2013-01-10, 10:59
Avslutad
Är inte detta relativt gamla nyheter? Har för mig att jag läst om Interstellar för uppemot ett halvår sedan.
Citera
2013-01-10, 12:45
Medlem
His avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR.Rise
Det är inte direkt Nolan som har gjort allt bra.

Använder han casting-crew och även screenplay killarna från filmerna tidigare nämnt så blir det bra, men glöm heller inte prestationerna från skådespelarna.

Ridley Scott är ett exempel. Det kan alltid bli samma veva med CN.
Precis. Nolan är ju inte känd för att vara en personregissör direkt. Snarare så fyller han filmen med bland de bästa skådisarna tillgängliga.

Han har dock en otrolig känsla för sammanhang, manus och stil.
Citera
2013-01-10, 14:12
Medlem
santacls avatar
Klart man blir sjukt taggad, båda nolans och en bra premiss till film. Ja tack!
Citera
2013-01-10, 14:28
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Är inte detta relativt gamla nyheter? Har för mig att jag läst om Interstellar för uppemot ett halvår sedan.

Det blev klart först häromdagen att Nolanbröderna skulle få ta hand om filmen. Steven Spielberg ska tydligen ha varit aktuell för den tidigare.
Citera
2013-01-10, 18:01
Medlem
obin_gams avatar
Försökte kolla upp caltech-snubbens maskhålsteorier på wikipedia, men jag blev fan inge klokare för det haha
Citat:
Recent calculations by Thorne indicate that simple masses passing through traversable wormholes could never engender paradoxes — there are no initial conditions that lead to paradox once time travel is introduced. If his results can be generalised, they would suggest that none of the supposed paradoxes formulated in time travel stories can actually be formulated at a precise physical level: that is, that any situation in a time travel story turns out to permit many consistent solutions.
Någon som kan förklara vad han menar på klarsråk? Någonting med att paradoxer inte kan finnas? Eller har jag helt missförstått?
Citera
2013-01-10, 18:20
Medlem
Nolan <3

De bör ju vilja släppa den 2014 så de inte behöver konkurrera med alla storfilmer som släpps 2015.
Citera
2013-01-10, 18:22
Medlem
Algores avatar
Kul att grabben har släppt fladdermannen och bestämt sig för att göra filmer igen.
Citera
2013-01-10, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algore
Kul att grabben har släppt fladdermannen och bestämt sig för att göra filmer igen.

Han släppte ju filmer mellan båda tidigare Batmanfilmerna. Man brukar inte regissera mer än en film åt gången.
Citera
2013-01-10, 18:25
Medlem
Algores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Han släppte ju filmer mellan båda tidigare Batmanfilmerna. Man brukar inte regissera mer än en film åt gången.

Tre fladdermannen filmer är fortfarande tre fladdermannen filmer.
Citera
2013-01-10, 18:28
Medlem
Ledarens avatar
Hoppas bara inte halva filmen förklarar hur tidsresor fungerar. Sen får han bestämma sig, hela filmen i IMAX eller inget IMAX alls.
Citera
2013-01-10, 18:36
Medlem
CptKirks avatar
kan man hoppas på "R" denna gång?
Citera
2013-01-11, 01:41
Medlem
ZlatanManias avatar
Har sett alla Chris Nolans filmer och gillar alla skarpt (undantaget Insomnia som helt klart är hans svagaste projekt). Så det är ju klart att man går in med höga förväntningar. Tidsresor och alternativa dimensioner brukar inte vara en handling som lockar men skall definitivt ge denna en chans när den släpps!

Sen brukar han gilla att återanvända skådespelare så man undrar om Michael Caine kommer medverka även denna gång som han har gjort i varenda film Nolan gjort sen Batman Begins.
Hoppas såklart också på att få se Christian Bale i samarbete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in