2009-04-15, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r0g3r
Fan, ska styra upp prioriteringen men studera hänger sig varje gång...

Överbelastning gissar jag.
Citera
2009-04-15, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faiolhe
Går ju inte att söka nu när jag äntligen bestämt mig, 2 timmar före deadline (i god tid ju ), är man ändå inte rätt säker på att de kmr förlänga ansökningstiden, de gjorde de ifjol, inte sant? Hur har de sett ut tidigare år?
Sitter också här i sista sekund och lyckas inte komma in på studera:P
Citera
2009-04-15, 21:43
Medlem
Vi kan vara lugna ändå hoppas jag, inte kan tusentals (?) personer missa sin utbildning ett år för överbelastning..?
Citera
2009-04-15, 21:43
Medlem
klimaxxs avatar
Vet inte vad jag blir mest irriterad på; att jag är så cp-sen i sista stund, eller att studera.nu aldrig skaffar ordentliga servrar.
Citera
2009-04-15, 21:49
Medlem
Allra mest jävla irriterande är att jag blir utloggad och alla anmälningsalternativ jag satt ihop försvinner så jag måste göra om allting varje gång jag försöker anmäla mig.
Citera
2009-04-15, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoLeafClover
Bump
Nej, du kommer bara in på en av dem. Resten stryks!
Citera
2009-04-15, 22:01
Medlem
EnSupervikings avatar
som vanligt så fuckar sig studera.nu
alla år som jag sökt till universitetet via deras hemsida så har allt hängt sig i sluttampen. Nu kan man inte fixxa prioriteringarna. Jävla myndighetsservrar.
Kommer jag in på sidan och försöker ändra min ansökan så laggar allt, sen står det att jag loggats ut pga innaktivitet. Fan blir tokig snart.
Citera
2009-04-15, 22:06
Medlem
Samma här, blir inaktiv hela tiden. Fan ska man göra nu då?
Citera
2009-04-15, 22:06
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4914267.ab

Aftonbladet har släppt en bomb, Studera har kraschat!!
Citera
2009-04-15, 22:07
Medlem
nevads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoLeafClover
Funderade litegrann kring hur prioriteringen fungerar.
Om jag förstått det rätt är det lättare att komma in på de man prioriterar högre.

Men om det är såhär då. Jag prioriterar som 1:a en grej som förra året hade 15 i snitt för att komma in. 2:a sätter jag en utbildning som hade 13 förra året.
Om jag då inte skulle komma in på mitt första val, kommer då chanserna att jag kommer in på mitt 2:a val att minskas då, än om jag hade satt det som 1:a istället?
Hoppas ni förstår vad jag menar

Undrar en sak till också. Visst kan man söka hur mkt som helst? Jag har sökt 4 st civilingenjörsutbildningar ā 300hp. Det är väl bara så att man bara kan komma in på en?
Kan man komma in på alla 4 utblidningar, och sedan välja en av dem?

Mvh
Kommer du in på 1 stryks du från resten så du kan inte välja 4 utbildningar och välja vilken du vill gå sen.
Citat:
Ursprungligen postat av DataN
har en fråga till... när ni skriver ingångslön här på flashback, menar men då efter eller innan skatt?
Oftast pratar man om före skatt vad jag har försått.
Citera
Medlem
milton76s avatar
Så jäääävla typiska att studera.se vägrar funka ... dom borde ha lärt sig vid detta laget.
Tror nån att dom kommer att förlänga ansök.tiden?
Citera
Medlem
Fan varför gör man alltid ALLT i sista sekund??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in