2012-07-10, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBlaise
Dessa 50timmar och 40minuter som återstår kommer bli lååånga.
Har du som ja även loggat in på antagning.se den här morgonen bara för att kolla ifall dom kanske blev klara lite tidigare?
Citera
2012-07-10, 10:24
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.knopfler
Har du som ja även loggat in på antagning.se den här morgonen bara för att kolla ifall dom kanske blev klara lite tidigare?

Citera
2012-07-10, 10:28
Medlem
Socratess avatar
Sannolikheten att resultatet publiceras idag är ganska exakt 0%.
Men ja, jag hade också loggat in idag och kollat om jag hade sökt något viktigt...
Citera
2012-07-10, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socrates
Men ja, jag hade också loggat in idag och kollat om jag hade sökt något viktigt...
Lite nyfiken eftersom min uppfattning är att du varit med svängen. Tror du urval 1s resultat släpps tidigare än det dom säger?
Citera
2012-07-10, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBlaise
Dessa 50timmar och 40minuter som återstår kommer bli lååånga.

Värre än det värsta längtan på julaftonen då man var liten..
Citera
2012-07-10, 10:51
Medlem
MrsBlaises avatar
Citat:
Nej så desperat nyfiken skulle jag aldrig vara *host, host*

(Jorå, klart jag har. Hinner nog logga in några fler gånger innan torsdagen också. Just in case!)
Citera
2012-07-10, 10:52
Medlem
MrsBlaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socrates
Sannolikheten att Jesus gick på vattnet har ungefär samma procentsats. Men man kan ju ändå leva på hoppet
Citera
2012-07-10, 10:54
Medlem
lakritcs avatar
Tror nog att besked möjligen kommer imorgon om man ser till hur det varit förr då det ofta getts ungefär någon dag innan utsatt datum. Vore iaf smart om man vill undvika att potentiellt 365k loggar in på antagning.se torsdag 1300 och orsakar överbelastning. Vore bra komiskt för alla som sökt om de ska behöva vänta ytterligare någon dag eller två
Citera
2012-07-10, 10:58
Medlem
MrsBlaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tror nog att besked möjligen kommer imorgon om man ser till hur det varit förr då det ofta getts ungefär någon dag innan utsatt datum. Vore iaf smart om man vill undvika att potentiellt 365k loggar in på antagning.se torsdag 1300 och orsakar överbelastning. Vore bra komiskt för alla som sökt om de ska behöva vänta ytterligare någon dag eller två
Byt ut "komiskt" mot "katastrof".
Citera
2012-07-10, 11:05
Medlem
Socratess avatar
Citat:
Lite nyfiken eftersom min uppfattning är att du varit med svängen. Tror du urval 1s resultat släpps tidigare än det dom säger?

Nej, det tror jag inte.
Tidigare år så har information utåt gentemot sökande varit lite mer diffus. I stil med "urvalsresultatet publiceras runt X juli" eller "urvalsresultatet publiceras X-X juli".
När man nu går ut med datum och klockslag så tror jag att det är det som gäller.
Det har ju också att göra med hur lärosätena planerar sin bemanning, lärosätena vill nog att tidplanen efterföljs.

Men som sagt, inget är hugget i sten. Jag hade själv testat att logga in lite då och då fram till kl 13 på torsdag om jag var nervös.
Det enda jag kan "lova" är att det inte publiceras idag.
Citera
2012-07-10, 12:58
Medlem
TRVLTs avatar
Varför är den låst? >@ Jag trodde man kunde stryka ett alternativ enda fram till imorgon.. Skit! Jag ville stryka mitt förstaval.

Vad händer om jag tackar nej till mitt förstaval i urval 1? Kan jag komma in på andravalet då? Tips?
Citera
2012-07-10, 13:00
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TRVLT
Varför är den låst? >@ Jag trodde man kunde stryka ett alternativ enda fram till imorgon.. Skit! Jag ville stryka mitt förstaval.

Vad händer om jag tackar nej till mitt förstaval i urval 1? Kan jag komma in på andravalet då? Tips?
Kommer du in på ett val, stryks alla andra val som är nedanför. Kommer du in på #1 stryks således #2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in