2013-08-06, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmeldonPooper
Logga in o ut

HELVETE DET ÄR INTE SANT!!!!!! Reserv 2 på samhällsbyggnad..........
Citera
2013-08-06, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
HELVETE DET ÄR INTE SANT!!!!!! Reserv 2 på samhällsbyggnad..........
Reserv 1.... welcome to the club....

FRÅN nr 1 TILL nr 2
Citera
2013-08-06, 11:00
Medlem
Citat:

FRÅN nr 1 TILL nr 2

-.......har vi någon chans?
Citera
2013-08-06, 11:00
Medlem
reserv nummer 1 från 3 där ser man, man är aldrig säker .
Citera
2013-08-06, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
-.......har vi någon chans?
Ja vet att på chalmres så är det 2 obligatoriska tillfällen första veckan som ifall man missar dom så stryks man. Ja har en chans att folk missar dessa, alternativt att dom hoppar av tidigt.
Citera
2013-08-06, 11:03
Medlem
[quote=SmeldonPooper|44642571]Reserv 1.... welcome to the club....

FRÅN nr 1 TILL nr 2[/QUO
SmeldonPooper slappna av. Jag kan sätta en miljon på att du kommer komma in ändå. Se bara till att vara tillgänglig på telefon framöver. Kolla upp kurstart, kursansvarig osv. Skicka ett mail att du är första reserv och att du är inställd på att börja om det blir att folk inte dyker upp eller inte anmäler sig. Det är alltid folk som inte gör det. Du kommer komma in!
Citera
2013-08-06, 11:03
Medlem
Citat:
Ja vet att på chalmres så är det 2 obligatoriska tillfällen första veckan som ifall man missar dom så stryks man. Ja har en chans att folk missar dessa, alternativt att dom hoppar av tidigt.

Så jävla typiskt.....dödsångest nu........varför, trodde verkligen jag var säker.
Citera
2013-08-06, 11:06
Medlem
[quote=Campion|44642615]
Citat:

FRÅN nr 1 TILL nr 2[/QUO
SmeldonPooper slappna av. Jag kan sätta en miljon på att du kommer komma in ändå. Se bara till att vara tillgänglig på telefon framöver. Kolla upp kurstart, kursansvarig osv. Skicka ett mail att du är första reserv och att du är inställd på att börja om det blir att folk inte dyker upp eller inte anmäler sig. Det är alltid folk som inte gör det. Du kommer komma in!

Tack så mycket. Har skickat ett mail till en faktiskt skitbra syo ja mailat lite med i våras, skall ringa henne under lunchen ifall hon inte svarat ännu och säga att jag är mer än angelägen att börja...
Citera
2013-08-06, 11:09
Medlem
shevitas avatar
Väntar man på att Uni. kontaktar en som reserv nu eller ska man höra av sig till dem emellanåt?
Citera
2013-08-06, 11:13
Medlem
[quote=Campion|44642615]
Citat:

FRÅN nr 1 TILL nr 2[/QUO

Hur brukar det vara för reserv 2? Kan tillägga att jag är nr 2 i två kvoter, om det förbättrar mina chanser.
Citera
2013-08-06, 11:19
Medlem
[quote=DonKilluminati|44642724]
Citat:
Ursprungligen postat av Campion

Hur brukar det vara för reserv 2? Kan tillägga att jag är nr 2 i två kvoter, om det förbättrar mina chanser.

Jag tror att chanserna är extremt goda. Dock måste man hålla sig tillgänglig. Det brukar ligga på kurssekreterare eller dylikt att kontakta reserver när det drar igång. Då ringer de första namn i högen, svarar inte den personen tar de bara nästa osv tills de får tag i någon som kan inställa sig omgående. Det kan till och med hända att det trillar in folk en till två veckor efter terminstart för att nån hoppar av efter en vecka då de inser att det här inte var alls något för dem. Ha is i magen, jag tror absolut att det fixar sig.
Citera
2013-08-06, 11:20
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Väntar man på att Uni. kontaktar en som reserv nu eller ska man höra av sig till dem emellanåt?
Beror på om institutionen ifråga ens kallar reserver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in