Det står ju att det kommer under dagen 9e juli...så räknas förmiddag som dag är min fråga.

Takk!

Jeg gikk inn på antagning nå, ble satt i kø, men ingen svar ennå. :/
Citera
2020-07-09, 10:46
Medlem
Sitter här och kräks av nervositet. Har gjort sen anmälan till ämneslärarprogrammet på ett par olika lärosäten via distans. Räknar kallt med att inte få något besked i första urvalet (lika nervös för det) eller vad tror ni?
Högskolan dalarna vet jag har 27 anmälningar, inkl. sena anmälningar, och 25 platser. Finns det chans att få något svar om det idag, tror ni?
Citera
2020-07-09, 11:03
Medlem
Socratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mgirl1990
Sitter här och kräks av nervositet. Har gjort sen anmälan till ämneslärarprogrammet på ett par olika lärosäten via distans. Räknar kallt med att inte få något besked i första urvalet (lika nervös för det) eller vad tror ni?
Högskolan dalarna vet jag har 27 anmälningar, inkl. sena anmälningar, och 25 platser. Finns det chans att få något svar om det idag, tror ni?

Det är lite rörigt med sen anmälan, eftersom lärosäten gör så olika.
Flera av de större tar ju inte ens emot sen anmälan ännu, utan stängde den möjligheten efter sista anmälningsdag och öppnar upp för sen anmälan 15 juli.

Av de lärosäten som haft öppet för sen anmälan hela tiden så kan det vara så att en del handlägger sena anmälningar redan före urval 1 och andra inte.
Snart vet du hur Dalarna gjort... :-)
Citera
2020-07-09, 11:04
Medlem
Bonna86s avatar
Citat:

Vanskelig å si, jeg har også gjort sen anmeldan, blir spennende å se.

Jeg har valgt 12 ulike studier/emner (jeg skal gjøre ferdig lærerstudier i Norge, og har fått godkjent emner i Sverige).

Håper jeg kommer inn på ett av dem!
Citera
2020-07-09, 11:04
Medlem
Herrejävlar vad den här dagen går långsamt.
Citera
2020-07-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socrates
Det är lite rörigt med sen anmälan, eftersom lärosäten gör så olika.
Flera av de större tar ju inte ens emot sen anmälan ännu, utan stängde den möjligheten efter sista anmälningsdag och öppnar upp för sen anmälan 15 juli.

Av de lärosäten som haft öppet för sen anmälan hela tiden så kan det vara så att en del handlägger sena anmälningar redan före urval 1 och andra inte.
Snart vet du hur Dalarna gjort... :-)

Tack för ditt svar. Jag är så nervös! Just dalarna verkar faktiskt handlägga innan urval 1 också, enligt svaret jag fått från deras antagningsservice. SNAAAART vet jag
Citera
2020-07-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonna86
Vanskelig å si, jeg har også gjort sen anmeldan, blir spennende å se.

Jeg har valgt 12 ulike studier/emner (jeg skal gjøre ferdig lærerstudier i Norge, og har fått godkjent emner i Sverige).

Håper jeg kommer inn på ett av dem!

Åh vad spännande! håller tummarna för oss
Citera
2020-07-09, 11:12
Medlem
f30malmos avatar
Mitt könummer är 79421? Haha. Minns inte att jag sett ett kösystem förut. Tycker att innan så brukade siten bara krascha hela tiden dagen då beskeden kom.

Runt 13-14 har de flesta av mina besked brukat komma innan. Ska bli spännande. jag tror jag kommer in, eftersom antagningen baseras på högskolepoäng, men såg att det är väldigt många sökande, så man vet ju aldrig.
Citera
2020-07-09, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Mitt könummer är 79421? Haha. Minns inte att jag sett ett kösystem förut. Tycker att innan så brukade siten bara krascha hela tiden dagen då beskeden kom.

Runt 13-14 har de flesta av mina besked brukat komma innan. Ska bli spännande. jag tror jag kommer in, eftersom antagningen baseras på högskolepoäng, men såg att det är väldigt många sökande, så man vet ju aldrig.

Jag fick också upp bilden med kö, väntetid osv. Tyvärr betydde det ingenting. Såg som vanligt ut när jag kom in efter ca 30 sekunder...
Citera
2020-07-09, 11:17
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Jag fick också upp bilden med kö, väntetid osv. Tyvärr betydde det ingenting. Såg som vanligt ut när jag kom in efter ca 30 sekunder...

Ja, det var samma för mig. Mer kaffe då.
Citera
2020-07-09, 11:18
Medlem
f30malmos avatar
Citat:

Där kommer du nog in i så fall. Många söker ju utbildningar som andraval också, och en del hoppar av tidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in